27. dub 2018 11:18
tak jsem pánové udělal velikou fotogalerii výměny oleje a filtru u F56. Sehnal jsem si nájezdy od souseda, počkal až bude hezky a dneska se do toho pustil.
V Mini je interval 25 tis, já to dělal sám na 10 a teď na 35 tisících. Olej byl krásně černý, filtr očáchlý, tak mám hezký pocit.
Kdo má psa, ví, že si musí hlídat šroubky a různé krytky, aby je neschoval někde na zahradě, plus mu občas hodit prasátko, aby neměl pocit, že ho odbývám
Vešla se tam celá 5 l nádoba a to úplně přesně - dle měření auta. Ale zlatá měrka, tohle měření mě jednou zničí. Čekat až se zahřeje a pak čekat než ta procenta naběhnou....
tak kdyby si někdo chtěl udělat radost a vyměnit olej u F56, tady má obrázky
jinak ještě proběhla výměna kabinových filtrů - byly tam příšerně blbě dostupné dva stejné nad sebou a taky jsem si vypral KN vzduchový v sání. Byl pěkně očáchlý a plný much.
teď to pofrčí jako blázen .....
P.S. dělal jsem včera kabinový a vzduchový filtr i u bábovky 500 Abartha a musel jsem kroutit očima - potřeboval jsem 4 různé nástroje - torx, imbus, křížák a golu 2 velikostí, abych se k němu dostal. Připomíná mi to Aprilii RSV 1000 kdy cokoli na ní dělat znamenalo mít odřené klouby a vyndané všechno nářadí. Zatímco u Hondy stačila 1/3 a člověk měl ruce bez krve. Holt italové, to je národ k pomilování
- Přílohy
-
- domácí hi-tech podmínky
-
- trochu obavy .....
-
-
- nespadlo to, tak jdeme na to
-
- teče to hezky, akorát ještě nevím, kam ho dám. A bábovka nerada půjčovala plech na cukroví:-)
-
- filtr na místě
-
-
- nezbytná prasátka :-)
-
-
- montážní otvor podle mne úplně na nic, olej tím určitě nevyteče
-
- hotovo :-)