20. lis 2016 20:03
Tak sedacky uz jsou finalne v aute. Velka zmena, nejen vzhledove, ale i v komfortu. Takze za nas spokojenost velka. Ale bylo to zaslouzene.
Sedacky byly puvodne z UK verze mini R56. Zasadni uskali montaze: sedacka ridice je nyni sedacka spolujezdce. S tim je spojen problem absence senzoru zatizeni. Bohuzel jsem si rikal, ze to neni nic duleziteho, ale chyba. Po zapojeni se rozsvitila kontrolka airbagu a bylo vymalovano.
Dalsi neocekavany problem - zadni lavice z R56ky je o cca 6cm uzsi - to jsem netusil. Takze po osazeni byla na kazde strane mezera cca 3cm a zarici barva karoserie. Nic, co by neslo vyresit.
Takze nastal moment rozebrani sedacek tak, aby vsechno bylo jak ma byt. Jsem povercivej a tak jsem pro jistotu prehodil i airbagy z puvodnich sedacek. Takze kompletni rozebrani sedacek jak operadel, tak hlavne sedaku. Prehozeni decky senzoru zatizeni, zpetne precalouneni a osazeni vsech dilu. Prvni sedacka mi chvilku trvala, druha uz byla hotova za chvilku.
Problem zadni lavice vyresil prouzek koberce, ktery mi zbyl po renovaci BMW. Ted jen sehnat nekoho s diagnostikou, aby mi zmizela kontrolka airbagu a uz jen uzivat..
Jen jeste doplneni, sedacky jsem kupoval na Allegru za necelych 10.000,- a to mi prijde hodne dobra cena.
- Přílohy
-
- Rozebrat, prehodit, pocalounit, osadit..
-
- Vyndani airbagu z puvodnich sedaku poslouzilo jako test, jak rozebrat sedacky..
-
- Zadni lavice je u R56ky uzsi vuci lavici R55ky