big_ben_cz píše:
Ja bych asi tak moc překvapenej nebyl. 17 koní není zas tolik, auto máš 7 let starý, otázka je jak se o něj kdo staral. Máš tam motor co trpí karbonizací, takže můžeš mít v sání celý krápníkový jeskyně
Tuším že Worry tady psal jak se mu auto rozjelo po tom co mu dal očistnou kůru. Takže upgrade hardware je sice prima, ale pokud máš "špunt" v sání tak ti to moc nepomůže. Takže jak říkáš, napínák, dekarbonizace a pak se uvidí. Asi jsi měl s tím měřením výkonu ješte počkat.
Na to měření jsem šel schválně už teď, abych to měl úplně od prvopočátku až do konce. Změřené dva póly - aspoň pak třeba budu na konci o to více mile překvapen.
O předchozí údržbě si můžu myslet své (dovezeno z Itálie a pak taky majitel golfista), takže jsem hned měnil olej a filtry a netankuju už tam nic jiného než 100octan. Jinak já si nějak nestěžuji, že je tam úbytek poníků - jsem s ohledem ke stáří auta realista - jen mě překvapilo, kolik jich zmizelo, když jsem optimisticky čekal max tak 10 (resp. jsem optimisticky čekal vyrovnaný výkon, a to i s ohledem na doslech o stejně starých autech s nulovou ztrátou).
I proto jsem se ptal na zkušenosti ostatních, jestli náhodou neprováděli brzdu továrního nastavení aut, abych mohl případně porovnat, jestli mi těch "kobyl" neubylo mnohem víc než jen 17 (viz tedy miras, jeho tehdy 7leté eSko a jeho výsledky z brzdy).A ta dekarbonizace a napínák musí jít určitě. Přednostně (úplně se bojím, jak to tam vypadá). Je mi jasné, že bez toho a alespoň nějaké očistné kúry to nemá cenu tam cokoliv násilím rvát. Ono i těch 194 poníků stačí a je to hezké poježdění, ale já tam stejně cítím mdlou odezvu plynu, okolo 3500 otáček takový pidi zub a na volnoběh hrubší rezonanci až se lehce třepe zpětné zrcátko. A navíc když má člověk v hlavě, že by to mělo mít těch poníku 211.
MiniMike píše:
auto s Akrapovicem, je klasicke eSko jen s JCW softem....bez nejakeho dalsiho HW, a jeste v automatu... takze by bylo smutny, kdyby na tom byl lip jak ty, kde "ostre" JCW ma uplne jine turbo, sani, vnitrnosti a jeste par drobnosti....
Pravda. Pak jsem se koukal na fotky a letmo zahlídl "S" na bočních směrovkách. Hádám to auto znáš
Tím spíš je super, že klasické eSko jen s JCW softem (hádám, že ještě před FL verze) má jen o něco menší výkon než "ostré" JCW. Ale asi k tomuto viz výše, když údržba Akrapoviče byla a je na jiné úrovni.