Ok. Castecne urcite souhlas, ale castecne musim konstatovat, ze tu srovnavame hrusky s jabky
1) U noveho auta chapu, co je mysleno 'povolovanim'. U auta 7 let stareho se 100.000 km uz tak velke rozdily opravdu nejsou (tedy - podminka 2 nize). Urcite bych vahal i u 3 leteho auta. Mne stejne huci lozisko a budu menit, stejne budu menit rozvody a stejne vymenim olej po 8.000 km, protoze tolik najedu za 1 rok.
2) Vysoke Myto s RTC bylo za cely den o 4 jizdach 2,5 min. Max rychlost mozna 120 km/h v delce asi 0,5 sec 3x za kolo (pred zatackou)
Myslim, ze jen u uplne zanedbaneho auta se zavari brzdy za techto podminek (bez nikdy nevymenene kapaliny) a zapecou jen kdyz to nekdo odstavi ihned po sjeti z trate... V jednom kole jsem treba dojel Trabanta. Ten ma brzdy samozrejme uplne k nicemu, ale na druhou stranu ani nema vykon - takze si taky nezapekl a ani nezavaril brzdy...
Uznavam, ze treba Brno da autu mnohem vic do tela. Tuhle jsem sjel komplet na plech predni desticky uz po 10.000 km. A trapit to tam pul dne, tak to bych se bal u jakehokoliv nezavodniho auta - to jo...