1# Motory jsou stejne pri stejnem rocniku (cca), tj. kdyz vezmes N14, tak je jedno jestli mas Sko nebo JCW, je to jen o HW/SW okolo. Ale spis nekdo neda dopustit na N14, jiny by nevzal nic jineho nez novejsi N18… (Ja osobne mam s N14 minimum problemu motoricky, kdezto N18 bych nejradsi zapalil…)
2# Podvozky si projed. I na Sku muzes mit JCW podvozek (sportfahrwerk) a bude stejne tvrdy. Nekdo miluje, nekdo nesnasi. Sedni do obojiho, a zkus nejakou nechvalne znamou ulici/vymoly/kostky/retardery. Pro radost JCW, na denni dojizdeni rozbityma kostkama po Praze ale nepouzitelny.
Moje rada je koupit dobre vybavene (a pro majitele podvozkove idealni dle volby) Sko v JCW paketu (vc. prahu, idealne vetsich brzd, a laufu… a nebo za lepsi penize bez nich, a pak za par drobnych dodelal, neni to tak drahe) a vykon dohnat mapou na brzde, vetsina to tak dela;) Da se koupit "obycejnejsi" auto, levneji, a spis si schovat kasicku na upgrady cestou, nejspis to bude potrebovat novou HPFP nebo turbo pri ladeni, ukazou se pak vsechny nedostatky;) U JCW by to prislo taky, jen by to nebylo pro radost, ale proste jen unavovy servis;)
|