03. dub 2015 17:06
Supr informace, pěkně se to čte
Nějak jsem to minule minul a tak bych měl několik postřehů dodatečně.
cartman - Přesně vím o čem píšeš, když více věříš dovozu. Taky jsem si zajel pro auto do zahraničí. V Německu je více podvodů trestáno a to prý velmi přísně. Kupovat auto tam, ze zavedeného bazaru, by měla být větší záruka nestočeného tachometru a nepředělané totálky (jim se to nevyplatí opravovat že).
MiniMike1) fotka původního podběhu - to bylo asi na té lakované straně, ne? Takto vypadá podběh po nehodě, když se chvíli dře kolo o podběh - ve chvíli nehody, než stihneš dobrzdit nebo když přejíždíš na stranu silnice.
2) tipuju si, že podpálený píst byl ten, kde byl i jiný vstřikovač. S největší pravděpodobností se tedy nejedná o závadu pístu, ale o důsledek prasárny servisáka, který osadil jiný vstřikovač. Pokud jde moc benzinu pouze do jednoho pístu, tak to jednotka nezvládne uregulovat a je tam úplně jiné spalování. Buď to může vypálit díru do pístu anebo se píst prostě neuchladí a dopadne to různě...