Prepnout do plneho zobrazeni
Prostor pro příznivce Nových MINI s 2. generací (R55, R56, R57, R58, R60)
zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odeslat odpověď

Re: MINI-Patrik - COOPER S

20. dub 2015 21:44

ahoj, já jsem na takový vosk taky zvědavý a dám si s tím tu práci. Naštěstí je Mini malé auto, takže ta plocha není tak velká :D
takže zatím závidím a ozvu se, až navoskuju já. (teda jestli ho někdo zatím nekoupí, ale snad ne.. trochu si to rozmýšlím 8) )

Re: MINI-Patrik - COOPER S

21. dub 2015 00:08

Minimálně opticky to efekt má :-) Dej vědět výdrž.

Re: MINI-Patrik - COOPER S

17. kvě 2015 16:12

Čauky, tak jak to zatím drží? Taky jsem tu sadu dostal a chci to napatlat asi ve čtvrtek. 12 měsíců neveřím, ale kdyby aspon sezonu, tj do zimy, bude to super. Nějaký zadrhely při aplikaci?

Re: MINI-Patrik - COOPER S

17. kvě 2015 23:14

Ahoj, tak zrovna dnes jsem to poprvé od aplikace umyl a musím říct, že pěkný lesk zatím zůstává :)
Bohužel jsem s tím pořádně nejel v dešti, takže nemůžu říct, jestli ten prostředek na okna funguje.
Ale na 12 měsíců to taky nevidím, plánuju to znovu nanést před zimou. Jinak s aplikací žádný problém nebyl (otázka ale jestli správně :D ), vše je popsaný v brožuře. Auto jsem umyl ještě klasickým autošampónem než jsem použil ten pikatec šampón.
Hodně zdaru s tím! :)

Re: MINI-Patrik - COOPER S

18. kvě 2015 07:27

Ok dík. JJ taky to tak vidím. Autošampon, jejich šampon, pak ten nano klump:) a nakonec skla. :)

Re: MINI-Patrik - COOPER S

18. kvě 2015 18:26

Perfektne nablejskany :wink: a paradni kola 8)

Re: MINI-Patrik - COOPER S

09. dub 2017 20:57

Od posledního příspěvku se toho událo opravdu hodně. Bohužel to nebyly vždy jen příjemné záležitosti. Vše začalo jednoho krásného nedělního odpoledne, kdy se při cestě domů odporoučilo turbo. Už předtím byl ale Miňas v servisu, kde se zjistilo, že v hlavě je místo oleje usazené „bahno“ a motor je komplet zanesený karbonem. Aneb děkuji minulému majiteli za kvalitní servis. :bomb: Takže vyvstala otázka, jestli opravovat tento motor, anebo pořídit motor nový. Po pár měsících shánění nového motoru jsem se přiklonil ke kompletnímu GO motoru. Stálo to sice nesmysl, ale aspoň vím, že je již v pořádku a nekupuji zajíce v pytli.

Tak a teď k těm příjemnějším zprávám. Nejprve Miňas dostal pružiny Eibach a šel zhruba o 3 cm dolů. Pak jsem pokračoval s interiérem. Nechal jsem nově potáhnout volant, manžetu řadičky a ručky, a hlavici řadičky. S výsledkem jsem maximálně spokojený, jen by to chtělo řídit v rukavicích. :D

Dále bylo na řadě zčernění některých chromových prvků na exteriéru (přední lišty a lišty kolem oken). Jako bonus dostal ještě zatmavení zadních oken.

A během letošní zimy se mi podařilo sehnat největší bombu. Po dlouhém hledání jsem získal brzdiče z JCW! :banana: Po asi dvouhodinovém čištění se mi je podařilo dostat do zánovního stavu. A při letošním servise šly na auto! Spolu s kotouči EBC Turbo Groove , destičkami EBC Yellowstuff a pancéřové hadičky HEL Performance. Zatím ještě nemůžu říct nad nimi verdikt, protože je teprve zajíždím, ale minimálně vypadají parádně! V rámci servisu dostal nový olej Millers Oils CFS 5W40 NT+, na který jsem hodně zvědavý.

Toť asi vše z dosavadních úprav a snad nyní bude dělat zas jen radost. :)
Přílohy
volant.jpg
obsiti.jpg
brzdice.jpg
kolo.jpg
velikost.jpg
Odeslat odpověď