NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Miras - COOPER S (2007)
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=82&t=6401
Stránka 45

Autor:  miras [ 15. kvě 2016 17:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

:) dík. Musím konstatovat, že jsem první kousek pro úpravu koupil už na podzim a do zimy to nestihl. Takže z toho byl dlouhodobý 'projekt'.
Ještě novinka - zatmavená zadní okna. Ohledně vzhledu exteriéru nevím jestli něco dál řešit. Teď je to modro-černo-trochu chromu... :biggrin:
Jen to nepřeplácat...

Přílohy:



Autor:  Epp [ 15. kvě 2016 18:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

moc pěknej miník :) zatmavený to máš vlastnoručně nebo od firmy? popřípadě na kolik to máš zatmaveno?

Autor:  miras [ 15. kvě 2016 18:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

To jsem dal dělat. Na to nemám (šikovnost a trpělivost). Už před lety jsem zkoušel nalepit fólii nahoru na přední okno. Ani jsem to nedokázal rovně chytit do rohu a trochu jsem u toho vybuchl... :lol:
Je tam jen 20%. To mohlo být na zadní okno a boční možná víc. Když je dost světla, tak je bokama dovnitř vidět. Asi i díky střešnímu oknu. Ale nevadí. Je to v pohodě.

Autor:  Epp [ 15. kvě 2016 19:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

vypadá to dobře, budu lepit zítra tak uvidíme jestli taky nevybouchnu :lol:

Autor:  miras [ 15. kvě 2016 19:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

Tak držím palce :wink:
Asi se dá ušetřit, že... Kdyžtak příště přijedu do Tábora :bigups:

Autor:  miras [ 17. kvě 2016 19:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

Tak první závada mimo spotřebních dílů... :?
Prý prázdná nádržka na kapalinu do ostřikovače. Doleju a stejně 'prázdná' (na palubce). Kouknu, zda to tedy nevyteklo. Kapalina tam je, jen auto si začalo myslet, že je prázdno. Ne vždy, ale většinou. Buď hned po nastartování nebo během jízdy... Tak uvidíme, jestli se to třeba nějak samo nezahojí nebo nezhorší. Nic vážného, jen mne to trošičku dráždí... :)
Zatím se mi nechce sundavat kolo, podběh a nárazník abych se k tomu dostal. Je super mít malé auto :biggrin: Mimochodem - dnes jsem kolegům ukazoval motorový prostostor a odkryl kryt baterky. Ptali se jak se prý asi mění taková baterka... No, samozřejmě nejdřív musíš sundat stěrače... :lol: :lol: :lol:

Autor:  worrycz [ 17. kvě 2016 21:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

miras píše:
.... No, samozřejmě nejdřív musíš sundat stěrače... :lol: :lol: :lol:


Nemusíš :bigups: Je to genialně promyšlené :biggrin:

Autor:  miras [ 17. kvě 2016 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

No, mně ten kryt nad baterkou nejde pořádně zacvaknout, protože mi tam vadí stěrač... Chceš mi snad říct, že jsem trdlo a měl jsem pustit stěrače a rychle vypnout zapalování, aby zůstaly stěrače nahoře a tím si uvolním místo? :roll:
To mne nějak nenapadlo... :biggrin:
A co s tou kontrolkou hladiny, no? :)

Autor:  miras [ 07. čer 2016 00:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

Kontrola hladiny kapaliny ostřikovače se spravila sama. 2x jsem dolil do plna a OK. Uvidíme, za jak dlouho to zase začne :roll:
Jinak jsem si uvědomil, že to nebyla první závada. Auto jsem kupoval s nějak kolem 90.000 km a 7 lety stáří a vlastně nefungovalo chlazení klimatizace. Bylo to cívkou, která nespínala a nepřenášela moment na kompresor klimatizace. Teď, po 2 letech, klima zase nefunguje. Servis je objednaný, tak uvidíme co bude tentokrát.

Autor:  miras [ 07. čer 2016 00:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

Novinka na autě - doplněn zachytávač oleje :)
Zkusil jsem nejdříve běžný typ, který se montuje třeba do Subaru. Ten ale není kam dát, není místo.
Takže jsem sehnal menší. Trvalo mi nejméně 2 hodiny vymyslet jak ho kam instalovat, ale nakonec jsem našel vhodné místo.
Zatím najeto pouze cca 300 km a ještě není vidět žádná hladinka :)

Přílohy:


Autor:  deli [ 07. čer 2016 11:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

Pekne pekne, nerozmýšľal si aj nad duálnou catch can? Odkial si kúpil túto modrú?

Autor:  trunda [ 07. čer 2016 13:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

No.... hlavně by nás zajímalo, jak nakonec dopadla epizoda s inkontinencí miníka na MiniRaceDay? ;-)

Autor:  dejvaval [ 07. čer 2016 15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

...mno, tak jak jsme ho naložili, tak jsme ho i dobře dovezli :wink:
Příloha:


a Míra cestou domů testoval a hodnotil mé Mini 1.gen 8)

Autor:  miras [ 07. čer 2016 23:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

deli píše:
Pekne pekne, nerozmýšľal si aj nad duálnou catch can? Odkial si kúpil túto modrú?

Vezmu to popořadě :)
Ten dual Oil Catch Tank, který se dá koupit s přímo připravenými držáky na Cooper S, se mi líbil. Má ale 2 velká ALE...
1) Masark cena. Našel jsem jen snad 5x dražší než tento,
2) Malost (opak velikosti :lol: ) - aby se to vešlo, navíc 2 oddělené nádoby, musí to být dost malé. Lidi od Subaru mne ale poučili, že by to mělo mít nějaký objem, aby se to nemuselo každou chvíli vylévat. Navíc by uvnitř mělo být něco jako drátěnka, na čem se olej zachytává. To zabere samo o sobě část objemu. To tam teda také nemám.

Věci občas objednávám z Anglie, protože se s nima dorozumím. V tomto případě jsem si odměřil volný prostor pod kapotou a na Českých tuning shopech nenašel nic, co by se vešlo.

Takže nakonec zase z UK. Už nenajdu přesně od koho jsem to vzal, ale je to toto níže. Přehledně uvádí rozměry a nabízí různé barvy:
http://www.ebay.co.uk/itm/Blue-Alloy-Oil-Catch-Tank-Can-Blue-Hose-Saxo-vtr-vts-C2-C3-C4-DS3-Xsara-/361012880151?hash=item540e0b6317

Jinak budu referovat, až se objeví nějaká hladina. Sám jsem zvědav. Kdyby se ani po několika měsících neukázal olej na měrce, tak to budu považovat jako vyhozenou investici :wink:
Při montáži bylo najeto přibližně 119.500 km. Tak schválně za jak dlouho bude další příspěvek s novinkami ode mne na toto téma... :)

Autor:  miras [ 08. čer 2016 00:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

trunda píše:
No.... hlavně by nás zajímalo, jak nakonec dopadla epizoda s inkontinencí miníka na MiniRaceDay? ;-)

Tákže... To býló ták... Začnu ze široka... :)
Takhle si přezuji auto na okruhová kola (Federal RS-R 595) a říkám si, že na MRD 2016 konečně zkusím na trati, zda bude vidět úprava softu na JCW verzi na časech... Co to asi tak může udělat... V Jihlavě jsem to neotestoval, protože 190 koní nelze ve 24°C přenést na vozovku přes zimní 16" kola se šířkou 175 mm... Tam to na požádání hrabalo úplně všude - při zrychlení, brždění, zatáčení...
Tak si v sobotu ráno vstanu v 5:30, dojedu si 160km do Mýta a tam mi Trundovic bráchové skazí veškerou radost hláškou - Co ti to tam teče pod tím autem??? :roll:
No, ještě štěstí, že si toho všimli. Já bych to postřehl až na trati, až by zmizela všechna voda a uvařilo se to. To už by mohlo mít vážné následky...
Bohužel na autě praskl plastový domek termostatu a při teplotě vody nad 75°C začla unikat voda. Vlastně podobná závada jako postihla nedávno Worryho. Jelikož je provozní teplota 105°C, tak by netvalo dlouho a motor by byl v háji. Namísto závodění jsem tedy celý den prokecal :biggrin:
Domů se jelo na vozíku. Dejvaval mne hodil s autem na chatku a pak odvezl domů. Já si užíval jízdy v předchozí generaci JCW. :bigups:
Termostat už je doma. Opět jsem koukal na ebay.co.uk a je jich v nabídce mraky. Člověk si může vybrat podle ceny, kolik do toho chce dát. Bohužel neznám kritérium, podle kterého určit spolehlivost a tak raději neriskuji. Koupil jsem dražší originál BMW z Inveltu, protože i kdyby vydržel stejně jako originál z výroby, tak budu měnit za dalších 9 let (v roce 2025), což považuji za dostatečné :blush:

Tímto opravdu upřímě děkuji:
- Trundovic bráchové - za identifikaci a půjčení nářadí,
- Láďovi - za 5 litrů destilky,
- JOhnymu - za nářadí a pomoc s demontáží sání,
a především Davidovi - za odvoz po tom kusu České země až domů a za půjčení JCW (které se už nevešlo na vozík, muselo po svých a muselo být kvůli tomu přezuto ze slicků už v Mýtě) :bigups:

Přílohy:
Poznámka: V sobotu domů z MRD 2016 to nebylo 'po vlastní ose', ale na Davidově vozíku...

Poznámka: Z plastového domku termostatu šla pěna při teplotě vody nad 75°C.


Autor:  miras [ 08. čer 2016 00:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

Jo ještě krátké porovnání Cooper S a Cooper S :wink:
Posaz - je jiný :) Přijde mi, že v 2. gen dali sedačky víc od sebe, že sedím víc na dveřích (kde je prohlubeň pro loket) a dál od spolujezdce. Nejdřív (když mne provážel David a já seděl jako spolujezdec) jsem si myslel, že 1. gen je uvnitř menší, ale to sotva, spíš seděli dva chlápci výšky kolem 190 cm a váhy kolem 85 kg víc u sebe :wink: Možná jen 1 cm, to nevím, ale sedačky jsou ukotveny blíže k sobě. Je cítit, že řidič v 1. gen má víc místa na loket od dveří.
Také je cítit, že 1. gen má vyšší okna. 2. gen, jak je buclatější a boky jsou vyšší, tak je uvnitř přímo cítit, že jsou okna nižší (přední, boční).
Blinkry - zvláštní, ale hodně mne ten rozdíl překvapil. V 1. gen mechanická páčka a opravdové mechanické cvakání relátka :D Ve 2. gen trapná gumová páčka, ale díky elektronice možný trojblik.
Spojka - v 1. gen takový jasnější a přímější záběr. Nejspíš díky tomu, že není 2-hmotová?
Brzdy - David má upgrade a bylo to dost příjemné. Já jsem dal také pancéřované hadičky, ale stále mám vůli v pedálu. V Davidově autě vůbec žádná vůle a brzdy zabírají hned, snad po 1 mm stlačení.
Motor - Kompresor vážně začíná ožívat s otáčkami. Turbo mi přijde dole brutálnější. Nahoře nevím, nehonil jsem to. Při jízdě např. zařazeno na 5 a 2.000 otáček - u kompresoru se chvíli čeká než začnou stoupat otáčky a auto zrychlovat; u turba se čeká chvilinku než nastoupí tlak - co nastává pak mi ale prostě přijde jako větší brutalita (samozřejmě v rámci motoru 1.6).
Taž zážitek ze soboty :bigups:

Autor:  Peppino [ 08. čer 2016 00:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

Spojka - setrvačník je dvouhmota...

Autor:  miras [ 08. čer 2016 01:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

Aha, tak zvláštní... Nevím no. Zabírá to úplně jinak...
Davidovi mnohem níž a na kratší dráze. Je to takové více přímé a jasnější.

Autor:  trunda [ 08. čer 2016 17:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

Nemáš zač ;-) Já ti zas děkuji za půjčení velice komfortního škopku... na příští rok si pořídím vlastní, protože díky tobě jsem zjistil, že to nemusí být zas tak nekomfortní a omezující věc. Nakonec aspoň jsem byl trošku odstíněn od rambajzu v autě a mohl se tak soustředit na práci ;-)

... myslím si, že trojblik do prvních generací New Mini umím vyřešit, pokud je jednotka světel podobná té, co je v BMW E46 ;-) Kdyby měl někdo zájem, uvítám nějakého "pokusného králíka" ;-) (nejde o žádný amatérský bastl)

... uf... dvouhmota je zlo a v takovém autě nemá co pohledávat. Pryč s ní. I kvůli ní se pak mapa motoru dělá tupá, aby dvouhmota nedostávala čočku při prudkých změnách otáček motoru.

A zdravím Dejva - škoda že nebyla možnost víc pokecat, ale zdá se být znalý a fajn chlapík, takže budu rád, když se za rok opět potkáme. O to víc mě těší, že jsem mu vyprášil kožuch :-D

Autor:  dejvaval [ 09. čer 2016 11:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Miras - COOPER S (2007)

jj...kožich mě vyprášilo víc aut :lol: ..aspoň nemám čumák moc nahoru :lol:
...mizerná příprava, mizerné výsledky :roll:
Slicky už byly KO, to se projevovalo i na časech...obvykle se časy po jednotlivých kolech zkracují, u mě to byl propadák po každé rozjížďce 0,5-1 vteřina proti té předchozí :cry:
...navíc teto typ slicků není moc na okruhové kroužení, ale na kopec (měkké), takže při těchto teplotách doslova tečou. Yellow_Flash_Colorz_PDT_28

Stránka 45 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/