NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolovat ?
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=8021
Stránka 33

Autor:  zattrix [ 11. zář 2017 21:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Na N14 najedo cca. 180 tisíc, výměna víka a decarb v Mini spa u Ondru. Najeto něco málo přes 1000 km a spotřeba oleje je podstatně nižší. Nevím přesně jaký byl stav když jsem odjížděl ale ubylo max 0,1l. Podobná trasa předtím by byla tak 0,3 až 0,5l.
Staré víko vykuchané do podrobna jsem nafotil tady https://www.dropbox.com/sh/0sdvr9jw2ayv ... DEt2a?dl=0

Autor:  lachyn [ 12. zář 2017 19:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Viko na N14 jsi kupoval v BMW?

Autor:  zattrix [ 12. zář 2017 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

jj u BMW, Ondra kupoval u Peugeotu a jsou stejné až na napojení hadice co je vpravo (je to řešitelné). Dělá je stejná firma podle vyraženého loga. Rozdíl v ceně byl tuším něco přes tisíc Kč.

Autor:  lachyn [ 13. zář 2017 08:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

zattrix píše:
jj u BMW, Ondra kupoval u Peugeotu a jsou stejné až na napojení hadice co je vpravo (je to řešitelné). Dělá je stejná firma podle vyraženého loga. Rozdíl v ceně byl tuším něco přes tisíc Kč.


Rozdil tam prave je nejakych 1.800,- To neni uplne malo :) Je tam jiny prumer te hadice? Nevis presne jak to resil?

Autor:  MiniMike [ 13. zář 2017 11:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

prumer je stejny, ale je tam jine napojeni.... Peugeot to ma reseny stejnym zpusobem jako je ta zadni hadice co vede ke klapce... idealni by bylo sehnat to viko i s hadici odvetravani... ale da se tam "nacpat" i origo Mini ;-)

Autor:  lachyn [ 13. zář 2017 19:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Kdybych to koupil u Pazouta i s hadici tak to bude zase drazsi jak origo :-D Ale pokud tvrdite, ze to tam nejak soupnu, tak neni co resit :o . Predpokladam, ze kdyz to viko melo u Mini nekolik revizi tak to melo stejnou evoluci i u PSA.
Diky moc za informace kluci.

Autor:  worrycz [ 13. zář 2017 20:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Ja tedy mohu pridat zkusenost s vikem od BMW. Tedy spis vysledek ubytku oleje po vymene vika a turbiny. Nyni mam realnou spotrebu 1l oleje na 1400km. Takze jenom vymena vika a turbiny spotrebu nesnizi. Mam motor N14.

Autor:  Mekkk [ 13. zář 2017 21:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

worrycz píše:
Ja tedy mohu pridat zkusenost s vikem od BMW. Tedy spis vysledek ubytku oleje po vymene vika a turbiny. Nyni mam realnou spotrebu 1l oleje na 1400km. Takze jenom vymena vika a turbiny spotrebu nesnizi. Mam motor N14.


Sorry, ale tomu říkám šmejd. Tolik nesežere ani classik když se mu šlape na krk a motor má naběháno 300 tkm :| To aby jsi kupoval olej po barelech.

Autor:  zattrix [ 13. zář 2017 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Ondra tam tu hadici natáhl, ale půjde to samozřejmě hůř. Druhá možnost je asi zkusit koupit tu rychlospojku zvlášť.

Autor:  lachyn [ 14. zář 2017 08:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

No uvidime jak to dopadne, asi mas Worry pravdu a muj problem se spotrebou oleje 1l/1000km to opravdu nevyresi. Kazdopadne mam olej v sani a jde tam pres to odvetrani vika zprava. Hlavnim priznakem je to, ze pri teplem motoru a delsim stani na volnobeh se nahromadeny olej ze sani pri rozjezdu foukne do vyfuku a ja vypustim kourovou clonu jako James Bond :)
Pote co jsem mel sundane turbo na prohlidku, tak jsem pri opetovne montazi nemenil tesneni a nekde zrejme zustala skulinka kudy me pres noc v garazi tenhle nahromadeny olej vytece na podlahu. Od te doby me to prestalo vyhulovat z vyfuku, zato me to obcas na semaforech ukapne na svody a pro zmenu se me zase kouri z diry v kapote :mrgreen:
Nakonec asi taky skoncim u gufer ventilu a krouzku, ale toto musim vyresit taky.

S timhle autem se clovek vazne asi nebude nudit...

Autor:  big_ben_cz [ 14. zář 2017 09:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Mekkk píše:
worrycz píše:
Ja tedy mohu pridat zkusenost s vikem od BMW. Tedy spis vysledek ubytku oleje po vymene vika a turbiny. Nyni mam realnou spotrebu 1l oleje na 1400km. Takze jenom vymena vika a turbiny spotrebu nesnizi. Mam motor N14.


Sorry, ale tomu říkám šmejd. Tolik nesežere ani classik když se mu šlape na krk a motor má naběháno 300 tkm :| To aby jsi kupoval olej po barelech.


Tak to je fakt hrozná spotřeba. Můj cca litr za rok mi v tom kontextu přijde zanedbatelnej... A to mi olej slintá kolem čidla na klice. Asi je v háji ten O kroužek.

Autor:  worrycz [ 14. zář 2017 09:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Njn, tenhle motor (N14) se proste fakt nepovedl.. Ale kvuli tomu se auta preci nezbavim :bigups:

Autor:  Nick [ 14. zář 2017 09:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

1l na 1000-2000 km je divná spotřeba oleje. Já dolívám cca 1 litr na 12 tisíc km.

Autor:  worrycz [ 14. zář 2017 12:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Nick píše:
1l na 1000-2000 km je divná spotřeba oleje. Já dolívám cca 1 litr na 12 tisíc km.


Njn, ale Ty mas najeto tak max 80.000 a s autem nejezdis denne. My mame najeto 175.000 a jezdime denne a rozhodne ho nesetrime :bigups: Me to nijak neobtezuje, mam vzdy s sebou litrovku oleje a kazde druhe tankovani kontroluji hladinu..

Autor:  Nick [ 14. zář 2017 17:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Už 86 tkm, jezdím teď denně krátké trasy, už aby dům byl hotový :)
Pokud to nikde neteče, tak bych to neřešil a doléval.

Autor:  Raptor [ 14. dub 2018 08:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Ahojte zkušení miníkáři. Mám problém se žravostí oleje u R56 (N14) a to velký. žere mi to asi 2l na 1000km
mám vyhonované válce, nové kroužky, udělaná hlava. repasované turbo. Po této generálce, to do 800km nežralo nic. Po 800km to začalo najednou takto žrát. Upozorňuji, že jsem poctivě zajížděl a motor nepřetáčel. (fakt jsem jezdil jako důchodce). Většinou to zakouří, když brzdim motorem a pak šlápnu na plyn, tak se vyvalí dým. Píše se tu dokola o ventilovém víku. Může mít vliv na takovou spotřebu? Je tedy zvrchu oblité a když odendám to zadní odvětrání, tak je tam podtlak, že mi to udělá na palci cucáka. Pak jsem tedy ještě slyšel názor, že to může dělat i to, že tam nemám katalyzátor, ale downpipe.
Jo a prosím rady typu /ZBAV SE HO/ nechci. Mám ho rád a slíbili jsme si v dobrém i zlém. Přeci když je kluk nemocnej, tak ho neodložim.

Autor:  Raptor [ 28. kvě 2018 13:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Ahojte všichni, chtěl bych se podělit s jednou zkušeností. Jednak jsem na...ej :oops: a jednak varovat ostatní. Nedávno jsem se tady ptal o radu, že mi to žere strašně olej, neboť už jsem udělal vše a nevěděl kde mám hledat. Po tom co jsem koupil i nové víko ventilů už žádná jiná možnost nebyla. Vrátil jsem se tedy na začátek a podíval se na turbo, které bylo repasované a mělo najeto 5000km. A jaké bylo překvapení? má vůli jako kráva. Chci upozornit, že auta mám všeobecně strašně rád a Mini je srdcovka, takže se k tomu chovám s velkou láskou. Zahřívám motor a dochlazuji motor atd. Kdysi tady někdo psal o firmě Special turbo, tak jsem to poslal k nim. Bylo mi nabídnuto vnitřek no name už nevim za kolik, nebo originál KKK za 7000,-. Vzal jsem samozřejmě originál. Vzhledem k tomu, že dávají záruku půl roku, tak už ho reklamovat nemůžu. Našel jsem si jinou firmu, která ani jinou alternativu nenabízí než originál (proto mají taky záruku na repas 2 roky). Na internetu bylo dodání do 2 dnů, tak jsem zvolil koupi repasovaného s tím, že jim za to dám to mé. Pán mi hned druhý den volal a omlouval se, že není skladem a jestli by mi nevadilo, že si pošlou dopravu a zrepasují to mé, tak jsem se rovnou domluvil jestli mi ho může zkontrolovat. Dnes mi volal, že má obrovskou vůli a vnitřek je no name (respektive to nazívají bláto). Zatím nemůžu hodnotit, ale přístup a hlavně záruka mě tedy uklidňují, že se to snad nezopakuje. Takže Special turbo já nedoporučuji.

Stránka 33 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/