Logo
Právě je 01. kvě 2024 19:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 101 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 10. bře 2014 17:10 
Offline
machr minifóra
machr minifóra

Registrován: 29. lis 2010 17:41
Příspěvky: 293
O víkendu jsem si vyzkoušel našeho předváděcího MINI Cooper S automat 3. generace. Musím říct, že po usednutí do vozu na mne dýchl komfort a kvalita materiálů BMW, po rozjetí je to typické MINI, které neztratilo nic ze své sportovnosti na podvozku i řízení, výsledkem je povedená kombinace obojího. Zkoušel jsem režimy MID a SPORT (úsporný GREEN jsem vynechal). Režim MID je srovnatelný podvozkem s 2. generací (měl jsem 16“ zimní kola při teplotě kolem 12 st. C), motor výborně odhlučněn (možná až moc na „S-ko“), ale po přepnutí na SPORT kromě tužšího podvozku a výrazně citlivějšího plynu, který reaguje promptně na lehký dotyk, je slyšet ten správný zvuk motoru. MINI bylo fungl nové, takže jsem ho ¾ testu šetřil a jezdil na pohodu dálnice-okrsky většinou s tempomatem v režimu MID s průměrnou spotřebou, která v závěru klesla na přijatelných 7,3 l/100 km, ale MINI mělo najeto celkem necelých 400 km, takže spotřeba půjde dolů, 6-6,5 l/100 km by mohlo být dosažitelných. Na 2litr s automatem slušné. V závěru po přepnutí na SPORT a svižnější jízdě jsem se dostal na 7,8 l/100 km. Většinou klienty neoblíbený start-stop systém je neznatelný, že vypnutí a opětovné nastartování motoru je tak tiché a jemné, že jsem ho prakticky nevnímal a neřešil možnost jeho deaktivace. Ze všech nových prvků, které MINI mělo – jízdní režimy, adaptivní podvozek, zadní kamera, dvouzónová klima, velká navigace, výborná sportovní sedadla s možností nastavení délky sedáku, JCW volant se silným věncem volantu, mě nejvíc bavil head-up displej. Nejen jeho efektní vysouvání a zasouvání, ale především zobrazované informace – rychlost, tempomat, navigace, změna stanic rádia, dopravní značky, povolená rychlost jsou uceleně na jednom místě v zorném poli řidiče, takže se může soustředit a vychutnávat jízdu. Doporučil bych každému majiteli nového MINI, za přijatelných 12825 Kč (od dubna vzhledem ke změně kurzu to bude o něco více) stojí za zvážení. Pokud head-up displej ve voze není a nemáte rádi analogový ukazatel rychlosti, je možno sledovat ji i přepnutím palubního počítače na displeji pod volantem, je to pak opravdu velká číslice. :shock: Zatím jsem si však nezvykl na změnu umístění startovacího tlačítka. Vypadá v červeném provedení efektně, ale furt jsem mačkal do prázdného místa vedle volantu, ale to je o zvyku. Jo a klíček už není potřeba nikam zastrkávat, i když MINI nemá příplatkový komfortní systém, stačí na dálku odemknout, strčit do kapsy, usednout, nastartovat stiskem tlačítka a vyrazit na cestu! Koncem týdne sundáváme tapetu - kamufláž a jezdíme odhalení. :bigups:


Přílohy:
myphone 028.jpg
myphone 028.jpg [ 184.56 KiB | Zobrazeno 13127 krát ]
myphone 025.jpg
myphone 025.jpg [ 143.63 KiB | Zobrazeno 13127 krát ]
myphone 019.jpg
myphone 019.jpg [ 157.46 KiB | Zobrazeno 13127 krát ]
myphone 023.jpg
myphone 023.jpg [ 165.62 KiB | Zobrazeno 13127 krát ]
myphone 020.jpg
myphone 020.jpg [ 158.76 KiB | Zobrazeno 13127 krát ]
myphone 022.jpg
myphone 022.jpg [ 117.53 KiB | Zobrazeno 13127 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 10. bře 2014 21:25 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
pekné review. v stredu som u vás na čumendu a snaď ostane čas aj na krátke zvezenie.

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 10. bře 2014 23:17 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 12. pro 2008 20:09
Příspěvky: 462
Bydliště: Hradec Králové
Zajímavé zajímavé, je pravda že to má omezovač na 230?

_________________
MINI Cooper S R53 2003|Mini City 1991
BMW(E+F) + MINI(R50|R52|R53|R55|R56|R57|R58|R59|R60|R61|F56) - Coding & Programming
[R50|R52|R53] Cool vychytávky pro 1. generaci
Výroba klíče pro 1. generaci. Zvýšení výkonu MINI One. JCW/GP software pro R53|R55|R56.
MiniManiaCZ


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 11. bře 2014 09:23 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. kvě 2012 09:49
Příspěvky: 275
Bydliště: Zvolen
veľmi pekne spracovaný report z prvej jazdy :)
V máji by som mal ísť do BA, tak hádam sa mi poradí odskočiť si pozrieť nové Mini do predajne.

_________________
Mini One R50 Park Lane + OKCZ upgrade


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 11. bře 2014 12:26 
Offline
machr minifóra
machr minifóra

Registrován: 29. lis 2010 17:41
Příspěvky: 293
OKCZ píše:
Zajímavé zajímavé, je pravda že to má omezovač na 230?

Papírově je na Cooper S max. rychlost 235/233 km/h (man./aut.). Je to bez omezovače, omezovač se aplikuje se jen u modelů s konstrukční rychlostí vyšší nez 250 km/h.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 12. bře 2014 20:59 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
exterier som videl par krat, interier poriadne až dnes.

hodnotenie za mňa - prevažne v režime sport asi 15km - super.
zvuk motora- pri pridaní pecka, ináč neruší...pri ubraní pekne brmle.
automat i start stop - rychly a vobec neruší
podvozok - na užších R16 RFT zimákoch, prekvapivo sa s výkonom popral a dal to i v tiahlych zákrutach a bol schopny preniesŤ výkon...

interiér
prefektné sedačky, mať tieto v CM tak na tých dlhých jazdách by to bola pecka, myslím že Recaro dostalo slušnú konkurenciu
tlačítko start - efektné, presun do stredu mi dojde vcelku dobrý napad
head up - sadol mi okamžite, nutnosť sledovať rýchlomer klesla na nulu
hluky od podvozku dobre zvládnuté a žiadne vrzanie alebo cokoľvek rušivé som nezaznamenal...

rádio bolo vypnuté, dnes som neriešil.
celkové dojmy - slušné nabité auto, priblížilo sa ešte viac potrebám posádky, dodalo pár fičúr, ktoré pomožu.

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 14. bře 2014 09:05 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 13. srp 2013 11:25
Příspěvky: 104
V pondělí mám pracovně cestu do Prahy, rád bych se zastavil a nové S si prohlédl :wink: ... bylo by možné si ho vyzkoušet? :)

_________________
MINI Clubman R55 JCW (N14;155kW) Hot Chocolate


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 14. bře 2014 12:16 
Offline
machr minifóra
machr minifóra

Registrován: 29. lis 2010 17:41
Příspěvky: 293
O.K., napiš v kolik h.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. bře 2014 01:33 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
Pracovní povinnosti mně dohnaly k výletu do Prahy.. Jelikož se jako nejpohodlnější již delší dobu jeví rychlíky, tak mi šéf automaticky koupil lístek na nezbytné splnění úkolu a pak hned nejbližším zpátky.. to bych ale nic moc nezvládl v Matičce Praze, takže když se mi podařilo vyměnit lístek za pozdější rychlík, bylo rozhodnuto, že se určitě musím kouknout do některého ze dvou pražských dealerství Mini na tolik omílaný a diskutovaný hit mnichovské automobilky. Měl jsem vytvořený vlastní názor a nepředpokládal jsem, že bych ho v reálu nějak diametrálně měnil, ale ono přecejen obrázky a zprostředkované informace jsou něco jiného, než osobní zkušenost a možnost vidět auto na vlastní oči..
Hanso se nabídl, že tam se mnou zajede, tak odpadly problémy "venkovana" s MHD v Praze. Jelikož se se svou R56 Hanso po městě rozhodně nemazlí, tak jsem měl i srovnání dynamiky jako na talíři.
Využili jsme nabídky obou prodejců Martina a Radima a vyzkoušeli si jak červený zamaskovaný Cooper (3válce, 1.449ccm, 136k), tak žlutooranžový Cooper S (4válce, 1998ccm, 192k) osobní krátkou testační jízdou.
Jako dlouholetí klasikáři a poslední dobou i oba majitelé obou generací New Mini s "S" ve znaku (R53 a R56), první co jsme chtě nechtě museli hodnotit je design. Při bočním pohledu je zcela patrné, že těch 10cm nárůstu oproti 2G je v přední části až po A sloupek. Na velké zadní světla se určitě dá zvyknout, ale tomu předku tak nějak těžko budu hledat porozumění. Přední světlomety prý už nebude možné objednávat s xenony, ale pouze s halogeny, se kterými ty světla vypadají tak nějak prázdně.. řešením budou LED světla, která mu "sluší" mnohem více.. ovšem za příplatek. Spodní pozičky/mlhovky jsou už tak velké, že stačí do nich napustit vodu a můžete v nich chovat rybičku, jak Hanso poznamenal.. :-)
To že verze s "S" ve znaku vypadají atraktivněji díky propracovanější kosmetice auta oproti "levným" variantám je praktikováno už od G1, která určila původní směr. Od té doby se evoluce posunula o nutný kus cesty.. to co dělá "S" eskem, je na první pohled rozpoznatelný nasávací otvor na kapotě.. u G1 naprostá nutnost díky mezichladiči kompresoru umístěnému nahoře na motoru. U G2 už to bylo víceméně naoko, díky přechodu na Turbo motor. U G3 je už na první pohled poznat, že nasávací otvor v kapotě je jen atrapa.. Vnitřní černý plast je totiž jen imitací mřížky. Další zjevnou přelomovou událostí je přechod na pětišroubové kola, což znemožní použití disků z prvních dvou generací, které byly vzájemně kompatibilní, ale pouze čtyřšroubové. Jak jsem psal, design je věcí subjektivně hodnotitelnou, takže je na každém, jestli se mu Mini (2014) líbí nebo nelíbí. Svou optickou hravost a odlišnost od masivní produkce si ponechalo, BMW má svěle zvládnutý marketing, takže si své kupce rozhodně najde.
Po obhlídce je na čase usednout za volant a vyrazit na krátkou projížďku. Nejdříve se nám dostává do ruky slabší verze Cooper. Moc od toho neočekávám, nechávám se ovládat předsudky, o to větší je moje překvapení, když obvzláště v módu Sport se auto opravdu chová čile. Dá se říci, že Cooper bude vhodná varianta pro ty, co potřebují auto na denní ježdění a když je chuť čas od času, tak se "přepnou" a užijou si víkendové zatáčkování.
Oproti tomu verze "S", která se nám dostala do rukou o chvíli později je upečená ze zcela jiného těsta. Dvoulitrový čtyřválec není nejsilnější na světě, ale těch 192k dokáže auto o hmotnosti cca 1250kg rozhýbat během mrknutí oka.. ale co hlavně.. ono to auto tak nějak zmužnělo a dospělo.. v době prokletého downsizingu, kdy i Impreza Turbo směřuje do juniorské třídy 1.6T, je i přes "neúctu k tradici" posílení a zvětšení motoru na 2.0 Turbo dobrým tahem. Ono to srovnání se Subaru není úplně od věci. Byť tedy předváděcí kousek byl vybavený automatickou převodovkou s možností manuálního řazení a s pádly (příplatek 47tis.), tak motor nás překvapoval svým projevem pouličního bitkaře a závodníka.. v módu Sport krásně popcornoval, bylo zřetelně slyšet odfukování turba a při podřazování jsme zaznamenali i sexy zvuk meziplynu.. prostě, pokud se nám nepozdává fakt, že Mini chodí do posilovny a zobe tam nějaké bobule po kterých kyne, tak tohle je aspekt, kterým to vynahrazuje plnými hrstmi. Maximální rychlost by měla být 233km/h, ale tohle se během krátké testovací jízdy po Praze nedá zjisit.. zrovna tak ani spotřeba.. na to by byl potřeba celý víkend, aby mohl člověk poskytnout nějaká relevantní data.. snad někdy příště.
Ještě jsem opomněl zmínit interiéry. Ty se s každou další evolucí zlepšují ve kvalitě a zpracování použitých materiálů a přibližují se svému mateřskému BMW. Sedačky jsou výborně tvarované s bočním vedením, kdy možná objemnějším lidem bude kapku ouzko, ale nás ostatní skvěle podrží v zatáčkách. Středový budík už pozbyl jakéhokoli technického významu a je to jen reminiscence na doby, kdy ukazoval rychlost.. teď tam svoje místo našel lcd displej s výborným rozlišením a navigací.. zvláštností co jsme si vyzkoušeli v "eSku" byl head-up displej, který jsme si sice vysunuli, ale polovinu cesty byla tma.. až pak (těžko říci, jestli jsme něco v menu spustili) se z ničeho nic objevila rychlost. Abychom ale interiér jen nechválili, tak našli jsme i drobnosti, které nás zarazily. Na zadních sedačkách chybí jakékoli madlo, kterého byste se mohli držet zatímco si řidič užívá jízdy. A na předních sedačkách jsou ve stropnici nad hlavou řidiče i spolujezdce utváry zřící jako nějaké "zámky", o kterých nikdo neví k čemu vlastně mají sloužit. Tak třeba někdo další, kdo podstoupí návštěvu a předváděcí jízdu nám tuto zvláštnost objasní.
Co říci závěrem? Pokud Vás G3 zaujala, nebo byste si ji rádi prohlédli, tak jako já na vlastní oči, neváhejte navštívit nebo kontaktovat Martina (Renocar - Praha Čestlice) a Radima Invelt (Invelt - Praha 5 Stodůlky), určitě Vás oba rádi uvítají, auta předvedou a zvídavé otázky zodpoví..

PS: ještě jsem v textu zapomněl zmínit, že už onen Cooper měl manuální 6.stupňovou převodovku.. a automat byť teda fungoval výborně není zrovna to, co bych si v autě pro radost z jízdy představoval, ale ono je to o osobní volbě.. jestli je člověk chromý ne levou nohu, nebo si namůže zápěstí častým řazením..
jo a při procházení materiálů, co jsem si odnesl, jsem narazil na fotky Mini S s John Cooper Works Exterior Package (obdoba Works/Aero Packetu u G1 i G2) a musím uznat, že ty dodají autu ten správný agresivní sportovní look.


Přílohy:
Poznámka: Mini Cooper S 2.0T a v pozadí autosalon v Praze 5 Stodůlkách
IMAG2913.jpg
IMAG2913.jpg [ 110.44 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: Mini Cooper S F56 (2014)
IMAG2914.jpg
IMAG2914.jpg [ 123.78 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: autosalon BMW/Mini v Čestlicích
IMAG2899.jpg
IMAG2899.jpg [ 72.34 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: stylový double-decker
IMAG2896.jpg
IMAG2896.jpg [ 84.88 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: testovací Cooper 3válec 1.5T
IMAG2901.jpg
IMAG2901.jpg [ 75.52 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: byť je předek o 10cm prodloužený, motorový prostor je u obou motorizací vyplněný stejně a beze zbytku
IMAG2902.jpg
IMAG2902.jpg [ 97.08 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: Twin Power 1.5T
IMAG2903.jpg
IMAG2903.jpg [ 66.36 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: Maximální motokárový pocit
IMAG2904.jpg
IMAG2904.jpg [ 67.06 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: srovnání proporcí odcházející 2.generace Works R56 a nastupující 3.generace F56 v pozadí
IMAG2905.jpg
IMAG2905.jpg [ 94.27 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: F56
IMAG2906.jpg
IMAG2906.jpg [ 77.09 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: zatejpovaný atlet.. akvárka na rybičky a hlavní světla bez ledek..
IMAG2907.jpg
IMAG2907.jpg [ 84.23 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: Don´t open :-)
IMAG2908.jpg
IMAG2908.jpg [ 46.61 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: zadní světla působí kapku napuchle, ale dá se na ně zvyknout..
IMAG2909.jpg
IMAG2909.jpg [ 88.86 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: i s velkými koly to pořád vypadá nějak vysoké..
IMAG2911.jpg
IMAG2911.jpg [ 80.12 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]
Poznámka: falešný náfuk
IMAG2912.jpg
IMAG2912.jpg [ 50.93 KiB | Zobrazeno 12727 krát ]

_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 16. bře 2014 01:58 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
nemáš z toho fotku? nebude to zámok na zadné rolo, aby si oddelil posádku od nákladu pri prevoze objemnejších vecí?
žeby sa snažili F56 spraviť ešte viac praktickejšou?

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 16. bře 2014 10:48 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. říj 2013 20:50
Příspěvky: 151
Bydliště: Trnava, Slovakia
nadrz na druhej strane.. no aby som obchadzal cele auto..:) alebo konecne sa anglicaci dockali...:))

_________________
Mini Cooper R50 + 15.11.13 ultra happy for OKCZ upgrade :))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 16. bře 2014 20:34 
Offline
machr minifóra
machr minifóra

Registrován: 29. lis 2010 17:41
Příspěvky: 293
Pěkná slohovka na téma jízda s MINI :) Mně ses teda neptal na ty pazmeky ve stropě, kouknu na to, co tam je, ale napadá mně to co speedyho, a to kotvy pro svislou síť za opěradla.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 17. bře 2014 10:05 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. kvě 2013 13:31
Příspěvky: 224
Bydliště: Stř.Č.
Moc pěkný článeček, myslím že vedlejšák ve Světě motorů :lol: by ti padnul :thumbup: . Trošku ale zklamání - při přemýšlení o novém Miníkovi jsem si už vymyslel že ze současného si nechám 17ky kola a ono ejhle a 5ti dírové disky :(

_________________
MAXI lidi jezdí v M I N I
Cooper R56 (snad je v dobrých rukách)
Cooper F56 S
(vzpomínám na něj s láskou)
Countryman SD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 17. bře 2014 10:30 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. led 2005 10:24
Příspěvky: 289
Bydliště: Východní Čechy - Jaroměř
Jen bych rád ještě doplnil co tu chybí,a to je verze kterou budeme vídat na cestách nejvíc, a ne všechny ty Cooper a S verze co se tu ted probírají. Tak ještě jak to vypadalo v Ženevě ve verzi One. Protože ten koncept Clubmana,tam byl minimálně na 19" tkách a ještě lehce snížený :)

Obrázek

_________________
Mini Cooper SPi 96
Austin Mini mk2 69
Mini Cooper S 02


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 17. bře 2014 11:47 
Offline
machr minifóra
machr minifóra

Registrován: 29. lis 2010 17:41
Příspěvky: 293
Joo, divil by ses, co se nejvíc prodávalo ve 3dv. verzi 2. generace (alespoň u nás), nejvíce S-ko, pak Cooper, a pak One. Možná po letech ojetá, dovezená auta budou z důvodu nižší ceny i ve verzi One.
Jinak se vrátím k těm Ondrovým "zámkům" ve stropě (viz. foto). Jsou to mikrofony hands-free, alespoň doufám, ověřoval jsem v návodu, tam o tom není zmínka.


Přílohy:
myphone 001.jpg
myphone 001.jpg [ 154.26 KiB | Zobrazeno 12543 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 17. bře 2014 21:47 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. říj 2008 15:48
Příspěvky: 85
Bydliště: louny
Ano jsou to mikrofony pro telefon


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 20. bře 2014 16:17 
Offline
machr minifóra
machr minifóra

Registrován: 29. lis 2010 17:41
Příspěvky: 293
Tak už jsme sundali kamufláž, dali reklamní polep s bobíkem a přezuli na 17" letňáky...


Přílohy:
myphone 008.jpg
myphone 008.jpg [ 168.82 KiB | Zobrazeno 12430 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 21. bře 2014 09:41 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. kvě 2013 13:31
Příspěvky: 224
Bydliště: Stř.Č.
Při rychlé návštěvě Inveltu jsem díky Radimovi zakusil také požitek z jízdy s tímhle Skem. Výše už je dost výstižných referátů, nebudu se teda opakovat. Jen rychlý závěr; díky ještě jednou Radimovi :thumbup: za projížďku a vidím že je na co šetřit :bomb: :inlove:

_________________
MAXI lidi jezdí v M I N I
Cooper R56 (snad je v dobrých rukách)
Cooper F56 S
(vzpomínám na něj s láskou)
Countryman SD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 21. bře 2014 19:13 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 13. srp 2013 11:25
Příspěvky: 104
I já pracovně zavítal do Prahy a nešlo jinak, musel jsem také zavítat za Radimem do Inveltu. Většina již zde byla popsána, ale musím říct, že nový Cooper S je zase o ligu výše. A automat v něm, je zase o cestu dále :wink: .... takže ještě jednou díky Radimovi, bylo to super svezeníčko :banana:

_________________
MINI Clubman R55 JCW (N14;155kW) Hot Chocolate


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jízda s MINI 3. generace (F56)
PříspěvekNapsal: 25. bře 2014 13:56 
Offline
machr minifóra
machr minifóra

Registrován: 29. lis 2010 17:41
Příspěvky: 293
Při jízdách byly dotazy na ukazatel teploty motoru, ta se u F56 zobrazuje po přepnutí palubního počítače na displeji rychloměru, viz. foto...


Přílohy:
004.jpg
004.jpg [ 152.33 KiB | Zobrazeno 12262 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 101 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz