NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolovat ?
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=8021
Stránka 23

Autor:  Richardson [ 05. srp 2017 08:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Ahoj, tak přidávám své poznatky.... Spotřeba oleje je cca 3 litry na 7000km, to by mně ani tolik nevadilo, ale na na dálnici při delších trasách auto párkrát cukne, vyletí černej kouř z výfuku a rozsvítí se kontrolka motoru, po dolití oleje vše OK (zatím jsem jel 8x přes 200km po dálnici, stalo se ve 4 případech). Najeto 185tis, Clubman, rok2009.

Nějaký názor co by to mohlo dělat? V servisu mně řekli že by udělali generálku motoru, to je podle mě blbost, hlavně ekonomciká... . Kde ste si nechali dělat ty gufera ventilů a kolik to stálo?

díky

Autor:  dejvaval [ 07. srp 2017 12:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

...jestli chceš měnit gufera ventilů...tzn. generálku hlavy motoru....
...tak udělej generálku celého motoru, protože dělat jen hlavu nemá význam.
Při spotřebě 3l oleje na 7tis, není co řešit :roll:

Ještě nech zkontrolovat turbo...

Autor:  Designo [ 07. srp 2017 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Ahojte, plánujem aj ja kúpu mini a nechcem zakladať novú tému, ale prekvapuje má že takmer všetky mini S a JCW žerú olej, to je ako vlastnosť toho autá? :o

Všetky na ktoré som volal tu na SR a DE zeru olej od 0,5l na 1000km až po 3 :D
Mali sme už v rodine takýto prípad (olej) síce na VW Tiguan 1.4tsi, ale pri 30.000 sa motor rozpadol...

Autor:  Richardson [ 07. srp 2017 18:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

dejvaval píše:
...jestli chceš měnit gufera ventilů...tzn. generálku hlavy motoru....
...tak udělej generálku celého motoru, protože dělat jen hlavu nemá význam.
Při spotřebě 3l oleje na 7tis, není co řešit :roll:

Ještě nech zkontrolovat turbo...



No to právě nevim jestli je to jediné řešení (hlavně raketa peněz!!!), když výrobce uvádí litr na 1600 km, tak sem v normě, spíš že se mi to pokáždé stalo v zátěži na dálnici (160km/hod, standard Clubmana z 2009). Teď se zeptám jako asi debil, ale sem stavař ne autař, ale Clubman Cooper 1,6 má turbo?

díky za rady a názory!

Autor:  worrycz [ 07. srp 2017 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Richardson píše:
Teď se zeptám jako asi debil, ale sem stavař ne autař, ale Clubman Cooper 1,6 má turbo?


Pokud to neni S, tak turbinu nema..

Autor:  mikimini [ 07. srp 2017 23:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Pokud jsou jen gufera ventilu spatny tak nevidim duvod delat GO motoru protoze odhaduju ze cena bude asi trosku jina a treba to neni vubec potreba

Autor:  král Jelimán [ 20. srp 2017 08:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Pokud kompletní GO tak počítej 50 tis. kč, těžko se to odhaduje dokud to není rozebraný do šroubku.

Autor:  lachyn [ 26. srp 2017 09:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Ahoj, chtel bych zacit vymenou vika ventilu (11127646555) a u Pezota ho muzu mit cca o 2.000,- lacinejsi (V759886280), zkousel to uz nekdo, myslite ze je to shodne? U Pezota me k tomu jeste nutil hadici odvetrani, nerekl me duvod..

Autor:  MiniMike [ 29. srp 2017 21:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

jak vychazi cenove to viko od Peugeota? Nikde jsem to nenasel....

Autor:  schimi [ 30. srp 2017 16:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Nezkoušeli jste někdo vyměnit ve víku membránu na odvětrání? Jde mi olej do trubice odvětrání a i škrtící klapku mám celou od oleje, tzn. že do sání mi jde olej :)

rusové vyrábí náhrady membrán, víko samotné je za docela raketu

http://www.ebay.com/itm/Peugeot-EP6-MIN ... 2019048337

Autor:  mikimini [ 30. srp 2017 19:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Tak tohle by bylo rozhodne super kdyby to fungovalo!!!

Autor:  schimi [ 30. srp 2017 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Možná to zkusím ještě před tím, než budu muset nechat měnit gufera ventilů. Trochu mi to vždy po chvíli stání na volnoběhu zakouří.

Autor:  mikimini [ 30. srp 2017 23:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

No dela me to stejny...ale za poslednich 1700km me to vzalo tak 100ml oleje,takze jako zakouri to,ale olej to nezere prakticky...ale samozrejme bych byl rad kdyby to nekourilo vubec :)

Autor:  lachyn [ 03. zář 2017 09:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

MiniMike píše:
jak vychazi cenove to viko od Peugeota? Nikde jsem to nenasel....


6.700,- vc DPH u Pazouta, BMW me ted nabidli zhruba tu samou cenu, ale bez DPH :)
To viko ma podle realoem od 2007 nekolik revizi, tak nevim jestli to prece jenom pro sichr nevemu v BMW.

Autor:  lachyn [ 03. zář 2017 09:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Pokud by stacila vymenit membrana tak by to i s tesnenim vika vyslo max do 2.000,- Mel jste nekdo sundane to viko jestli jde to ulozeni membrany opravdu rozebrat?

Autor:  worrycz [ 03. zář 2017 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Ta membrana vymenit nejde, je to cele zalepene a uzavrene..

Autor:  schimi [ 03. zář 2017 22:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Na n12 je membrána pod plastovou krytkou, která je zacvaknutá. Musí se dát pryč, přitom se většinou zničí plastové úchytky tě krytky. Pod ní je membrána, která se vymění za díl nový od rusů a původní krytka se nahradí novou, která sice není tak hezká jak originální, ale je součástí dodávky. Někde na tom ebay mají video a fotky s ukázkou výměny.

Pro výměnu membrány tímto způsobem na víku N12 není nutné víko sundávat, jen okrasný kryt cívek aby se umožnil přístup ke krytce membrány.

Mám membránu na poště, tak jakmile se na to vrhnu, udělám fotky a jako vždy sem hodím nějaký ten popis...

A vy jste nekoukali na odkaz co jsem poslal o pár příspěvků výš? Tam jsou fotky s postupem přeci.

http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayIS ... spheader=1

Autor:  lachyn [ 04. zář 2017 09:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Popravde jsem se nedival a vychazel jsem z toho, ze N12 a N14 ma stejne viko, coz ted koukam nema. Takze sorry za OT.

Autor:  schimi [ 05. zář 2017 10:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Vyměnil jsem membránu, popisek s fotkami na samostatném vlákně, uvidím, co to udělalo, zatím vše funguje :-D

viewtopic.php?f=79&t=8545

Možná ráno klidný volnoběh, ale to může být náhoda a placebo :)

Autor:  mikimini [ 05. zář 2017 12:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vyssi spotreba oleje - co prednostne vymenit/zkontrolova

Slusny to me zajima jestli se to zlepsilo! :)

Stránka 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/