Ahoj, tak Vám tady představím mé Mini. Jedná se o model
r56 JCW rv. 2011 s motorem n14. Na autě je z výroby aero packet a jinak auto dostalo lehčí upgrade.
Auto jsem hodil na podvozek od
ST Suspenison XA (KW V3), je výškově i tuhostně stavitelný, takže jsem ho nastavil aby vycházely +- lemy a asi na 3/4 tuhosti. Jsou komplet nová ramena, tyčky a uložení. Když už jsem to měl rozebrané, na čtyřpístky od
Bremba jsem nasadil brzdové kotouče Brembo - díra+drážka, brzdové desky Ferodo DS2500, pancířové hadice
HEL a brzdovou kapalinu Motul rbf600 s vyšším bodem varu. Na to jsem nasadil lehká kola MAK XLR 4x100 7x17 et35 s novinkou Goodyear F1 Asymmetric 6 215/40 r17 - na okresce fungují, super varianta jak na svezení tak i klasické ježdění - v testech lepší než Michelin PS5.
Na motoru se vyměnil olej Shell helix 5w40, chladnější svíčky NGK laser iridium, vzduchový filtr
K&N, větší intercooler a decat downpipe. Dělala se i dekarbo motoru. Poté software od OKCZ, cca 240k 385nM (na brzdu teprve pojedu) a pops&bangs nastavené po domluvě s Ondrou, do cca 3500 otáček pěkně bublá, plyve a nad 3500 začíná střílet, u omezovače jsou to pěkné pecky
V kufru jsem udělal rear seat delete (odstranění zadních sedaček), přidal
rozpěru, odstranil zadní stěrač, hodil fólii na přední mlhovky s denním svícením, které stejně nepoužívám, udělal dechrome (odstranění chromů) na celém autě, vyměnil znaky za černé.
V interiéru je asi taková základní výbava, nemá to navi, ani samozatmavovací zpětné zrcátko, ani bluetooth, ani žádné kožené sedačky, mám celolátkové a popravdě se mi v ních sedí dokonce lépe než v kožených, které jsem měl v r58 JCW
člověk do nich více zapadne, v zimě nestudí a jsou měkčí než ty kožené. Interiér je celý černý, budíky a klima také. Všude
červené prošívání.
Celkově mám z auta radost, je to taková motokára na okresky, ale to místní už znají