Logo
Právě je 28. dub 2024 01:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17. srp 2015 16:32 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. srp 2011 19:48
Příspěvky: 34
Cartman - Stejné problémy jako ty jsem měl s R53 JCW. Tahle značka už mně nikdy nesmí domů. Znám více příběhů a naprosto identické závady. Mně nepomohlo ani rovnání hlavy a servis značkový v Německu. Vždy po krátké době kontrolky na přístrojovce zase svítily . Jeden z řidičů Mini zaplatil ve značkovém servisu 47000 za opravu toho co tady popisuješ, nedojel ani z Prahy do Plzně a závada se opakovala Teprve po čase když se auta zbavil se přiznal že nad autem střídavě brečel a nebo do něj kopal. Vyprávěla mi jedna paní jaké měla problémi s nafťákem! No nechci nikomu kazit radost z pěkného auta, asi jsme chytli špatnej kus. To se stává.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 16:25 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. led 2014 14:11
Příspěvky: 103
no jo... je to šlupka a je to oficiální :/

http://www.autoweb.cz/10-motoru-pred-kt ... -agregaty/

"BMW/PSA 1.6 VTi, THP
Benzínová šestnáctistovka (s přídomkem Prince) vzešlá ze společného německo-francouzského vývoje nabízela zajímavé výkony ať už v atmosférickém nebo přeplňovaném provedení, její začátky však byly poněkud tristní. Hydraulický napínák nebyl schopen dostatečně napnout řetěz pohánějící vačkové hřídele, což nejdříve způsobovalo chrastění, později - při ignorování závady - prodloužení řetězu a následně přeskakování rozvodů. Nejproblematičtější byly auta osazená motory vyrobenými v rozmezí od listopadu 2006 do poloviny roku 2009, později však nové napínáky tuto chybu vyřešily. Zejména přeplňovanou verzi trápila také nadměrná produkce karbonu (zřejmě vlivem oleje nadměrně pronikajícího do spalovacího prostoru), což způsobovalo nadměrné přehřívání, samozápaly, detonační hoření a opět namáhání rozvodového mechanizmu včetně řetězu.
"

_________________
Austin, Morris, Rover... and BMW. Just deal with it.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 22:05 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
To je starej recyklovanej článek z tohoto nebo ještě staršího.

O napínáku a jeho nutnosti vyměnit za poslední verzi tuším z 2012 ví už snad každý. Kolik lidí tu mělo problém s karbonem v motoru si nějak nedokážu vybavit. Preventivně dávám papat Vervu 100 nebo aspoň 98.

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 22:58 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Nick píše:
Kolik lidí tu mělo problém s karbonem v motoru si nějak nedokážu vybavit. Preventivně dávám papat Vervu 100 nebo aspoň 98.


No tady Ti Verva 100 nebo alespn 98ma nepomuze. Problem s karbonem mas i Ty. Saci kanaly se zanaseji olejem, ktereho je tam mraky a jelikoz jsou vstriky rovnou do valce, tak Ti nepomaha benzin karbon smyvat ze sacich kanalu.. Takze se Ti to kraaasne zanasi a diky vysoke teplote i pripejka.. Takze si muzeme podat ruce :)

Jen pro ukazku, jak to asi u nas v sacim kanalu vypada :bigups:


Přílohy:
Poznámka: Pekna jeskynka


_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 23:01 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. zář 2014 20:49
Příspěvky: 83
Bydliště: Hořice
to je hodně dobře zablité...... no motory r 56 ......... tak kluci sehnat někoho šikovnýho kdo to vyčistí vím že to není prdel......

_________________
Konečně mám pořádný hračky:
- mini classic 94 - polozávoďák :-P
- new mini coopes s 03 - šedá střela z balkánu - 193 koní-236Nm :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 23:05 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
jj, mame, co jsme chteli :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 23:06 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...takové auto bych si nepořídil ani za peníze :blink: :blush:
http://www.bosch-mobility-solutions.cz/cs/cz/powertrain_3/powertrain_systems_for_passenger_cars_4/direct_gasoline_injection_4/direct_gasoline_injection_1.html
Do toho všeho ještě EGR ventil a karbon se tvoří hned při prvních kilometrech!!!

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 23:07 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
worrycz píše:
No tady Ti Verva 100 nebo alespn 98ma nepomuze.

Je to možné. Já měl za to, že aspoň u té Vervy platí toto:
Citace:
mají tyto benzíny přísady snižující tření a rozpouštějící karbon usazený v motoru a hlavně mají nízký obsah síry, což má vliv právě na tvorbu množství toho karbonu
Citace:
Zároveň je zde kombinace detergentních přísad, které zajišťují čistý palivový prostor, vstřikovače a zároveň vzniklé úsady rozpouští. Tento efekt přispívá rovněž ke snížení spotřeby a péči o palivovou soustavu.
http://www.benzinaplus.cz/cs/produkty-a-sluzby/verva-premiova-paliva/Stranky/main.aspx
Citace:
Benzin Verva 100 udržuje díky svým vlastnostem motor v čistotě a zajišťuje jeho maximální výkon. Čisticí efekt se příznivě projevuje na čistotě sacích ventilů, vstřikovačů i celého spalovacího prostoru, likviduje také starší usazeniny a chrání celý palivový systém před korozí. Palivo navíc splňuje i ty nejpřísnější ekologické požadavky, protože je bezsirné.

Citace:
Prospívají vysokooktanové benziny motorům právě svým vyšším oktanovým číslem, nebo aditivy, která obsahují? A která bývají obsažena i ve značkových 95oktanových benzinech. Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat, tentokrát byl jejím autorem sám Martin Hrdlička, vedoucí vývoje podvozku a agregátu ve Škodě Auto: „Schopnost redukovat karbonové úsady není dána samotným oktanovým číslem vysokooktanových benzinů, ale tím, že s jistotou obsahují aditiva a především detergenty, které tvorbě karbonových úsad zabraňují nebo je redukují.“


Atp., tj. že ty aditiva pomáhaj proti karbonu. Cenově ji tu mají u Benziny stejně nebo líp než 98, takže 98 dávám jen výjimečně.
Jestli to není pravda a všichni kecaj, těžko říct, těch placeb je tolik, tak proč nevěřit tomuhle :-D

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Naposledy upravil Nick dne 18. srp 2015 23:15, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 23:10 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...je to trošku jinak :wink: (trochu jsem tě předběhl, viz můj příspěvek výše)
ventil nemá co oplachovat

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 23:15 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
Tak to jo, na ventily to tedy vliv nemůže mít. V září půjdu na kontrolu po osmi letech, tak se zeptám, kolik karbonu tam je po 65k :)

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. srp 2015 08:33 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. led 2014 14:11
Příspěvky: 103
kumulativní update po měsící:

Srpen - 1. týden
Avizovaný verdikt do "konce měsíce" nemám. Nikdo se neozval. cca v polovině týdne volám Mechanikovi #3 v Auto Pupík. Zvedá mi telefon a dozvídám se, že je na dovolené. Doporučuje mi kontakt na kolegu (Mechanikem #4). Volám Mechanika #4. Dovolám se hned a na dotaz jaký je verdikt s autem slyším: "no pracujeme na tom...". Jako bonus mi sdělí, že hlava je stejně v nástrojárně (kde nestíhají) a pro něho moje auto není priorita :(. No... tak alespoň, že pro Mechanika #3 je...

Srpen - 2. týden
Hned na začátku týdne volám Mechanika #3. Jsem jak na jehlách. Nedovolám se. Obratem přichází SMS: "jsem v zahraničí, obraťte se na kolegu". NEEE! Dovolená druhý týden... Abych znovu slyšel "no děláme na tom + není to priorita" opravdu mluvit s Mechanikem #4 nepotřebuju. Takže nevolám nikam a tiše trpím.

Srpen - 3. týden
Dávám se na náboženství a už od pondělí pronáším modlitby ke všem Bohům o kterých jsem slyšel že určitě existují. Chci, aby zazvonil telefon a já se dozvěděl co do prdele s tou zasranou popelnicí a kolik to kurva bude stát! No takhle to úplně nebylo. Nechci být v požadavcích nahoru tak sprostý. Ale obsahově to souhlasí. Volat sám nechci. Připadám si totiž jako totální idiot (navíc, co když má Mechanik #3 třetí týden dovolené?). Je pátek. Modlení nepomáhá. Nikdo nevolal. Už to nevydržím a volám sám. Mechanik #3 to zvednul a není na dovolené! :pohar:

Prakticky první věta kterou slyším je "no už to kompletujeme...". :!: :?: A verdikt? "podfouknuté těsnění pod hlavou mezi #2 a #3 válcem. kroužky jsou v pořádku, šály jsou v pořádku..." pak následoval výčet dílů které se měnily. Ty už nevnímám. Nejdůležitější info už padlo. NEBUDE SE KUTAT HLOUBĚJI! A největší kámen úrazu bylo podělané těsnění pod hlavou. "V pondělí to otestujeme, takže v úterý by jste si pro něj mohl přijet...". To jako za pouhé 3 pracovní dny? Blesk z čistého nebe?

Srpen - 4. týden?
Co přinese? Já vážně nevím... Po 3 týdnech čekání na termín prohlídky, 4 týdnech čekání na zahájení prací, 4 týdnech (?) práce... se neodvažuji odhadovat ohledně času nic. O tom, že by práce nebyla 100% OK ani neuvažuji. Ale o tom, že se v úterý 25.8.2015 svezu (po 3/4 roce) v opraveném autě, by se dalo pod tíhou předešlých týdnů (se obávám) s úspěchem pochybovat.

na závěr jeden vtípek:

potkají se dva známí.
#1: "Ahoj, prodávám MINI JCW! Nádrherné auto. Rychlý pruhy, spojlery, laděný výfuk. Stylovka! Chlape... přes 200koní! Prakticky německý výrobek - a víš jak jsou Němci na kvalitu pedanti. A dokonce ani zas tak moc nežere..."
#2: "no jo ale co na to řekne žena... a kam dám děti. Rodinné auto to taky moc není."
#1: "Žena ho bude zbožňovat! Je to MINI. Roztomilejší auto těžko najdeš a zase tak malý není... rodinku v něm odvezeš určitě. A jak budou rádi. Uvidíš. Navíc v ČR je obrovská fanouškovská základna. Na srazy budete jezdit..."
#2: "To zní skvěle! MINI jsem vlastně vždycky chtěl. Žijem jenom jednou."

po nějaké době.
#2: Hele, co jsi mi to prodal!? Musím do toho lejt ten nejdražší benzín, v servisu na prohlídce kde jsem 3x tak často mě vždycky odrbou - protože to je prémiová značka. Náhradní díly drahý jak pes a furt je to rozbitý! Prakticky na sraz jsem dojel jen jedno - než přestalo jezdit - a tam se mi ještě posmívali, že jsem prý nepřijel v MINI ale v BMW. Oni jako ti se starejma MINI ty nový nemaj rádi nebo co? Žena je nasraná, že se tam nic nevejde a na dovolenou s dětma se s ním vyrazit bojí. Nechce zůstaneme viset s nepojízdným autem tisíce km od domova. Zrujnoval jsem rodinný rozpočet a u tchyně jsem zase za debila!
#1: Nepěkně mluvíš o Miníkovi... takhle ho neprodáš :).

:deejay:

_________________
Austin, Morris, Rover... and BMW. Just deal with it.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23. srp 2015 18:16 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. led 2015 23:22
Příspěvky: 575
Bydliště: Praha
Držím palce Cartmane, ať brzo vyjedeš a zlepšíš si náladu!

_________________
MINI COOPER S 2006
KAVS Pulley 15%
GP software by OKCZ
Neexistuje racionální důvod si koupit MINI, tak jsem si ho koupil :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24. srp 2015 15:50 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 17. kvě 2012 17:50
Příspěvky: 128
Bydliště: Praha/Karlovy Vary
Druhá generace miníků je fakt "za odměnu". Moc nepomůže mít ani aut z posledních let výroby (muj 2012 1.6 turbo by mohl vyprávět). :lol: Ví se už jak jsou na tom motory ve třetí generaci? Francouzi už k vývoji připuštěni nebyli.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24. srp 2015 18:48 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. kvě 2014 11:46
Příspěvky: 321
Bydliště: Praha 5
dejvaval píše:
...je to trošku jinak :wink: (trochu jsem tě předběhl, viz můj příspěvek výše)
ventil nemá co oplachovat

No jo, teď na to koukám. Na fotce hlavy ze spoda je vidět, že kromě sacích a výfukových ventilů a svíčky, že je tam i vstřikovač. Takže benzín neostřikuje sací ventily jak tomu bývalo, ale je vstřikován rovnou do válce. Ty čistící přísady v benzínu asi nebudou čistit po spálení benzínu... :roll: Do teď jsem bral taky Vervu 100, ale asi to nemá úplně cenu...
Přes sací ventily jde dovnitř pouze vzduch obohacený o olej z turba a z odsávání v motoru. Ten olej z odsávání motoru by se dal zachytit, ale ten, co se tlačí přes mazání turba nee.
Další nepříjemností, jak jsem zjistil před týdnem, je fakt, že jsou přes sací ventily částečně recyklovány spaliny - tedy u motorů N14. Není tam ERG, ale na konci fáze výfuku se za pomoci variabilního časování (a podle dalších podmínek) otevře sání tak, aby část zplodin šla do sání. To kvůli ekologii. Bohužel to znamená, že na sací ventily proudí kromě vzduchu s trochou oleje i 'žhavé'. Ono to bude problém nejen pro náš PRINCE motor ale všechny ostatní moderní automobilky, protože recyklace přes sací ventily je obecně na vícero motorech.
Mimochodem, opět platí pro více automobilek, později se začaly výfukové plyny recyrkulovat jinak - a to se týká motorů N18. Tam už je variabilní časování i na výfukových ventilech. Namísto přepouštění výfukových plynů do sání (dřívější otevření sání) je tam přisávání výfukových plynů z výfukového vedení je fázy sání (pozdější zavření výfukových ventilů). Tím se horké spaliny vůbec nedostávají na sací ventily.


Přílohy:
Poznámka: Pohled na hlavu motoru 1,6 Mini R56


_________________
'S' 2007 ;)
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24. srp 2015 21:08 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Obecně, čím novější motor, tím hůř. A už je jedno jestli se podílel francouz nebo ne.
Vše kolem EGR, přefuku z motoru a zbytky oleje z netěsnosti turba už bylo řečeno.
Jediná výhoda proč tankovat 100 oktanový benzin, jsou menší detonace. ECU pak nemusí kvůli zvýšeným detonacím snižovat výkon. Jednoduše na 100okt by to mělo jet lépe a bude menší spotřeba.
Ovšem ostatní výše zmíněné novodobé "emisní blbinky", bohužel naopak výkon opět snižují. Takže je to "začarovaný kruh" Yellow_Flash_Colorz_PDT_30

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2015 08:57 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. led 2014 14:11
Příspěvky: 103
cartman píše:
...
Srpen - 4. týden?
Co přinese? Já vážně nevím... Po 3 týdnech čekání na termín prohlídky, 4 týdnech čekání na zahájení prací, 4 týdnech (?) práce... se neodvažuji odhadovat ohledně času nic. O tom, že by práce nebyla 100% OK ani neuvažuji. Ale o tom, že se v úterý 25.8.2015 svezu (po 3/4 roce) v opraveném autě, by se dalo pod tíhou předešlých týdnů (se obávám) s úspěchem pochybovat.
...

Protože mě tady nevidíte jásat tušíte správně. 4. týden v srpnu jsem se nesvezl. Prakticky Mechanik #3 se mi už neozval. Nevím co se stalo... ale nepředbíhat. Asi o týden později se mi ozval Mechanik #4. Že zrovna skládají auto (?!) a potřebuje sundat kola. No moment... Tohle jsem slyšel před víc než týdnem od #3!!! To se jako s autem víc než týden nic nedělo? OK... Na kolech mám bezpečnostní šrouby a nástavec je v kufru. Nechal jsem ho tam už Mechanikovi #1 někdy před 3/4 rokem. "Tam není..." V přihrádce? Loketní opěrka? Ve dveřích??? "Nikde není... celé auto jsem prolezl". No tak to je průser... Buď se dívá blbě nebo ho některý z těch předchozích "šikulů" zapomněl vrátit do auta. No nedíval se blbě. Během osobní návštěvy jsem auto prolezl také a nic. To je prostě sen. Takže objednávka náhradního adaptéru. To, že stojí polovinu toho co celá sada šroubů neřeším. Hlavně, že dodání nebude trvat víc než týden. Protože píšu po dvou týdnech je jasné, že už ho mám v ruce (takže netrvalo) a minulý týden jsem vezl adaptér do Auto Pupík. Nyní jednám už jen s Mechanikem #4. Bere mi telefony a jedná se mnou na rovinu. Jestli je moje auto konečně priorita nevím, ale dělá se na něm :D. Vtipné mi přišlo, když jsem si všiml jak se jim tam množí "popelnice" co čekají až na ně dojde řada ;). Jsem zvědav, kdy budete jezdit (jedna asi vím čí je ;)):

Obrázek

_________________
Austin, Morris, Rover... and BMW. Just deal with it.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2015 21:46 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. led 2015 23:22
Příspěvky: 575
Bydliště: Praha
Tak to je tedy peklo... Auto Pupík má sice dobré recenze, ale asi trochu nestíhají, takže výsledkem je dlouhá doba vyřízení...

_________________
MINI COOPER S 2006
KAVS Pulley 15%
GP software by OKCZ
Neexistuje racionální důvod si koupit MINI, tak jsem si ho koupil :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2015 22:14 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
Podle mě nic nenormálního, červenec a srpen jsou všude zasekaný dovolenýma a reakční doba se zněkolikanásobuje. Vidím to i v jiných oborech.

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. zář 2015 10:23 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. srp 2011 19:48
Příspěvky: 34
Jak nic nenormálního? Já jako zákazník sem jim dal důvěru, platim je atd. Ve svém kšeftu se takhle nechovám, jestli to neumí zoorganizovat ať se na to vy...... Můžou jít jít třeba do amazonu. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. zář 2015 10:57 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
no ono to, že někdo v ČR něco nabízí ve svém shopu a má označeno skladem ještě neznamená, že to příjde brzy.. ony ty sklady jsou někdy chápány u dodavatele a ty dost často bývají v německu.. teď se mi 2x stalo, že se něco objednávalo a díky prázdninám u západních sousedů jeden přístoj měl přijít za 3 týdny a dorazil až za 5 týdnů..
A třeba na kotouče na Mini od AP Racing (kupované přes českého výhradního dovozce Šenkýř Motorsport) čekám od 30.7. Skoro si začínám říkat, že to stopnu a nechám si je udělat na zakázku levněji.

_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz