Ondra píše:
a už je to tu zase..
nevím, že vás baví se pořád handrkovat jestli výrobek z Mnichova je nebo není Mini.. Jednou to byla takhle navrženo, schváleno a vyrábí se.. líbí se a prodává se jak o život.. takže nemá smysl tu čpět síru a sršet blesky, že se někomu nelíbí.. tak to prostě chodí.. a máš pravdu.. je to vše o marketingu.. udělali auto na základě značky na kterou měli práva a vzali si z designu to co potřebovali.. není to to co by z Mini udělalo takovou ikonu jako před půl stoletím, ale je to odkaz.. Nezměníš to, leda že byste prodali rodinné podnik a koupili významný balík akcií BMW..
Když už jsi zkousl, že Lotus patří Malajsijcům, TVR arméncům nebo gruzincům nebo nějakému jinému polokočovnému národu za Kavkazem a že Jaguár dělá diesel v kombíku, tak snad přežiješ i tohle.. a mimochodem.. kdyby mi někdo zaťukal u dveří že tohle Mini Monté je moje, tak nevím jak ty, ale já bych ho z útesu rozhodně neshodil..
PS: nicméně lekci BMW i Volkswagenu na téma "jak se oživuje legenda" uštědřil všem dle mého názoru Fiat.. ta nová 500 je naprosto skvělá a ačkoli je vzdálená v základních charakterech od svého předchůdce stejně jako New Mini a New Beetle, tak si zachovala své kouzlo víc než konkurence..
Ano, baví a o to, jestli to je nebo není Mini tady přece vůbec nejde.
. A když už mluvíš o ostatních automobilkách tak já proti dieselům jako takovým vůbec nic nemám i když jsem zastáncem benzínu a dieselové auto bych si nekoupil.Diesel do sportovního auta podle mě prostě nepatří Nikdy neříkej nikdy a třeba tak také jednou skončím ale třeba u Jagu se to pochopit jakž takž dá i když kombi mi také k srdci moc nepřirostlo ale v dnešní době už se aut, jako byl starý E-type asi nedočkáme i když XF mne docela překvapila. Pohledné a designově moderní auto už jsme od Jaguaru dlouho neviděli.Pokud se jedná o Lotus, tak i když ho vlastní Proton, což je jak jsi správně podotkl Malajská firma tak si nemyslím že by to mělo nějaký velký vliv na jejich produkci aut a jak to dopadlo s TVR víme asi všichni. Co se týče toho ťukání na dveře tak já bych to auto taky neshodil ze srázu protože z peněz za jeho prodej(všechna New Mini mi přijdou poněkud předražená)
bych si koupil jiné pěkné auto. Třeba právě novou 500, která se mi mimochodem také velmi líbí a v základní verzi je oproti One také o nepěkný balík levnější, a ještě by mi spousta peněz zbylo. Nová 500 je skutečně velmi pěkné auto a komukoliv, kdo ví jak vypadá staré Cinquecento, jsem ukázal fotku nového, okamžitě poznal o jaké auto se jedná. Jel jsem s kamarádem letos na jaře pro starou 500 a jízda bok po boku v jednom jízdním pruhu byla vskutku velice zábavná