co kde a kam vede a nevede, co se kam zapojuje a jak to funguje...
21. říj 2011 11:16
Ahojky,
rád bych přišel na kloub tomu, jak to funguje. Docela podle něj jezdím a je fakt, že mě nutí řadit dost brzo.
Předpokládám, že reaguje na otáčky a zařazený stupeň. Ale zdá se mi, že nějak využívá i čidlo náklonu, protože do kopce se chová jinak. Taky, když jedu trochu ostřejš, tak se mi zdá, že se nějak prizpůsobí a přestane otravovat s 6-kou, když točim na 3-ku 5500 a kličkuju mezi ostatníma autama. Hledal sem na netu, ale nic. Víte někdo, jak to přesně funguje, resp odkud bere informace a podle čeho rozhoduje co mám řadit?
21. říj 2011 11:25
Taky jsem nad tím přemýšlel. Mám ho teprv od srpna, přehráli mi z nějakého důvodu software a před tím to tam nebylo. Jak říkáš, je poměrně inteligentní a při větším zrychlování neukazuje, ale tak stejně je to jen doporučení. Nevím, jak to je nastavené u One, které nemá turbo, ale já s turbem a velkým krouťákem už od 1600 otáček řadím v běžném ucpaném městském provozu 5 na 50 a 6 na 60, přesně jak ukazuje ten asistent.
Nikde na netu jsem o téhle funkci nic nenašel, asi je poměrně nová.
(ps: nemyslíme ten doplňkový světýlkový ukazatel, ale šipku s číslem v menším displeji, nad nulovatelným počítadlem kilometrů)
21. říj 2011 12:16
Ano přesně to myslím. Jak píšeš, radí dobře. Při normální (pohodový/předpisový) jízdě to sedí.
Ještě k tomu, že jsi ho tam asi neměl. Není možný, že byl jen vypnutej? Mě se totiž stalo, že při odjezdu z Inveltu tam byl a pak sme vymenil klicek a nebyl. Tak sem hledal v navodu a zjistil, ze se dá vypnout pomocí tlačítka ovládání PP.
21. říj 2011 12:53
On se nechá vypnout? Jak? Já o něm v návodu nemám ani slovo. Spíš si myslím, že v roce 2007 tam nebyl a přidali ho až v novější verzi softwaru.
03. lis 2011 10:27
Myslíte, že to někomu pomůže?
Spíš kdyby to pro ježdění na okruhu ukazovalo kvalt..
03. lis 2011 13:10
Možná v začátku to může člověka trochu naťuknout, když už může řadit, co se nejnižší spotřeby týče. Ne všichni jsou zvyklý přeřazovat na 1800 ot./min.
Na agresivnější jízdu je to samozřejmě nepoužitelné, od toho je tu JCW Gear Shift Indicator.
03. lis 2011 14:34
Mam rad lidi, co jezdi na spotrebu a dle limitu danych zakonem..
Taky bych jim nekdy chtel byt
Dneska jsem to zkousel po ceste z Pardubic..
No.. vydrzel jsem to asi půlku a teda trápil jsem se strašně
03. lis 2011 14:42
Njn. Hodně záleží na provozu. Mě nebaví stát na každých semaforech v HK, tak jezdím na zelenou vlnu. A další moje častá trasa HK - Č. Skalice je dost často tak ucpaná, že se předjet prostě nedá, ani kdybych se rozkrájel. Tak pak jedu na spotřebu
Ve městě se nechá jezdit za pět, jinak za šest a ten ukazatel ti dá pokoj. Je to jen taková nepotřebná blbůstka.
03. lis 2011 14:50
Tak ve meste se Supem pres 10 a s Skem za 8, ale mam furt pocit, ze se mnou nekdo zavodim a ja prece musim vyhraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
04. lis 2011 22:29
hiiih. Sme na tom stejne. V provozu, kdyz se zavodit neda, jezdim podle toho ukazatele. Je fakt docela dobre nastavenej. Jakmile je trochu mista, tak ho neresim a jedu podle sebe. Ale jak uz bylo receno, on to nejak pozna, a kdyz minika prislapnu, tak se meni i ten radce.
24. říj 2012 19:29
Tak jsem to dnes vypnul, mi to připadá malinko podtočené
24. říj 2012 19:34
Ani ne, když nespěcháš, tak to odpovídá přesně. Vysoký krouťák máš už pod 2000 otm (já mám na 1800 otm už 190 NM a na 2100 otm 240 NM). Běžně řadím ve městě 5ku na 50 a 6ku na 60. Výhoda turbomotorů. Chce to mít ale fakt lehkou nohu. Kolikrát řadím 1,2,3,6
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.