Logo
Právě je 29. bře 2024 13:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chcípání motoru
PříspěvekNapsal: 20. bře 2017 16:14 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 20. bře 2017 15:56
Příspěvky: 2
Bydliště: Plzeň
Zdravím, chtěla bych se podělit a zároveň jestli by mi nemohl někdo poradit co dál. V červenci minulého roku jsem si v Eutoesa pořídila Mini One 2008 1,4 70kW. To už asi mluví za vše :( . Po přivezení auta jsem hned nechala vyměnit olej a filtry a vzhledem ke stavu předních brzd jsem si do měsíce nechala vyměnit i ty. Asi 14 dní poté co se auto přivezlo začalo chcípání. Nejdříve to bylo jednou do týdne a během měsíců se stav zhoršil natolik, že auto chcíplo i několikrát do dne. Občas vyskočila kontrolka motoru. Diagnostika ukázala na čidlo na vačce. Vyměnily se obě čidla i čidlo na klice. Ke konci už motor cukal i za jízdy. Nakonec se v lednu auto odvezlo do Inveltu, kde se zjistila chyba na magnetickém ventilu a lambda sondě. Oboje se vyměnilo a byl měsíc klid. Až doteď. Opět padají otáčky, někdy motor chcípne jindy se to chytne. S výjimkou toho, že už nevyskakuje check engine.

S autem sem do opravy najela 6tisíc a po opravě má najeto 4 tisíce. Chci radu jeslti se s tím už někdo setkal, jak dál pokračovat, shodit to z útesu? :D Do opravy si auto vzalo 1l oleje na 1 000 km. Po opravě mi přijde, že to žere méně nicméně pořád dolévám (což je asi u těchto aut normální). Jestli to může být olejem, palivem... Auto bude mít zachvilku 100 tisíc km najeto.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípání motoru
PříspěvekNapsal: 20. bře 2017 17:18 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
Normální mi dolévání takového množství nepřijde. Já doleju max. 1 litr na 8-10 tisíc km.

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípání motoru
PříspěvekNapsal: 20. bře 2017 23:21 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. dub 2013 22:38
Příspěvky: 101
Bydliště: Chlum u Třeboně
A co třeba svíčky? Jestli má najeto 100k a budou origo, viděl bych to na ně :D

_________________
06' Mini Cooper S R56 JCW by OKCZ, 17'' OZ, Katt-Off, Forge Blow Off, Alta CAI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípání motoru
PříspěvekNapsal: 21. bře 2017 13:57 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. kvě 2013 13:31
Příspěvky: 224
Bydliště: Stř.Č.
Kdysi na 2G, jsem řešil to samé. Po různých dílčích opravách to nakonec byla menší GO motoru (kroužky, stírátka ventilů, rozvody a díky spotřebě oleje - jako u tebe, i nový katalyzátor). Najeto jsem měl tak 110000. Držím palce

_________________
MAXI lidi jezdí v M I N I
Cooper R56 (snad je v dobrých rukách)
Cooper F56 S
(vzpomínám na něj s láskou)
Countryman SD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípání motoru
PříspěvekNapsal: 21. bře 2017 22:18 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 19. úno 2014 22:49
Příspěvky: 1
Bydliště: SK
Ahojte, mám ten istý problém. Motor za studena naštartuje, ale otáčky behajú hore dole. Keď pridám plyn v čase kolísania otáčok za studena, tak sa vobec nič nedeje ... aj keď mám plyn na podlahe. Pri veľmi studenom počasí motor občas zhasne.
Keď sa motor zohreje, tak na volnobeh znovu otáčky kolíšu, po nejakom čase sa ustália. Pri rozjazde má motor najprv veľmi "hluché" miesto a nad 2.000 otáčok ide normálne. Mám vymenené sviečky, rozvody, lambda sondu, senzor teploty ... a nepomohlo to. Olej skoro vôbec nemusím dolievať. Už som to mal v 3 servisoch a nikto nevie čo tomu je. Nemôže byť problém s palivovým čerpadlom?
Poradí niekto :?: :?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípání motoru
PříspěvekNapsal: 21. bře 2017 23:14 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 20. bře 2017 15:56
Příspěvky: 2
Bydliště: Plzeň
Děkuju za odpovědi. Ani by mi tak neštvalo to, že musím dát auto do opravny jako to, že mi už asi 5 mechaniků řeklo, že do tohohle se pouštět nebudou. A když se seberu a jedu do Prahy dát auto do Inveltu tak za měsíc ho tam můžu dát vesele znova. :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípání motoru
PříspěvekNapsal: 04. dub 2017 20:34 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. bře 2017 12:27
Příspěvky: 19
Bydliště: Holešov
Nedávno jsem řešil stejný problém, zákazník si stěžoval na kolísání a nadměrnou spotřebu oleje u 1.4/70kw. Při rozebírání motoru se přicházelo na důvody těch problémů. Volné gufera ventilů, skoro tam nedržely. Vydřené uložení vačky od prasklého těsnícího kroužku pro Vanos kolo a samozřejmě zakarbonovaný motor. Udělalo se komplet GO motoru.

_________________
kontakt:734124180 / 737569069


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz