Logo
Právě je 28. bře 2024 19:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14. lis 2016 19:35 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 17. dub 2013 11:34
Příspěvky: 457
Už dlhšiu dobu sa mi deje podivná vec...

Ráno naštartujem (čiže motor je studený) a vyrazím na cestu dole kopcom (kopec je celkom prudký). Akonáhle zastavím v kopci, tak má motor tendenciu zdochnút - zakucká sa. Avšak ešte nikdy nezdochol. Po zakuckaní sa zregeneruje a už funguje tak ako má a otáčky sú stabilné. Čiže problém je len v momente keď prudko zastavím. Objem paliva v nádrži na to vplyv nemá.

A taký sekundárny problém, ktorý je s týmto možno spojený - po zastavení po jazde sa mi z nádrže ozýva také buchotanie. Čím menej paliva je v nádrži tým sú tieto zvuky silnejšie. Niekde na fóre som čítal, že pomohla výmena palivového čerpadla v nádrži a tento zvuk zmizol.

Logicky mi z toho vychádza, že na vine môže byť palivové čerpadlo v nádrži. Čo si o tom myslíte? Čo iné by tento problém mohlo spôsobovať keď sa prejavuje len v kopci?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. lis 2016 22:50 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2016 20:25
Příspěvky: 63
Bydliště: Olomouc
Ahoj a s kopce jedeš na volnoběh nebo pod plynem nebo jen se zařazenou rychlostí? A když se motor probere vyletí otáčky nebo se jen vrátí na volnoběh? Sice jsou to otázky asi k ničemu protože to vypadá tak jak tak na problém s přísunem paliva..... Třeba jen zanesenej sací koš, nebo odvětrání nádrže atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. lis 2016 13:14 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 17. dub 2013 11:34
Příspěvky: 457
Idem so zaradenou jednotkou a zastavím normálne spojka brzda. Otáčky klesnú na 300-400 a potom po zakuckaní sa vrátia na normálne otáčky - nevyletia vôbec vysoko.

Sací koš myslíš tam kde je filter? Palivový filter som menil naposledy pred 50 000km a teraz som prekročil 100 000km tak ho idem zrovna vymeniť. Skúsim najskôr to a ak neprestane tak potom aj tú pumpu.

Odvetranie nádrže nájdem kde?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. lis 2016 22:13 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2016 20:25
Příspěvky: 63
Bydliště: Olomouc
Blbě jsem se vyjádřil s tím košem,myslím pod filtrem by měla být hadice pokud je na ní sítko tak to vyčistit a odvětrání by mělo jít z motorového prostoru pospolu s vedením paliva, mě u r53 to jde přes ventyl od škrtící klapky do nádrže, jednou za čas je dobrý to profoukat, druhý odvětrání bývá v nádrži, ale to má symptom jak kdyby ti došel benzín a za chvilku zas natekl. Pokud ti to dělá jen za studena z kopce a když jede motor bez benzínu tak by to relativně mohlo být to čerpadlo nebo nějaká netěsnost hadiček v nádrži, nebo si nemůže najít polohu škrtící klapka- střílím od pasu ale vyčistit by se mohla zkusit,ale co to bouchání v nádrži? Ten kopec si myslím na tom nezáleží jen to že jede motor setrvačností. Mě to dělá teď v chladu hned po nastartování, ale dokud to nechcípne tak to neřeším, někdo tady k tomu psal o lambda sondě.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. kvě 2017 17:13 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 17. dub 2013 11:34
Příspěvky: 457
Malý update... Auto má nový palivový filter a taktiež aj nové čerpadlo v nádrži a problém s otáčkami, ktorý tu popisujem stále pretrváva.

Výmena čerpadla vyriešila sekundárny problém - búchanie v nádrži.

Ale čo môže spôsobovať tie nestabilné otáčky pri jazde z kopca pri studenom motore?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. srp 2017 14:20 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 17. dub 2013 11:34
Příspěvky: 457
Tento problém ma trápi stále. Jedna zmena ktorú som si všimol je, že jazda z kopca na tento problém nemá vplyv a robí to pri studenom motore aj na rovine.

Medzičasom som skontroloval časovanie, všetky palivové a vzduchové hadice a všetko ostatné čo sa skontrolovať dalo a nenašiel som žiaden problém.

Jedna vec ktorá mi napadá je, že či to nemôže spôsobovať lambda sonda? Dáva mi to zmysel kvôli tomu, že pri jazde na rýchlosť bez plynu keď je motor studený a následne zošlapnutie spojky spôsobí tieto nestabilné otáčky - a predpokladám, že lambda sonda by nejako mohla zblbnúť a ovplyvniť zmes. Čo si o tom myslíte?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06. zář 2017 16:00 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 17. dub 2013 11:34
Příspěvky: 457
Našiel by sa niekto kto by dal rozumy, či to môže byť lambdou prosím?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz