Jízda v sobotu proběhla...
"Očima ženy s třema dětma"
V sobotu ráno jsme nastartovali naš Mini Cooper S a vyrazili na výlet do Prahy za Countrymanem.
Vyjížděli sme z Liberce a museli sme přišlápnout více pedál, abysme to stíhali přes celou Prahu na domluvený čas.
Dojeli sme o 10 min. dřív.
Naposled jsme byli ve Stodůlkách v Autecu a nyní už Invelt, kde k nám byli o poznání milejší a můžu tak ráda potvrdit zkušenost Kapříčka.
Před budovou už na nás čekal ten bílý "krasavec" eSko čtyřkolka.
Když už se naše dětičky nevešly do Ferrari 430, tak sme je aspoň mohli narvat do Countrymana.
Projeli sme se já půl cesty a druhou manžel, v autě jsou standardně jen 4 sedačky, tak jeden z nás ještě musel jet v našem Miníku.
Automat s řazením Steptronic (máme v BMW5) mě osobně už nebaví, byla tam cejtit prodleva, jak je u něj zvykem. Pokud v eSku použije tlačítko Sport, tak prodleva zmizí, ovšem určitě za cenu většího papání.
V BMW máme řazení ťukáním do řadící páky, tady je možnost i pádlama na volantu...no objednala bych manuál.
Posez je mnohem vyšší a superpohodlí nechybělo, sedačky celokožený a člověk si připadal jak na gauči.
Na mě nezvyklé pohodlí ve srovnání s miníkem nebo Z3coupé.
Auto má 4 metry a patří mezi nejmenší SUV na trhu, místa uvnitř je ovšem dostatek bez kroucení končetin.
V našem malém eSku jsme se ze začátku hodně kroutili než sme našli kompromis pro všechny čtyři.
Countryman je prostorný tak akorát pro ženu s dětma nebo bez.
Lišta uprostřed se může někomu zdát efektní, ale já když zapínala pásy dětem, tak jsem se o ní akorát bouchala. Navíc je to lapač na bordel.
Zatím si tam můžete koupit jen držák na brejle a na plechovky.
Bez navýšení ceny lze zvolit vzádu trojsedačku, kterou jsem neviděla ve skutečnsti, ale na prospektu vypadá moc pěkně.
Pro mě se 3 dáblíkama by to byla jediná možnost.
Kufr je 350l a navíc lze zvednout dno a kufr se prohloubí o dalších zhruba 10-15 cm.
Čtyřkolka je jen v eSku 135 kW a naftě 82kW. eSko je nyní nejvyšší prodejní model.
Možná si někdo říká, proč mě tohle auto vůbec zajímá, když máme takové pěkné a superrychlé eSko.
Jo, já ho prostě miluju a vždycky jsem ho chtěla. Jen za pár měsíců nastane velká změna a bude nás o jednoho více. Však už ste si všichni určitě všimli, jak sem všude "tlustá"
Navíc jsem z Liberce a už třetí zima je tu naprosto šílená a sice máme 4 auta, ale ani jedno není čtyřkolka. Loni jsem si teda pěkně užila, že se jen hrozím, jak to bude letos.
Možná se někomu nelíbí, ale já jsem velký fanoušek MINI a tím, že budu mít 3 děti, tak tohle je to auto, které bych chtěla jednou s celou svojí rodinou řídit.
Já Countrymana naprosto v pohodě vítám a najde si určitě své spokojené majitele.
Cenu jsem čekala mnohem vyšší a model S all4, který mě jediný zajímá stojí v základu 605 táců bez DPH.
Velikostně srovnatelné auto je BMW X1 a po porovnání cen jsem nevěřila svým očím, jak je X1 proti Countrymanu drahá. Přitom je tak vevnitř konzervativní.
X1 xDrive18d ...............105kW 645 tis. bez DPH
S Countryman all4 ........135kw 605 tis. bez DPH
přípl. výbava například:
X1 xDrive18d.........Harman Kardon-11 reproduktorů (340W)........26 tis. bez DPH
Mini Countryman....Harman Kardon-10 reproduktorů (640W).......18,5tis. bez DPH
...nesrovnatelně větší zvukový výkon za mnohem méně peněz.
Ty ceny bych u MINI nečekala, každej model je designovej skvost a za ten si vždycky nechali zaplatit. Ted ovšem mi připadá, že změnili politiku a více chtěj MINI dostat mezi lidi. Je to jen o vkusu, někdo je konzervativní, tak si vybere X1 a kdo má rád Mini zas jedině Countrymana.
A ještě video z telefonu:
http://www.youtube.com/watch?v=5XDieBKtGUk