Motor r55 N18 135kw je v hajzlu....
Napsal: 07. pro 2016 22:13
Tak ahojte
chcem sa s vami podelit o skusenost na ktoru tak skoro nezabudnem....
Doma sme majitelmi Minicooper clubman s 2010 najazdene 100000km. Vztah uprimne povedane je
komplikovany. Uz ked som ho kupoval vedel som do coho idem, myslim tym neduhy retaze atd.
Kupovany bol od ruky a podla mna v peknom stave s 57 tis km. Prvy rok neboli ziadne problemy.
Klasika brzdy attd. A potom cele zacalo. Najprv na dovolenke v chorvatsku sa motor z nicoho nic dal do save modu.
Strach v ovciah clovek pozera vsetko no nic... Presli sme 50 km MACO si povedal ok pojdem vsetky chyby zmizli a
neobjavili sa az do navratu domov. Hned som zacal riesit napinak ako inak a ani nestihol dojst a polovicke ked vyberala
malu zo skoly preskocila retaz a isli sme ku nasemu servisakovi. Nastal zabava formou vymeny spominaneho napinaku a rozvodoveho setu.
OK presli sme znova poar tisic km ale pocas toho znovu motor tak ako pred tym isel do save modu., chvilu pobudol, potom panika, znovu
sa vyliecil a znovu sme boli v s MACOM v servise. Ok pozreli sme komplet OBD diagnostiku.... nic. Uz vtedy mal MACO chut na olej ale
podla vsetkych for bol 1l = 1000 km ok. Toto sa zacalo ale dalsimi km zhorsovat az sme museli skoncit v servise lebo po kazdom volnobehu
sme robili krycí únikový dym. Takze nasledovali tesnenia ventilov a kedze uz tak daleko tak sme si povedali urobme to poriadne a tak sme
menili aj kruzky piestov a samozrejme tesnenie hlavy. Ked sa rozobral motor prekvapenie bolo kolko sajrajtu bolo vsade nalepeneho. Vsetci
svorne zahlasili aj mimo servisakanezavisli ze navine bol olej. Tu poviem ze clovek veri tomu co pise BMW na motore takze tam stale isiel
Castrol edge LL04 BMW. Cele vnutro motora bolo medovo zlte, smradlave a zalepene. Toz tolko na adresu Castrol. Motor sa posladal a isiel
ako basen.... od vtedy uz len olej Mobil 1 par tisic aaaaa ved predsa sme zabudli na sviecky. Ok sviecky vymenene. zase chvilu a uz som si
v duchu hovoril ze ved nam uz ostali uz len cievky nie??? A bum jedna isla prec. Ok system jedna prec styri miesto nej. Pocit auta super...
taha od spodu hore no proste parada. Tento utorok sme potrebovali ist pracovne do BA z Kosic. Huraaaa autom ved je v pohode a radost
z jazdy je na mieste. V zvolene bola pauza natankovali sme SHELL V100 a ideme dalej. Na dialnici pri rychlosti 100 km (ano viem kolko pretoze
sme obiehali kamiony a pred nami isli pomalsi) BUUUUM ratatatatata..... krajnica vsetky pekne pocity fuc..... odtahovka do kosic a motor AMEN.... TOT mojich 40 0000 km za dva roky.
chcem sa s vami podelit o skusenost na ktoru tak skoro nezabudnem....
Doma sme majitelmi Minicooper clubman s 2010 najazdene 100000km. Vztah uprimne povedane je
komplikovany. Uz ked som ho kupoval vedel som do coho idem, myslim tym neduhy retaze atd.
Kupovany bol od ruky a podla mna v peknom stave s 57 tis km. Prvy rok neboli ziadne problemy.
Klasika brzdy attd. A potom cele zacalo. Najprv na dovolenke v chorvatsku sa motor z nicoho nic dal do save modu.
Strach v ovciah clovek pozera vsetko no nic... Presli sme 50 km MACO si povedal ok pojdem vsetky chyby zmizli a
neobjavili sa az do navratu domov. Hned som zacal riesit napinak ako inak a ani nestihol dojst a polovicke ked vyberala
malu zo skoly preskocila retaz a isli sme ku nasemu servisakovi. Nastal zabava formou vymeny spominaneho napinaku a rozvodoveho setu.
OK presli sme znova poar tisic km ale pocas toho znovu motor tak ako pred tym isel do save modu., chvilu pobudol, potom panika, znovu
sa vyliecil a znovu sme boli v s MACOM v servise. Ok pozreli sme komplet OBD diagnostiku.... nic. Uz vtedy mal MACO chut na olej ale
podla vsetkych for bol 1l = 1000 km ok. Toto sa zacalo ale dalsimi km zhorsovat az sme museli skoncit v servise lebo po kazdom volnobehu
sme robili krycí únikový dym. Takze nasledovali tesnenia ventilov a kedze uz tak daleko tak sme si povedali urobme to poriadne a tak sme
menili aj kruzky piestov a samozrejme tesnenie hlavy. Ked sa rozobral motor prekvapenie bolo kolko sajrajtu bolo vsade nalepeneho. Vsetci
svorne zahlasili aj mimo servisakanezavisli ze navine bol olej. Tu poviem ze clovek veri tomu co pise BMW na motore takze tam stale isiel
Castrol edge LL04 BMW. Cele vnutro motora bolo medovo zlte, smradlave a zalepene. Toz tolko na adresu Castrol. Motor sa posladal a isiel
ako basen.... od vtedy uz len olej Mobil 1 par tisic aaaaa ved predsa sme zabudli na sviecky. Ok sviecky vymenene. zase chvilu a uz som si
v duchu hovoril ze ved nam uz ostali uz len cievky nie??? A bum jedna isla prec. Ok system jedna prec styri miesto nej. Pocit auta super...
taha od spodu hore no proste parada. Tento utorok sme potrebovali ist pracovne do BA z Kosic. Huraaaa autom ved je v pohode a radost
z jazdy je na mieste. V zvolene bola pauza natankovali sme SHELL V100 a ideme dalej. Na dialnici pri rychlosti 100 km (ano viem kolko pretoze
sme obiehali kamiony a pred nami isli pomalsi) BUUUUM ratatatatata..... krajnica vsetky pekne pocity fuc..... odtahovka do kosic a motor AMEN.... TOT mojich 40 0000 km za dva roky.