Tak moja záhada s hlavou stále pokračuje. Fotka vyššie, kde je pod viečkom oleja biely maglajz tak tento jav sa u mňa deje len keď je motor studený (sedí cez noc vypnutý) a ráno idem na cca 6km jazdu, prídem späť do garáže... motor vypnem. Tak pod viečkom oleja nájdem ten maglajz. Pri dlhšej jazde (povedzme 30km) pod viečkom oleja nič nie je. Na mierke oleja taktiež nič nie je...
Je teda možné, že para/voda pri tak krátkej jazde sa nejako vyzráža v kryte ventilov, alebo ako to je?
Každý servis kde som s tým bol mi povedal... "ser na to a jazdi kým to ide". A nikto z nich nie je ochotný urobiť nejaký test alebo diagnostiku kde by sa to mohlo potvrdiť/vyvrátiť. Mám údaje jazdiť kým sa mi to nezavarí...
Keď som sledoval vodu, tak za 50km som stratil cca 2mm vody - ale pod autom nie sú žiadne stopy. Pri tlakovej skúške chladiaceho systému tlak mierne poklesol (v servise tvrdili že je to v poriadku).
Dnes som robil test kompresie a všetky valce mi ukázali hodnoty tieto hodnoty:1) 146psi
2) 149psi
3) 147psi
4) 165psi (test som opakoval a pri druhom meraní mi to ukázalo hodnotu 155psi)
Nie som si istý či sa tomu testu dá veriť (a či som ho vôbec urobil správne), keď pri tom 4. valci mi to najskôr ukázalo 165psi a následne 150psi. Pri každom teste som motor nechal štartovať 10 sekúnd. Ak niekto máte prístup ku kompresným tlakom pre R56 tak viete mi prosím skontrolovať či sú tie hodnoty v norme?