přivezl jsem si z Renocaru spoustu drobností a dneska jsem zdobil.
Zadní karbonová lišta nad RZ byla celkem v pohodě, do série k ní půjdou pak zrcátka a nádech na kapotě, ale až si na to našetřím
Sportovní anténa je čupr
Nejhorší byla karbonová ruční brzda - sundat starou šlo - dal jsem si pozor, abych si nevyrazil zuby...
ale ta nová tam divně plandala na tom kovovém torzu ruční brzdy. Prostě byla tak o milimetr až dva větší v průměru, než aby se nasadila tak nafest jako ta původní.
chvíli jsem proklínal Renocar, že mi prodali blbou, pak jsem ale našel na netu, že worksová a asi i tahle se musí lepit Loctitem.
Pořešil jsem to následovně: omotal kovovou ručku textilní lepíci páskou, pomatlal lepidlem - něco jako chemopren, nasadil karbonový grip, zajistil dočasně páskou - aby se udržela tam kde jí chci mít (kožená manžeta jí posouvala pořád dopředu)
Měl jsem asi 3 hodiny špatnou náladu, ale když lepidlo zaschlo, ručka se ani nehne a je to paráda. Ta gumová původní byla hrozná
(ovšem ten, co jí jednou bude po mě sundávat mě bude nenávidět)
pak přišly na řadu nálepky - pruhy na kapotu - klasicky jarová voda, hadry, stěrka, a už jsem jel..... za chvíli bylo hotovo a kupodivu žádné buliny, je to velmi pěkná a kvalitní folie.
Větší opruz byl s JCW pruhy na boky, ale nakonec jsem taky vyhrál...
Drobnost byly JCW krytky středů kol - abych je nepáčil šroubovákem, zvedl jsem auto, kola sundal - když už byla dole, tak celé umyl i vevnitř, očistil brzdiče, vyměnil středy MINI za JCW a kola zase nasadil. Na rozdíl od jiných aut stačí zvednout Mini pod předním zvedacím bodem a zvedne se i zadní kolo, tak to šlo rychle...
přikládám fotky a nyní čekám ještě na šachovnicové koberečky a šetřím na další kravinky.
P.S. pozorní čtenáři zjistí, že logo JCW na předním grilu je na blbém místě. Já to samozřejmě vím, ale dostat se ke spodnímu grilu jsem v tu chvíli nevěděl jak, tak jsem to šupnul nahoru a zatím mí to tam nevadí.... ale časem ho přesunu kam patří.