NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

dr.kacule - COUNTRYMAN S ALL4
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=82&t=4810
Stránka 45

Autor:  lambdamen [ 23. kvě 2013 08:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Kdesi během posledních cca 1000km se mi povedlo utrhnout z podvozku jakousi plastovou ochranu ramen přední nápravy. Povedlo se to už někomu? Je tim plastovym dílem chráněné rameno a uchycení kola. Když jsem zkoumal plandající kus, zjistil jsem že pod levou částí auta tento plastový díl není vůbec.
Všiml jsem si jen vizuálně, na jízdnim projevu nic poznat neni. Předpokládam, že význam podobné plastové ochrany na autě, které se mimo silnici téměř nepodívá, je mizivá a jejich absence není ničím, čím bych se měl ihned zabývat. Za pár tisíc mě čeká garančka, tak tam se to vyřeší. Co myslíte?

Autor:  pampeago [ 23. kvě 2013 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Tento typ lastu ma vetsinou jen dvoji funkci a to ochrannou /odletujici kaminky a pisek poskozuje lak na podvozkovych castech a pak nasleduje koroze/ a max. aerodynamickou / spotreba, hluk, chlazeni /

takze pokud ti po nepladna pod autem / rozumej nerusi ridice v radeni :mrgreen: / tak bych to nechal na tu garancku :wink:

ps. jinak je to krasavec - /zena po nem touzi :wink: /

Autor:  Blacky [ 23. kvě 2013 11:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Ahoj, ja jsem ted montoval ten duralovej kryt od Pramena a vsiml sem si, ze ten kryt mam taky jen na jedne strane, takze bud nam oboum upadl, nebo je tam fakt jen jeden. Ten muj mam, pokud by pasoval (asi ne), tak ti ho klidne dam.

Autor:  lambdamen [ 23. kvě 2013 11:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Jsem docela překvapenej, že je i na malym MINI. Považoval jsem ten plast za ochranu rádoby terénního Countrymana. Právě, že plast za jízdy plandá, dnes ho necham sundat a na garančce až budu řešit jak moc je potřeba.
pampeago: :wink: Countryman se líbí snad všem ženám. Až se někdy cítim blbě, že se mi líbí taky.

Autor:  pampeago [ 23. kvě 2013 11:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

dle Realoem tam je neparova jen ochrana remenice ale ta je vpravo ve smeru jizdy

ps. zajimave ze kazdy vidi to pekne v necem jinem :biggrin: = libivy design pro vsechny

Autor:  krosna [ 23. kvě 2013 12:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Přidávám se k Blackymu - taktéž jsem při nandavání krytu pod motor měl plast jen na jedné (tuším, že na levé) straně.
Krosna

Autor:  lambdamen [ 23. kvě 2013 15:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Pár fotek k tématu. Vypadá to, že na levé straně, tenhle plast vůbec být nemá.

Přílohy:
Poznámka: Je normální, že na autě není žádný kryt motoru? Prostě je odspod nahej?
3.jpg
3.jpg [ 67.68 KiB | Zobrazeno 9857 krát ]
Poznámka: Prostor, kde byl plast.
2.jpg
2.jpg [ 86.57 KiB | Zobrazeno 9857 krát ]
Poznámka: poškozený kus plastu. Umístěn ve směru jízdy vpravo u předního kola.
1.jpg
1.jpg [ 86.21 KiB | Zobrazeno 9857 krát ]

Autor:  Blacky [ 23. kvě 2013 15:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Ano to je ono. Jak psal Pampe je to neparová ochrana řemenice.

Autor:  lambdamen [ 23. kvě 2013 17:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Ok, díky za info. Číslo dílu už mam a díky vám i vim, co to je. Otázka je jak moc riskantní je jezdit bez toho. Popravdě netušim co je řemenice a k čemu to je. Garančka mě čeká za 6 tisíc km (to jsou u mě 2 měsíce). Takže vydržim do tý doby?
Ještě zopakuji dotaz s krytem motoru. To tam z výroby opravdu nic není a motor je zespoda nahý? Po koupi jsem se pod auto nedíval, ale přijde mi blbost ztratit někde kryt motoru. Přijde mi to divné.

Autor:  speedygon79 [ 23. kvě 2013 21:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

na SD kryt motoru mám, prosím viktora ak ešte má fotky z našej víkendovej akcie nech sem aspoň jednu hodí...

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=51&fg=75
jedná sa o jedničku....

Autor:  Blacky [ 23. kvě 2013 23:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Řemenice je to na čem se točí řemen. Na tvym obrázku je pěkně vidět. Uprostřed toho červeného pole. Pokud budeš jezdit po normálnícvh silnicích, tak asi v poho, ale pokud ho vezmeš někam do pole, tka by se mohl dostat nějaký bordel pod řemen a nadělat docela paseku na řemenu i řemenici. Bu'd si sežeň komlet kryt, nebo aspon tohle.

Autor:  lambdamen [ 24. kvě 2013 11:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Podle realoem, tam celý kryt motoru u Cooperu S prostě neni. Je u SD, ale u benzínu ne. Jen ten kryt řemenice. Tak seženu alespoň ten. Na kryt celého motoru se zeptám v servisu.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=75&hl=6

Autor:  lambdamen [ 11. srp 2013 15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Život ubíhá spokojeně dál a já jsem se rozhodl zjistit, jak moc umí být Countryman Cooper S All4 úsporným autem. Takže k fotce. Vpravo dole je počítadlo ujetých kilometrů vynulované po posledním tankování. Je tam natural 95 z Benziny. Normálně tankuju, když od posledního tankování ujedu 400 - 450 km, ukazatel dojezdu je mezi 100 a 50 km a do nádrže se vejde zhruba 40 - 42l. Průměr byl 8,6l/100km.
Tentokrát už jsem překonal můj klasickej dojezd a dle předběžných výpočtů vychází spotřeba 6,5l/100km . Přesné číslo zveřejním po dotankování do plna. Jednoduše řečeno, jedu podle předpisů a spotřeba klesla výrazně. Dojezd se prodloužil o třetinu. Zajímavá zjištění pro šetřílky, kterých stejně mezi majiteli auta za 800 000 moc nebude :biggrin:
Zpomalením se dá částečně řešit problém malé nádrže, na kterou teda nadávam pořád a asi už napořád budu. Přeci jen dojezd 600+ km na nádrž s malou rezervou považuji za rozumnější než 450km. To, že je za volantem v takovém případě nuda, je na zvážení každého, zda mu to za to stojí.

Přílohy:
EcoMini.jpg
EcoMini.jpg [ 44.75 KiB | Zobrazeno 9599 krát ]

Autor:  Nick [ 11. srp 2013 17:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Country má 47l podle cars-data, ale stejně je to divný, že má míň než Cooper S.

Autor:  lambdamen [ 11. srp 2013 22:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Ano, celkem 47l. Myslim to tak, že natankuju 40-42l ve chvíli, kdy svítí ten dojezd cca 50-100km.

Autor:  lambdamen [ 13. srp 2013 14:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Experiment zakončen. Nakonec po 614,3km jsem do nádrže dotankoval 44,55l benzinu. Z toho vychází spotřeba 7,25l / 100km. Prvotní odhad 6,5l/100km jsem tedy dost přestřelil, ale stejně to neni špatný (aspoň podle mě). Jinak co si budeme povídat, jezdit takhle v MINI je pěkná nuda, takže víme, co Cooper S All 4 umí a jdeme jezdit jako dřív ! 8)

Autor:  lambdamen [ 25. bře 2014 13:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Zdravím po delší době. Krátkej report ohledně vlastnictví Countrymana. Za poslední půlrok jsem se přesvědčil, že verze Cooper S ALL4 s manuálem je pro mé potřeby nejvhodnější verzí tohoto vozu a troufám si říct, že na každodenní ježdění jde i o nejzábavnější verzi Countryho ze všech. Diesely jsou nekultivované, JCW je už moc extrémní a opravdu hodně tvrdé. Miňák jezdí posledních 9 měsíců v průměru za 8 a ano, je to tím, že jsem trochu klidnější, ale neřekl bych, že jezdím pomalu. Co asi nepochopím a neumím MINI odpustit je počet všelijakých pazvuků, které vydává na nekvalitní cestě. Nejde o výrobní vady, ale o nedomyšlenosti - poskakuje kryt kufru, pásy zadních sedadel mlátí do plastu okolo atd... Jsou to věci, na které jsem upozorňoval už dřív, ale špatně se to skousává i po 40 000km. Jinak 1,2,3 plnej je absolutní paráda a pořád si to umim naplno užít. Trochu jsem přehodnotil režim sport a jeho "gumovou" odezvu ve volantu. Už ho nezapínám tak často jako dříve. Nevidím smysl, auto po městě cuká, z volantu se vytratí cit (jen ztuhne), zato střílení do výfuku bych bral pokaždé. Dál jsem úplně přestal řešit start-stop... zjistil jsem, že mi nevadí a kolikrát ho ani nevnímám. Takže je pořád zapnutý a když MINI na chvíli na světlech vypne motor, tak mi to nevadí.. naopak na tom tichu je něco uklidňujícího.
Po těch letech a kilometrech bych Countrymana dalším kupcům pořád doporučil, úsměv je zaručen. :)

Přílohy:
Poznámka: Poslední fotka na zimních v sezoně 2013/2014
photo.jpg
photo.jpg [ 191.92 KiB | Zobrazeno 9338 krát ]
Poznámka: Jedeme dál...
photo 2.JPG
photo 2.JPG [ 166.52 KiB | Zobrazeno 9338 krát ]

Autor:  concorde [ 25. bře 2014 13:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

to mlácení krytu kufru jsem vyřešil nalepením takových plstěných koleček, co prodávají v OBI - třeba na nohy u židlí nebo stolu, aby se neodřely parkety. Dáš to na plato, tam, kde se to dotýká těch gumových špalků na zadních dveřích, co mají ten kryt držet. A byl klid.
A u pásů to samé, dá se koupit plstěný, tmavý samolepící - cca 10x15 cm a nastříháš si jak se bude hodit a dáš na ta místa, o které ty pásy bouchají.

Bohužel už Countrymana nemám, věnoval jsem ho svojí bývalce, ale fungovalo to dobře....

Pak ještě drnčel nahoře u lapiček ten plast, stačilo podlepit,ale to jsem tu už psal...

Jinak souhlas, je to výborné auto, já si teď normálního Coopera S koupil jen proto, že už jsem neměl na velké Esko :-)

Autor:  miniprdík [ 25. bře 2014 14:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Zadní pás stačí zastrčit lehce za zadní opěradlo, aby se spona nedotýkala plastu, ale tapecírunku.

Autor:  lambdamen [ 25. bře 2014 14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lambdamen - COUNTRYMAN S ALL4

Jasně, děkuju za rady... styl "dodělej si sám" nemám moc v oblibě (hlavně proto, že jsem od přírody nezručný člověk), ale v tomto případě to asi jinak nejde. :roll:

Stránka 45 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/