NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Motor 128Kw jeho oprava .
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=7704
Stránka 11

Autor:  Pavel1247 [ 23. dub 2016 12:43 ]
Předmět příspěvku:  Motor 128Kw jeho oprava .

Můj mazel začal brát olej a foukat pod těsněním. :oops: Tyto motory karbonují a těsnící segmenty nevydrží celou životnost motoru. Mám najeto 84000km.Tak rozborka motoru a kompletní výměna dílů. Hlava může a nemusí být prasklá, vždy nechat test natlakováním, nečekejte prasklý blok, má tvrzené vložky a nevím co by se muselo stát aby měl trhlinu. I v těchto km byl motor zakarbonován. Doporučuji aditivum do benzínu, opravdu to pomáhá. Olej měnit určitě každý rok.

Broušení, tlakování hlavy včetně přetěsnění 4000,-
těsnění pod hlavu BMW 2680,- (druhovýroba od 800 do 1500) zde jsou dvě varianty, rozdíl v síle 0.9 a 1.3mm. Ta druhá je když brousíte hlavu o více jak 0,5. To vám řeknou na brusírně zda je zkroucená či nikoli, také těsnění je dražší o 1500,-
rozvodový řetěz BMW 2300,- (druhovýroba 1100)
šrouby hlavy BMW 1600,- (druhovýroba 900)
napínák řetězu BMW 409,-
sada pístních kroužků BMW 4100,-
těsnění vany a víka hlavy BMW 1200,-

Na této stránce najdete přesné díly na kompletní MINI zadáte posledních 5 čísel Vinu http://www.realoem.com/bmw/cs/select včetně objednacích čísel a cen. Díly lze objednat pře BMW , Brno zasílá poštou domů na dobírku, nebo přes nějaký servis kde budete platit marži. U druhovýroby doporučuji objednávat přes nějaký servis, když nebude pasovat nebo bude horší kvalita.
Pochopitelně práce rozborka montáž atd. Bez servisní knihy a přípravků to nepůjde.




Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Autor:  TheŠtigCZ [ 23. dub 2016 17:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 128Kw jeho oprava .

Pěkně ty! Já dělal GO ve 125t km, tzn. Pístí kroužky, rozvody, všechny těsnění, pár ventilů, sedla ventilů, gufera, hlavový šrouby, hlava a spojka :D Taky jsem si užil, ale teď jede jako víno! :)

Autor:  Pavel1247 [ 24. dub 2016 08:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 128Kw jeho oprava .

Ahoj,

doufám že bude jezdit opět úžasně. Co jsem četl a slyšel od nezasvěcených ka je tento motor špatný, vím že nemají pravdu. Kdo má přehled o motorech a dělá servos , ví že dnes není motor bez problémů. Dokonce nové motory se rozpadají daleko dříve. Čím menší obsah, tím méně vydrží. Ještě že do nové verze opět začali dávat 2T. To bude poježděníčko. 288k je prostě ůžas.

Pavel1247 :banana:

Autor:  TheŠtigCZ [ 24. dub 2016 09:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 128Kw jeho oprava .

V práci jsem už nějakej ten motor udělal a je jedno, od koho je. Hlavní je měnit olej po 10t km, nechat auto zahřát a pak i vychladit. Potom si myslím vydrží cokoliv a nebude problém :)

Filip

Autor:  Garfielld [ 24. dub 2016 14:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 128Kw jeho oprava .

fajn že jsi to sem hodil, někomu to určo pomůže, ale jestli dobře koukám je to 2.gen miniho, hodil jsi to do špatný sekce.

Jinak nechci tu rozpoutávat flame, ale měli by jste si přiznat pravdu a to je že tenhle motor se nepovedl a je úplně jedno v kterym autě se ukáže, to že brutálně trpí na zakarbonování (jako většina přímovstřikovejch motorů) je jen první z mnoha věcí který ho dokážou vyřadit a co tak pozoruju tak většina lidí už si tu s nim bohužel užila nebo ještě úžívá svoje. :(

Autor:  worrycz [ 24. dub 2016 14:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 128Kw jeho oprava .

Sekce upravena :bigups:

Autor:  aviater [ 02. kvě 2016 17:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 128Kw jeho oprava .

Motor má své mouchy, ale bohužel motor 1995 cm je na tom zřejmě hůře, jak ukazuje celá řada vozidel BMW.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/