Logo
Právě je 01. kvě 2024 05:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prosim o vase rady a diskuzi
PříspěvekNapsal: 30. čer 2014 09:09 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 29. čer 2014 22:56
Příspěvky: 6
Bydliště: Ostrava
Dobry den,
Omlouvam se ze to pisi zrovna sem, ale nevim kam jinam to dat, chtel jsem se zeptat, jestli si mam kupovat mini one 1. Gen..? Pro upresneni je mi 19 let a mam slozite dilema jsem milovnikem mini a vzdy to byl muj sen, ale bojim, ze jakmile vrazim ted vsechny sve penize do nej, tak me to sezere jeste vice na opravach, jak to je s kazivosti, vymenou rozvodou, a je pravda ze tam odchazeji prevodovky? Berte ohledy prosim ze jsem mlady a vydelavam si jen bokovkama a stale studuji... Ale auta jsou zavislost a jeste k tomu Mini
Predem diky za odpoved
S pozdravem Zomby


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o vase rady a diskuzi
PříspěvekNapsal: 30. čer 2014 09:37 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 10. led 2005 10:35
Příspěvky: 676
Bydliště: Plzeň/Praha
Ahoj,

ad 1) proc tyto dotazy zakladas po 8 hodinach? Myslis, ze tu vsichni sedime a cekame az nekdo napise?
ad 2) vsechny tyto otazky jsou tu uz milionkrat napsany, tak zkus si forum procist a pak se ptej...
ad 3) pokud mas na auto 80tisic a pak ani o korunu vic, tak si Mini nekupuj....

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Prosim o vase rady a diskuzi
PříspěvekNapsal: 30. čer 2014 09:42 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. čer 2011 21:23
Příspěvky: 741
Bydliště: Bratislava