Prepnout do plneho zobrazeni
Prostor pro příznivce Nových MINI s 2. generací (R55, R56, R57, R58, R60)
zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odeslat odpověď

Re: Nickův Mini - COOPER S

25. led 2015 20:45

Pekne pekne, chválím. Ale tvoju trpezlivosť by som teda nemal! Čakať dva roky :D

Re: Nickův Mini - COOPER S

25. led 2015 21:00

Co se dalo dělat. Když už jsem to měl vše po kupě, tak jsem musel čekat, až táta bude mít volno a v létě/na podzim je od rána do večera v práci...
Já bych si na to sám netroufnul :oops:

Re: Nickův Mini - COOPER S

25. led 2015 22:26

a pocitove zmena ve vykonu? nebo odezve... nebo pouze lepsi zvuk?

Re: Nickův Mini - COOPER S

26. led 2015 13:24

Něco nového tam cítím, částečně asi i díky té pružině. Ale nakolik jde o navýšení výkonu a nakolik o placebo, to těžko říct.
Šlo mi hlavně o zvuk a vzhled, výkon až v druhé řadě. Jestli se podařilo trochu vyhladit tu zubatou křivku uvidím na brzdě, ale asi až po zimě. Pak to bude jednou provždy černé na bílém :-)

Re: Nickův Mini - COOPER S

19. bře 2015 20:06

Mini v Pekle.jpg

Re: Nickův Mini - COOPER S

19. bře 2015 23:19

Máš to snížené nebo je to standardní výška? :)

Re: Nickův Mini - COOPER S

19. bře 2015 23:46

To je standard sportovní podvozek Mini. Na těch našich silnicích nemá pro normální ježdění pro mě snižování smysl, navíc už takhle škrtám při sjezdu do garáže :-D

Re: Nickův Mini - COOPER S

20. bře 2017 21:11

Tak už to potkalo i mě. Po přesvědčování mi viník nakonec podepsal uznání odpovědnosti, takže to bude moje první zkušenost se škodnou událostí z povinného ručení.
3/4 roku po zrušení havarijního pojištění s připojištěním čelního skla :roll:

sklo.jpg

Re: Nickův Mini - COOPER S

20. bře 2017 22:50

nebudu a nechci Ti kazit radost, ale já když měl ďublik ve skle a člověka, který přiznal že jel přede mnou a kamínek odlétl ..... pojišťovna napsala že není jisté, že to byl kamínek z jeho auta a plnění zamítla. Naštěstí jsem měl havarijní takže to šlo z mé pojistky plus spoluúčast, ale nasrali mě tenkrát.
Tedy hodně štěstí :lol:

Re: Nickův Mini - COOPER S

21. bře 2017 10:42

Taky Ti nechci kazit radost, ale nově pojišťovny neuznávají viníka na prasklé sklo. Teď jedině připojištění skla. Jedině kdyby jsi měl v autě kameru a bylo to prokazatelně vidět.

Re: Nickův Mini - COOPER S

21. bře 2017 11:19

Mám na okne rovnakú "bodku", u nás sa však veci pohli správnym smerom, viď článok: http://m.auto.rodinka.sk/legislativa/za ... o-sudu-sr/
Tak už len nafingovať škodovú udalosť s kamarátom :D

Re: Nickův Mini - COOPER S

21. bře 2017 11:20

Nikdy jiný tam nejel a mám písemné uznání odpovědnosti od řidiče toho auta přede mnou. Jestli mě pojišťovna bude chtít naštvat, tak se mi to líbit nebude :-D Ale jsou i jiné alternativy řešení...

Re: Nickův Mini - COOPER S

26. zář 2017 20:02

Letos nastal čas na menší údržbu a potkaly mě i první opravy. Vyměnil jsem čelní sklo, pojišťovna z povinného ručení viníka samozřejmě neplnila, prý nelze prokázat, že to byl on... Tak vyřešeno alternativně. Dále jsem navštívil OKCZ´s garage pro lehké pomazlení.
Po 10 letech a 87 tisíci km začal zlobit pravý xenon, tak se vyměnily obě žárovky, také baterie už toho měla dost, takže také vyměněna.
Preventivně se vyměnil napínák rozvodového řetězu a provedla dekarbonizace. Písty byly už hezky černé, nějaký ztracený koník je určitě zpět. Také svíčky měly pod tlakem dost, takže jsou také nové.
STK v pondělí bez problému a příští týden mě čeká ještě olej a v zimě zadní destičky.

Edit 26.10.2017, vyměněna škrtící klapka, která hlásila chyby.

Re: Nickův Mini - COOPER S

12. led 2019 17:43

Po 8 letech nastal čas se s Mini rozloučit. Jedním z důvodů je letošní plán začít zvětšovat rodinu. Druhým důvodem je stáří 11 let. Třetím důvodem je bohužel určitá ztráta důvěry v motor Prince.

Po 93 tisíci km došlo na generální opravu motoru kvůli propálenému pístu. 5 tisíc km po dekarbonizaci. Prostě k neuvěření. Ztráta výkonu, velké množství bílého kouře při řazení, pak i chcípání na neutrál, šlo to velmi rychle. Oprava trvala 4 měsíce vzhledem k tomu, že servis měl moc práce (a léto...). Motor ven, výměna pístu včetně ojnice a ojničních ložisek, všech možných těsnění motoru, pístních kroužků, těsnění pod hlavou, zbroušení hlavy válců, seřízení vstřikovačů, vyčištění palivového čerpadla, zapalovacích svíček a cívek (jedna hlásila chybu), výměna převodovkového oleje, motorového oleje a dalších náplní. 58 hodin práce za 21000 Kč a celkem to stálo 59000 Kč. Motor běhal opět krásně, po 2000 km druhá výměna oleje a finální rozhodnutí pustit Mini do světa. Prodej proběhl 23. listopadu 2018. Za ty roky bez oprav si to miník vybral loni všechno najednou... Tak snad nový majitel bude mít hodně najetých kilometrů bez poruch.

Tím se končí jedna kapitola mého života, bylo to moc fajn a budu na ty krásné jízdy v krásném autě rád vzpomínat a samozřejmě i na srazy, na kterých jsme spolu byli.

Obrázek
Odeslat odpověď