Tak nam zacala dovolena! A jak nejlepe zacit nez poradnou rozborkou Clubbyho
Takze dlouhodobe planovana vymena turba a zjisteni uniku oleje (castejsi zapach v kabine) se realizovala prave dnes. Takze par "teplych slov" a fotek:
Oprava (vymena) jako takova neni az tak slozita. Bud se dela "jen" v servisni poloze chladicove steny (coz je asi husta gynekologie) - nebo ze se sunda cely predek. Ja zvolil druhou variantu, protoze jsem chtel povymenovat vsechny hadice napojene na turbinu a to v servisni poloze asi neni uplne vhodne. Takze rozborka zapocala - vsechno v pohode, az na jeden zadrhel. Jak jsem dodelaval LED denni sviceni, tak jsem si protahnul kabelaz skrz chladicovou stenu a to mi znemoznovalo oddelat si stenu na stranu. No, tak jsem to zase predelal a stena sla na bok.
Dale uz se postupovalo rychle - demontaz sla hladce, zadny sroub nekladl extra odpor a tak odstrojeni bylo rychle. Pak ale nastala krize, protoze co se objevilo za megabordelhnushumus, to bylo strasny. Takze dlouhodoby unik oleje asi castecne probihal pod turbinou, protoze to byla uplna olejova koule. Takze ocistit a pokracovat.
Diky dlouhodobemu planovani jsem si stacil nakoupit nove dily - tedy az na jednu hadici, kterou jsem v rozkresech prehledl. Ale nevadi, nebyla znicena a tak zustala. Ostatni osazeny s peci a citem - pro klid duse jsem to proste udelal.
No a to bylo vsechno, zpetne osazeni s bonusem - dal jsem konecne JCW vyfukove parohy, tak jsem zvedav na zmenu v chovani motoru. Dodatecne jsem odizoloval vyfukovou cast turbiny textilii od Minimika a navrch jsem dal i vetsi intercooler, tak to asi bude uplna stihacka
Ale to potvrdim az zitra. Auto je slozene, ale nestacil jsem ho poradne projet - tak se zatim mam na co tesit..