11. kvě 2016 13:31
11. kvě 2016 15:18
11. kvě 2016 15:25
11. kvě 2016 15:43
11. kvě 2016 16:07
11. kvě 2016 16:21
Nick píše:A jsi si jistý, že máš factory JCW a ne Cooper S s JCW tuning kitem (ten přidal ze 175 na 192 koní). Tedy zapsaných 155 kW v TP?
17 koní je dost (8%), to už bych řešil s BMW. Obzvlášť, když to je u nejvýkonnějšího sportovního modelu.
11. kvě 2016 17:42
11. kvě 2016 19:06
juristra píše:Naměřeno - 194 poníků, tj. cca. 17 někam utelko děravou ohradou nebo tam ani nebyly, protože kroutící moment je vlastně v pořádku - 285 Nm. Nechci být zase hysterka, ale překvapilo mne to (uvidíme po napínáku a dekarbonizaci), kór jak říká Nick. A víc hysterčit budu, až mne bude předjíždět ta Fabie Holt to zkusím dohnat hardwarem.
11. kvě 2016 21:15
11. kvě 2016 22:32
big_ben_cz píše: Ja bych asi tak moc překvapenej nebyl. 17 koní není zas tolik, auto máš 7 let starý, otázka je jak se o něj kdo staral. Máš tam motor co trpí karbonizací, takže můžeš mít v sání celý krápníkový jeskyně Tuším že Worry tady psal jak se mu auto rozjelo po tom co mu dal očistnou kůru. Takže upgrade hardware je sice prima, ale pokud máš "špunt" v sání tak ti to moc nepomůže. Takže jak říkáš, napínák, dekarbonizace a pak se uvidí. Asi jsi měl s tím měřením výkonu ješte počkat.
MiniMike píše: auto s Akrapovicem, je klasicke eSko jen s JCW softem....bez nejakeho dalsiho HW, a jeste v automatu... takze by bylo smutny, kdyby na tom byl lip jak ty, kde "ostre" JCW ma uplne jine turbo, sani, vnitrnosti a jeste par drobnosti....
11. kvě 2016 23:09
12. kvě 2016 09:34