Prepnout do plneho zobrazeni
o všem co Vás napadne a trápí a co se nehodí nikam jinam...
Odeslat odpověď

Re: Zkušenosti s MINI na okruhu

21. říj 2014 23:25

Ok. Castecne urcite souhlas, ale castecne musim konstatovat, ze tu srovnavame hrusky s jabky :wink:

1) U noveho auta chapu, co je mysleno 'povolovanim'. U auta 7 let stareho se 100.000 km uz tak velke rozdily opravdu nejsou (tedy - podminka 2 nize). Urcite bych vahal i u 3 leteho auta. Mne stejne huci lozisko a budu menit, stejne budu menit rozvody a stejne vymenim olej po 8.000 km, protoze tolik najedu za 1 rok.
2) Vysoke Myto s RTC bylo za cely den o 4 jizdach 2,5 min. Max rychlost mozna 120 km/h v delce asi 0,5 sec 3x za kolo (pred zatackou) :) Myslim, ze jen u uplne zanedbaneho auta se zavari brzdy za techto podminek (bez nikdy nevymenene kapaliny) a zapecou jen kdyz to nekdo odstavi ihned po sjeti z trate... V jednom kole jsem treba dojel Trabanta. Ten ma brzdy samozrejme uplne k nicemu, ale na druhou stranu ani nema vykon - takze si taky nezapekl a ani nezavaril brzdy...

Uznavam, ze treba Brno da autu mnohem vic do tela. Tuhle jsem sjel komplet na plech predni desticky uz po 10.000 km. A trapit to tam pul dne, tak to bych se bal u jakehokoliv nezavodniho auta - to jo...

Re: Zkušenosti s MINI na okruhu

22. říj 2014 13:37

miras píše:Ok. Castecne urcite souhlas, ale castecne musim konstatovat, ze tu srovnavame hrusky s jabky :wink:

1) U noveho auta chapu, co je mysleno 'povolovanim'. U auta 7 let stareho se 100.000 km uz tak velke rozdily opravdu nejsou (tedy - podminka 2 nize). Urcite bych vahal i u 3 leteho auta. Mne stejne huci lozisko a budu menit, stejne budu menit rozvody a stejne vymenim olej po 8.000 km, protoze tolik najedu za 1 rok.
2) Vysoke Myto s RTC bylo za cely den o 4 jizdach 2,5 min. Max rychlost mozna 120 km/h v delce asi 0,5 sec 3x za kolo (pred zatackou) :) Myslim, ze jen u uplne zanedbaneho auta se zavari brzdy za techto podminek (bez nikdy nevymenene kapaliny) a zapecou jen kdyz to nekdo odstavi ihned po sjeti z trate... V jednom kole jsem treba dojel Trabanta. Ten ma brzdy samozrejme uplne k nicemu, ale na druhou stranu ani nema vykon - takze si taky nezapekl a ani nezavaril brzdy...

Uznavam, ze treba Brno da autu mnohem vic do tela. Tuhle jsem sjel komplet na plech predni desticky uz po 10.000 km. A trapit to tam pul dne, tak to bych se bal u jakehokoliv nezavodniho auta - to jo...


souhlas, malé okruhy jsou pro auto jen o trochu náročnější, než ostřejší jízda ve městě nebo na okreskách. Navíc tam mnohdy Mini vypráší kožich silnějším, ale těžším autům a to se počítá :lol:

Re: Zkušenosti s MINI na okruhu

24. říj 2014 06:59

vyhlasena severni smicka neodpousti chyby ani minikum :(

ps. poprve vidim praskle zadni podelne alu-rameno :shock:

Youtube

Re: Zkušenosti s MINI na okruhu

24. říj 2014 13:13

Mě se smyčka jeví k autu nejohleduplnější. Dosahuje se vysokých rychlostí, takže se stačí chladit brzdy i motor a gumy se taky tak nedřou, jako na malém okruhu.
Víkend na NS vyjde i s ubytováním (2 noci), jídlem a benzínem i na cestu, cca na 30000,- s tím, že mi zůstanou použitelné gumy. Reálně se dá odjet za ten víkend okolo 20-25 kol, v kuse max. 2 kola, víc už je pro auto zbytečný záhul.
Pokud pojedu na malý okruh např. Mýto, budu se věnovat rozevláté stopě, tak jsem schopen tam nechat gumy za 3h ježdění a jsem v tom i s benálem za cca 23000,-...

Úplně nejohleduplnější k technice je závod do vrchu, tam se jede naplno max. okolo 2 minut, ale zase se člověk prdlajs sveze a furt jen čeká :wink:
Odeslat odpověď