Logo
Právě je 28. bře 2024 11:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11. zář 2017 22:27 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 10. srp 2013 22:54
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha
Na N14 najedo cca. 180 tisíc, výměna víka a decarb v Mini spa u Ondru. Najeto něco málo přes 1000 km a spotřeba oleje je podstatně nižší. Nevím přesně jaký byl stav když jsem odjížděl ale ubylo max 0,1l. Podobná trasa předtím by byla tak 0,3 až 0,5l.
Staré víko vykuchané do podrobna jsem nafotil tady https://www.dropbox.com/sh/0sdvr9jw2ayv ... DEt2a?dl=0


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. zář 2017 20:21 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2017 13:59
Příspěvky: 55
Bydliště: JM
Viko na N14 jsi kupoval v BMW?

_________________
R55 CLUBMAN COOPER S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. zář 2017 23:25 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 10. srp 2013 22:54
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha
jj u BMW, Ondra kupoval u Peugeotu a jsou stejné až na napojení hadice co je vpravo (je to řešitelné). Dělá je stejná firma podle vyraženého loga. Rozdíl v ceně byl tuším něco přes tisíc Kč.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. zář 2017 09:05 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2017 13:59
Příspěvky: 55
Bydliště: JM
zattrix píše:
jj u BMW, Ondra kupoval u Peugeotu a jsou stejné až na napojení hadice co je vpravo (je to řešitelné). Dělá je stejná firma podle vyraženého loga. Rozdíl v ceně byl tuším něco přes tisíc Kč.


Rozdil tam prave je nejakych 1.800,- To neni uplne malo :) Je tam jiny prumer te hadice? Nevis presne jak to resil?

_________________
R55 CLUBMAN COOPER S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. zář 2017 12:34 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 10. led 2005 10:35
Příspěvky: 676
Bydliště: Plzeň/Praha
prumer je stejny, ale je tam jine napojeni.... Peugeot to ma reseny stejnym zpusobem jako je ta zadni hadice co vede ke klapce... idealni by bylo sehnat to viko i s hadici odvetravani... ale da se tam "nacpat" i origo Mini ;-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. zář 2017 20:58 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2017 13:59
Příspěvky: 55
Bydliště: JM
Kdybych to koupil u Pazouta i s hadici tak to bude zase drazsi jak origo :-D Ale pokud tvrdite, ze to tam nejak soupnu, tak neni co resit :o . Predpokladam, ze kdyz to viko melo u Mini nekolik revizi tak to melo stejnou evoluci i u PSA.
Diky moc za informace kluci.

_________________
R55 CLUBMAN COOPER S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. zář 2017 21:30 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Ja tedy mohu pridat zkusenost s vikem od BMW. Tedy spis vysledek ubytku oleje po vymene vika a turbiny. Nyni mam realnou spotrebu 1l oleje na 1400km. Takze jenom vymena vika a turbiny spotrebu nesnizi. Mam motor N14.

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. zář 2017 22:28 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. led 2005 16:57
Příspěvky: 1012
Bydliště: Hradec Králové
worrycz píše:
Ja tedy mohu pridat zkusenost s vikem od BMW. Tedy spis vysledek ubytku oleje po vymene vika a turbiny. Nyni mam realnou spotrebu 1l oleje na 1400km. Takze jenom vymena vika a turbiny spotrebu nesnizi. Mam motor N14.


Sorry, ale tomu říkám šmejd. Tolik nesežere ani classik když se mu šlape na krk a motor má naběháno 300 tkm :| To aby jsi kupoval olej po barelech.

_________________
IS IT LOVE??????????..............Mini

Prodej veškerých ND na MINI R50 R53. Výkup vysloužilých Miňíků.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. zář 2017 22:47 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 10. srp 2013 22:54
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha
Ondra tam tu hadici natáhl, ale půjde to samozřejmě hůř. Druhá možnost je asi zkusit koupit tu rychlospojku zvlášť.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2017 09:47 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2017 13:59
Příspěvky: 55
Bydliště: JM
No uvidime jak to dopadne, asi mas Worry pravdu a muj problem se spotrebou oleje 1l/1000km to opravdu nevyresi. Kazdopadne mam olej v sani a jde tam pres to odvetrani vika zprava. Hlavnim priznakem je to, ze pri teplem motoru a delsim stani na volnobeh se nahromadeny olej ze sani pri rozjezdu foukne do vyfuku a ja vypustim kourovou clonu jako James Bond :)
Pote co jsem mel sundane turbo na prohlidku, tak jsem pri opetovne montazi nemenil tesneni a nekde zrejme zustala skulinka kudy me pres noc v garazi tenhle nahromadeny olej vytece na podlahu. Od te doby me to prestalo vyhulovat z vyfuku, zato me to obcas na semaforech ukapne na svody a pro zmenu se me zase kouri z diry v kapote :mrgreen:
Nakonec asi taky skoncim u gufer ventilu a krouzku, ale toto musim vyresit taky.

S timhle autem se clovek vazne asi nebude nudit...

_________________
R55 CLUBMAN COOPER S


Naposledy upravil lachyn dne 14. zář 2017 10:16, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2017 10:00 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. led 2015 23:22
Příspěvky: 575
Bydliště: Praha
Mekkk píše:
worrycz píše:
Ja tedy mohu pridat zkusenost s vikem od BMW. Tedy spis vysledek ubytku oleje po vymene vika a turbiny. Nyni mam realnou spotrebu 1l oleje na 1400km. Takze jenom vymena vika a turbiny spotrebu nesnizi. Mam motor N14.


Sorry, ale tomu říkám šmejd. Tolik nesežere ani classik když se mu šlape na krk a motor má naběháno 300 tkm :| To aby jsi kupoval olej po barelech.


Tak to je fakt hrozná spotřeba. Můj cca litr za rok mi v tom kontextu přijde zanedbatelnej... A to mi olej slintá kolem čidla na klice. Asi je v háji ten O kroužek.

_________________
MINI COOPER S 2006
KAVS Pulley 15%
GP software by OKCZ
Neexistuje racionální důvod si koupit MINI, tak jsem si ho koupil :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2017 10:25 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Njn, tenhle motor (N14) se proste fakt nepovedl.. Ale kvuli tomu se auta preci nezbavim :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2017 10:37 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
1l na 1000-2000 km je divná spotřeba oleje. Já dolívám cca 1 litr na 12 tisíc km.

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2017 13:23 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Nick píše:
1l na 1000-2000 km je divná spotřeba oleje. Já dolívám cca 1 litr na 12 tisíc km.


Njn, ale Ty mas najeto tak max 80.000 a s autem nejezdis denne. My mame najeto 175.000 a jezdime denne a rozhodne ho nesetrime :bigups: Me to nijak neobtezuje, mam vzdy s sebou litrovku oleje a kazde druhe tankovani kontroluji hladinu..

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2017 18:11 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
Už 86 tkm, jezdím teď denně krátké trasy, už aby dům byl hotový :)
Pokud to nikde neteče, tak bych to neřešil a doléval.

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. dub 2018 09:10 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. úno 2017 23:48
Příspěvky: 37
Bydliště: Odolena Voda
Ahojte zkušení miníkáři. Mám problém se žravostí oleje u R56 (N14) a to velký. žere mi to asi 2l na 1000km
mám vyhonované válce, nové kroužky, udělaná hlava. repasované turbo. Po této generálce, to do 800km nežralo nic. Po 800km to začalo najednou takto žrát. Upozorňuji, že jsem poctivě zajížděl a motor nepřetáčel. (fakt jsem jezdil jako důchodce). Většinou to zakouří, když brzdim motorem a pak šlápnu na plyn, tak se vyvalí dým. Píše se tu dokola o ventilovém víku. Může mít vliv na takovou spotřebu? Je tedy zvrchu oblité a když odendám to zadní odvětrání, tak je tam podtlak, že mi to udělá na palci cucáka. Pak jsem tedy ještě slyšel názor, že to může dělat i to, že tam nemám katalyzátor, ale downpipe.
Jo a prosím rady typu /ZBAV SE HO/ nechci. Mám ho rád a slíbili jsme si v dobrém i zlém. Přeci když je kluk nemocnej, tak ho neodložim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28. kvě 2018 14:50 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. úno 2017 23:48
Příspěvky: 37
Bydliště: Odolena Voda
Ahojte všichni, chtěl bych se podělit s jednou zkušeností. Jednak jsem na...ej :oops: a jednak varovat ostatní. Nedávno jsem se tady ptal o radu, že mi to žere strašně olej, neboť už jsem udělal vše a nevěděl kde mám hledat. Po tom co jsem koupil i nové víko ventilů už žádná jiná možnost nebyla. Vrátil jsem se tedy na začátek a podíval se na turbo, které bylo repasované a mělo najeto 5000km. A jaké bylo překvapení? má vůli jako kráva. Chci upozornit, že auta mám všeobecně strašně rád a Mini je srdcovka, takže se k tomu chovám s velkou láskou. Zahřívám motor a dochlazuji motor atd. Kdysi tady někdo psal o firmě Special turbo, tak jsem to poslal k nim. Bylo mi nabídnuto vnitřek no name už nevim za kolik, nebo originál KKK za 7000,-. Vzal jsem samozřejmě originál. Vzhledem k tomu, že dávají záruku půl roku, tak už ho reklamovat nemůžu. Našel jsem si jinou firmu, která ani jinou alternativu nenabízí než originál (proto mají taky záruku na repas 2 roky). Na internetu bylo dodání do 2 dnů, tak jsem zvolil koupi repasovaného s tím, že jim za to dám to mé. Pán mi hned druhý den volal a omlouval se, že není skladem a jestli by mi nevadilo, že si pošlou dopravu a zrepasují to mé, tak jsem se rovnou domluvil jestli mi ho může zkontrolovat. Dnes mi volal, že má obrovskou vůli a vnitřek je no name (respektive to nazívají bláto). Zatím nemůžu hodnotit, ale přístup a hlavně záruka mě tedy uklidňují, že se to snad nezopakuje. Takže Special turbo já nedoporučuji.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz