NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

N14 Clubman S - prosim o radu s motorem
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=7759
Stránka 12

Autor:  worrycz [ 13. kvě 2016 11:39 ]
Předmět příspěvku:  N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Jelikoz jsem uz bezradny, tak zkusim rady (mozna) zkusenejsich. Mam problemy s motorem (klasika, nestastna N14-ka) Tech problemu je nekolik:

1) motor si obcas cukce - je to hlavne kdyz jedete pod plynem, auto pekne tahne, a pak najednou na okamzik uplne polevi a hned zase tahne. Ve vysledku je to takova cukaci jizda. Cas od casu, nekdy vice, nekdy mene. Jakoby vynechal jeden valec.

2) kdyz jedu pod plynem a pusim pedal plynu, tak auto vyrazne cukne - jakoby na moment pridalo a pak si uvedomilo, ze ma vlastne ubrat. Opravdu jen v momente, kdy je ve vetsim tahu (i rychlosti) a pustite plyn, tak cukne.

3) po vycisteni saci klapky se cas od casu objevuje chyba motoru (kdyz je rano chladno) Motor hlasi chybu P1631, coz je nejaka pruzinka u klapky. Do doby, nez jsem dopral autu ocistu, tak to nedelalo. Zrejme jsem manipulaci neco uvolnil a ted to dela.

Zacinam resit od zakladu, takze jsem objednal nove svicky. Pak mne napada dat nove civky. Mam koupeny novy vstriky, tak to muze byt dalsi faze... Nejake nazory ? :roll:

Autor:  TheŠtigCZ [ 13. kvě 2016 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Svíčky a proměř cívky.. Pak vzmi nádrž 100oktanů a zkus aditiva na vyčištění nádrže. U mě to dost pomohlo s plynulostí a cukáním :D

Autor:  worrycz [ 13. kvě 2016 13:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Svicky objednany, civky mozna objednam taky (uz par uzivatelum civky chciply) takze zacnu takhle.

Mam dokonce pocit, ze to cukani je cim dal tim castejsi :(

Autor:  TheŠtigCZ [ 13. kvě 2016 17:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Mě odešly cívky vždycky z ničeho nic, ale to je základ se svíčkama :)

Autor:  worrycz [ 13. kvě 2016 18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

No, jeste prislo par dobrych rad od MiniMartina a OKCZ

1) dlouhodobe mam problem s lambda sondou za katem - nevyhriva tak, jak by mela (pretrvavajici problem i na diagnostice)
2) po dekarbonizaci jde do valcu mnohem vice vzduchu (cista cesta)
3) ac byla provedena adaptace motoru (nove nauceni) tak zrejme system diky vade lambdy vyhodnocuje chybne smes (asi je chuda)
4) saci klapka ma asi take nejaky problem, takze cely system je "rozhozeny"

Takze, koupil jsem nove svicky, novou lambdu od BMW a pristi tyden objednam civky. S tou saci klapkou jeste nevim, ale nejspis budu shanet nejakou jinou (alespon na vyzkouseni) Kdyz uz to bude rozebrane, vymenime i vstriky a to by nebylo, aby to nejelo :bigups:

Pak to zase naucime vsechno znovu a snad se problem vyresi..

Autor:  TheŠtigCZ [ 13. kvě 2016 21:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Dej pak vědět, díky! :)

Autor:  MiniMike [ 07. zář 2016 21:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

tak mel jsem uplne stejny problem jako popisuje worry vyse a muj problem nakonec vyresili svicky na JCW.... poradil jsem to jiz i worrymu, tak se uvidi, jestli to i u nej pomuze ;-)

Autor:  JerryJHH [ 11. lis 2016 15:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Jak to celé dopadlo? :)
Když dám plnej tak přibližně od 2000ot do 3000ot mi to cuká podobně. Poslední dobou mi příjde, že je to horší.
Ještě k tomu po nastartování za studena jsou takové tupé rány a neklidný chod, které po ca. 2km přestanou.
Díky za každý tip.

Autor:  worrycz [ 11. lis 2016 18:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

No, jak to dopadlo u nas ? Takze jsem vymenil svicky za JCW specifikaci. To moc nepomohlo. Pak jsem zaslepil odvetrani vika ventilu toho zadniho, ktery vede primo do sani. To pomohlo. Auto uz pri plnem plynu necukne, spotreba oleje znatelne klesla. Ale stale jsou tam rezervy. Mam pripraveny OCC, jen ho zapojit na druhe odvetrani vika ventilu. A pak uz repas turbiny.

Autor:  manikman [ 11. lis 2016 19:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

... Pak jsem zaslepil odvetrani vika ventilu toho zadniho, ktery vede primo do sani …

je mozny obrazek, co a kde jsi zaslepil, nebo cim jsi zaslepil?

Autor:  worrycz [ 11. lis 2016 21:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Je to ofiko uprava od Peugeotu. Zaslepky stoji cca 70,- a ocividne funguji. Kdyztak odkaz na nejaky clanek TADY

Obrazky jeste nize..

Přílohy:
Poznámka: Jak zaslepky vypadaji..

Poznámka: Zadni odvetrani ventiloveho vika

Poznámka: Zaslepka vstupu do sani


Autor:  manikman [ 11. lis 2016 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

... vycerpavajici odpoved, dikec :bigups:

Autor:  manikman [ 15. lis 2016 17:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

I kdyz s unikem oleje z motoru problem nemam, i tak me lakal napad se zaslepenim odvetrani vika ventilu.
Kontaktoval jsem tedy ofiko zastoupeni Peugeot (na Kladne) s dotazem, zda-li jsou schopni ucpavky dodat a zda-li touto upravou motoru neublizim.
Druhy den prisel email s infem, ze ucpavku neni problem objednat a to za cenu 63,- za kus.
Nasledne po emailu telefon (na jmeno si nevzpomenu, ale pro zajemce muzu dat tel. cislo), pan z oddeleni servisu Peugeot, ze tuto upravu mi vyslovene nedoporucuje, ze smysl teto ucpavky je pro zaslepeni vyvodu na svodech s tim, ze odvetrani vika bude svedeno kamsi kousek jinam.
To znamena, objednat jednu ucpavku a jinou odvetravaci hadici, ktera je svedena jinam a to z duvodu v zime zamrzajici klapky, nebo tak nejak podobne mluvil.
Rozhodne pry tato ucpavka neni o napadu uplnemu zamezeni odvetrani ventiloveho vika.

… panovi jsem uveril a tak do teto upravy nejdu

Autor:  AB mini [ 15. lis 2016 22:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Si myslím - výko má 2 vývody k odvětrání a worry zaslepil jen to co jde do sání blíž k motoru a pokud na něm není PCV ventil tak v poho. Druhý ke klapce nechal funkční. Např. Pumik je stáhl oba do OCTanku který v zimě zamrzl a vylítlo mu těsnění pod ventildeklem. Pán ze servisu si možná myslí že chceš ucpat obě.

Autor:  manikman [ 15. lis 2016 23:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

... jsi mi nasadil brouka

No mluvil jsem pouze o zaslepeni tohoto vyvodu, viz obr.
Kdyz se tedy zaslepi tento vyvod, nehrozi zadne riziko je to tak?

Přílohy:


Autor:  worrycz [ 15. lis 2016 23:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Ja tedy vice verim uzivatelum z US fora, nez panovi z Peugeotu. Opravdu ma viko dve odvetrani, ja se zbavil toho zadniho (jak je na obrazku vyse) Druhe je plne funkcni, akorad prohnane pres OCC a pak do sani..

Autor:  Raptor [ 19. led 2018 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Zdravim, mužu se zeptat jak to je s tou ucpávkou? Protože je to již nějakou dobu co jste to provedli, tak jestli to má za tu dobu nějaký negativní dopad? Mě to docela žere olej a to mám vyměněné pístní kroužky. Když tu hadici odpojim, tak je tam podtlak jako kráva, že to musí odsávat olej snad až z vany. Je to normální?
Děkuji za odpověď

Autor:  worrycz [ 21. led 2018 00:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Ja nakonec koupil nove viko ventilu a obnovil jsem vsechny hadice. Takze zaslepky uz nemam. Kazdopadne jsem nepocitoval zadna negativa. Ale spotrebu oleje mi snizila urcite vymena vika ventilu. Uplna spasa to neni, ten olej si to proste bere porad :lol:

Autor:  Raptor [ 22. led 2018 00:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

Děkuji Worry. Ještě jeden dotaz. možná budu vypadat jako hlupák. Co to je to OCC?

Autor:  worrycz [ 22. led 2018 09:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem

OCC = oil catch can, takze nadoba na usazovani olejove mlhy. :bigups:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/