Marty_Janku - COOPER S KonceptM
Napsal: 01. čer 2017 13:02
Konec dobrý, všechno dobré.
Po měsících smutku po mé červené cihličce, která se pro mě obětovala mám nového parťáka. Tváří se dospěleji, v černé barvě, kůže, navi, panorama, ale srdcem je to stejný blázen.
Jedná se o ročník 2012, 44 000 km (nyní už skoro 46), narozen v Mnichově.
Koupen na zimákách, takže zdědil kola po předchůdci a v konfrontaci s černou mu sluší.
Výraznější změny tuto sezónu neplánuji - hlavně kvůli financím - takže jen ztmavení skel, možná zrcátek také do černé, vypnutí startstopu a běžný vstupní servis. Jen už teď koketuji s výměnou výfuku. V červeném jsem neměl režim SPORT, takže jsem byl zvědavý jak velký rozdíl to bude. Citlivost pedálů je znatelná, tužší řízení také, ale zvuk na který jsem se těšil nejvíce mě trochu zklamal. Resp. jsem čekal, že to nebude režim sport jako v Lamborghini, že mi to nepřidá 400 koní a nebudu protáčet kola na šestku ale na druhou stranu v duchu neposedného Mini jsem se těšil na výrazné odplivnutí. To ale jde slyšet jen v menších rychlostech a to ještě musím mít otevřenou střechu, vypnuté rádio a nastražené uši. Určitě při první cestě za OKCZ bude hned téma Remus nebo Akrapovic.. Líbila by se mi varianta normální jízdy s vypnutým režimem, ve městě a když člověk veze babičku na (menší) nákup a naopak při aktivaci SPORT aby mi z výfuku šlehal oheň, kameny a žralo to děti u cesty Obávám se, že vyříznutí rezonátoru by znamenalo hluk nonstop. Vím, že už se to v nějakém vlákně řešilo, ale i přesto by mě zajímal váš názor
No a na příští rok soft na JCW? Budu chtít Miňase trochu zvostřit, ale přes 200HP určitě ne, nechci si ho zničit. Možná přídaný budík na teplotu oleje, ztmavení světlometů do černé (možná už letos).
Marťas
Po měsících smutku po mé červené cihličce, která se pro mě obětovala mám nového parťáka. Tváří se dospěleji, v černé barvě, kůže, navi, panorama, ale srdcem je to stejný blázen.
Jedná se o ročník 2012, 44 000 km (nyní už skoro 46), narozen v Mnichově.
Koupen na zimákách, takže zdědil kola po předchůdci a v konfrontaci s černou mu sluší.
Výraznější změny tuto sezónu neplánuji - hlavně kvůli financím - takže jen ztmavení skel, možná zrcátek také do černé, vypnutí startstopu a běžný vstupní servis. Jen už teď koketuji s výměnou výfuku. V červeném jsem neměl režim SPORT, takže jsem byl zvědavý jak velký rozdíl to bude. Citlivost pedálů je znatelná, tužší řízení také, ale zvuk na který jsem se těšil nejvíce mě trochu zklamal. Resp. jsem čekal, že to nebude režim sport jako v Lamborghini, že mi to nepřidá 400 koní a nebudu protáčet kola na šestku ale na druhou stranu v duchu neposedného Mini jsem se těšil na výrazné odplivnutí. To ale jde slyšet jen v menších rychlostech a to ještě musím mít otevřenou střechu, vypnuté rádio a nastražené uši. Určitě při první cestě za OKCZ bude hned téma Remus nebo Akrapovic.. Líbila by se mi varianta normální jízdy s vypnutým režimem, ve městě a když člověk veze babičku na (menší) nákup a naopak při aktivaci SPORT aby mi z výfuku šlehal oheň, kameny a žralo to děti u cesty Obávám se, že vyříznutí rezonátoru by znamenalo hluk nonstop. Vím, že už se to v nějakém vlákně řešilo, ale i přesto by mě zajímal váš názor
No a na příští rok soft na JCW? Budu chtít Miňase trochu zvostřit, ale přes 200HP určitě ne, nechci si ho zničit. Možná přídaný budík na teplotu oleje, ztmavení světlometů do černé (možná už letos).
Marťas