Logo
Právě je 27. dub 2024 23:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s MINI na okruhu
PříspěvekNapsal: 21. říj 2014 23:25 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. kvě 2014 11:46
Příspěvky: 321
Bydliště: Praha 5
Ok. Castecne urcite souhlas, ale castecne musim konstatovat, ze tu srovnavame hrusky s jabky :wink:

1) U noveho auta chapu, co je mysleno 'povolovanim'. U auta 7 let stareho se 100.000 km uz tak velke rozdily opravdu nejsou (tedy - podminka 2 nize). Urcite bych vahal i u 3 leteho auta. Mne stejne huci lozisko a budu menit, stejne budu menit rozvody a stejne vymenim olej po 8.000 km, protoze tolik najedu za 1 rok.
2) Vysoke Myto s RTC bylo za cely den o 4 jizdach 2,5 min. Max rychlost mozna 120 km/h v delce asi 0,5 sec 3x za kolo (pred zatackou) :) Myslim, ze jen u uplne zanedbaneho auta se zavari brzdy za techto podminek (bez nikdy nevymenene kapaliny) a zapecou jen kdyz to nekdo odstavi ihned po sjeti z trate... V jednom kole jsem treba dojel Trabanta. Ten ma brzdy samozrejme uplne k nicemu, ale na druhou stranu ani nema vykon - takze si taky nezapekl a ani nezavaril brzdy...

Uznavam, ze treba Brno da autu mnohem vic do tela. Tuhle jsem sjel komplet na plech predni desticky uz po 10.000 km. A trapit to tam pul dne, tak to bych se bal u jakehokoliv nezavodniho auta - to jo...

_________________
'S' 2007 ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s MINI na okruhu
PříspěvekNapsal: 22. říj 2014 13:37 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 21. úno 2014 23:55
Příspěvky: 288
Bydliště: Liberec
miras píše:
Ok. Castecne urcite souhlas, ale castecne musim konstatovat, ze tu srovnavame hrusky s jabky :wink:

1) U noveho auta chapu, co je mysleno 'povolovanim'. U auta 7 let stareho se 100.000 km uz tak velke rozdily opravdu nejsou (tedy - podminka 2 nize). Urcite bych vahal i u 3 leteho auta. Mne stejne huci lozisko a budu menit, stejne budu menit rozvody a stejne vymenim olej po 8.000 km, protoze tolik najedu za 1 rok.
2) Vysoke Myto s RTC bylo za cely den o 4 jizdach 2,5 min. Max rychlost mozna 120 km/h v delce asi 0,5 sec 3x za kolo (pred zatackou) :) Myslim, ze jen u uplne zanedbaneho auta se zavari brzdy za techto podminek (bez nikdy nevymenene kapaliny) a zapecou jen kdyz to nekdo odstavi ihned po sjeti z trate... V jednom kole jsem treba dojel Trabanta. Ten ma brzdy samozrejme uplne k nicemu, ale na druhou stranu ani nema vykon - takze si taky nezapekl a ani nezavaril brzdy...

Uznavam, ze treba Brno da autu mnohem vic do tela. Tuhle jsem sjel komplet na plech predni desticky uz po 10.000 km. A trapit to tam pul dne, tak to bych se bal u jakehokoliv nezavodniho auta - to jo...


souhlas, malé okruhy jsou pro auto jen o trochu náročnější, než ostřejší jízda ve městě nebo na okreskách. Navíc tam mnohdy Mini vypráší kožich silnějším, ale těžším autům a to se počítá :lol:

_________________
ex MINI COOPER S 2014
ex MINI JOHN COOPER WORKS 2016


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s MINI na okruhu
PříspěvekNapsal: 24. říj 2014 06:59 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
vyhlasena severni smicka neodpousti chyby ani minikum :(

ps. poprve vidim praskle zadni podelne alu-rameno :shock:

Youtube

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s MINI na okruhu
PříspěvekNapsal: 24. říj 2014 13:13 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. lis 2008 20:57
Příspěvky: 176
Bydliště: Pržno FM
Mě se smyčka jeví k autu nejohleduplnější. Dosahuje se vysokých rychlostí, takže se stačí chladit brzdy i motor a gumy se taky tak nedřou, jako na malém okruhu.
Víkend na NS vyjde i s ubytováním (2 noci), jídlem a benzínem i na cestu, cca na 30000,- s tím, že mi zůstanou použitelné gumy. Reálně se dá odjet za ten víkend okolo 20-25 kol, v kuse max. 2 kola, víc už je pro auto zbytečný záhul.
Pokud pojedu na malý okruh např. Mýto, budu se věnovat rozevláté stopě, tak jsem schopen tam nechat gumy za 3h ježdění a jsem v tom i s benálem za cca 23000,-...

Úplně nejohleduplnější k technice je závod do vrchu, tam se jede naplno max. okolo 2 minut, ale zase se člověk prdlajs sveze a furt jen čeká :wink:

_________________
http://moje.auto.cz/m-z-/modre.html
R50 S-ko RE31
M135i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz