11. kvě 2016 13:31
11. kvě 2016 15:18
11. kvě 2016 15:25
11. kvě 2016 15:43
11. kvě 2016 16:07
11. kvě 2016 16:21
Nick píše:A jsi si jistý, že máš factory JCW a ne Cooper S s JCW tuning kitem (ten přidal ze 175 na 192 koní). Tedy zapsaných 155 kW v TP?
17 koní je dost (8%), to už bych řešil s BMW. Obzvlášť, když to je u nejvýkonnějšího sportovního modelu.
11. kvě 2016 17:42
11. kvě 2016 19:06
juristra píše:Naměřeno - 194 poníků, tj. cca. 17 někam utelko děravou ohradou nebo tam ani nebyly, protože kroutící moment je vlastně v pořádku - 285 Nm. Nechci být zase hysterka, ale překvapilo mne to (uvidíme po napínáku a dekarbonizaci), kór jak říká Nick. A víc hysterčit budu, až mne bude předjíždět ta FabieHolt to zkusím dohnat hardwarem.
11. kvě 2016 21:15
11. kvě 2016 22:32
big_ben_cz píše: Ja bych asi tak moc překvapenej nebyl. 17 koní není zas tolik, auto máš 7 let starý, otázka je jak se o něj kdo staral. Máš tam motor co trpí karbonizací, takže můžeš mít v sání celý krápníkový jeskyněTuším že Worry tady psal jak se mu auto rozjelo po tom co mu dal očistnou kůru. Takže upgrade hardware je sice prima, ale pokud máš "špunt" v sání tak ti to moc nepomůže. Takže jak říkáš, napínák, dekarbonizace a pak se uvidí. Asi jsi měl s tím měřením výkonu ješte počkat.
MiniMike píše: auto s Akrapovicem, je klasicke eSko jen s JCW softem....bez nejakeho dalsiho HW, a jeste v automatu... takze by bylo smutny, kdyby na tom byl lip jak ty, kde "ostre" JCW ma uplne jine turbo, sani, vnitrnosti a jeste par drobnosti....
11. kvě 2016 23:09
12. kvě 2016 09:34