úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

Motor 128Kw jeho oprava .

23. dub 2016 12:43

Můj mazel začal brát olej a foukat pod těsněním. :oops: Tyto motory karbonují a těsnící segmenty nevydrží celou životnost motoru. Mám najeto 84000km.Tak rozborka motoru a kompletní výměna dílů. Hlava může a nemusí být prasklá, vždy nechat test natlakováním, nečekejte prasklý blok, má tvrzené vložky a nevím co by se muselo stát aby měl trhlinu. I v těchto km byl motor zakarbonován. Doporučuji aditivum do benzínu, opravdu to pomáhá. Olej měnit určitě každý rok.

Broušení, tlakování hlavy včetně přetěsnění 4000,-
těsnění pod hlavu BMW 2680,- (druhovýroba od 800 do 1500) zde jsou dvě varianty, rozdíl v síle 0.9 a 1.3mm. Ta druhá je když brousíte hlavu o více jak 0,5. To vám řeknou na brusírně zda je zkroucená či nikoli, také těsnění je dražší o 1500,-
rozvodový řetěz BMW 2300,- (druhovýroba 1100)
šrouby hlavy BMW 1600,- (druhovýroba 900)
napínák řetězu BMW 409,-
sada pístních kroužků BMW 4100,-
těsnění vany a víka hlavy BMW 1200,-

Na této stránce najdete přesné díly na kompletní MINI zadáte posledních 5 čísel Vinu http://www.realoem.com/bmw/cs/select včetně objednacích čísel a cen. Díly lze objednat pře BMW , Brno zasílá poštou domů na dobírku, nebo přes nějaký servis kde budete platit marži. U druhovýroby doporučuji objednávat přes nějaký servis, když nebude pasovat nebo bude horší kvalita.
Pochopitelně práce rozborka montáž atd. Bez servisní knihy a přípravků to nepůjde.




20160405_145753 (800x600).jpg

20160405_151140 (600x800).jpg

20160405_151357 (600x800).jpg

20160408_165107 (600x800).jpg

20160408_165219 (600x800).jpg

Re: Motor 128Kw jeho oprava .

23. dub 2016 17:32

Pěkně ty! Já dělal GO ve 125t km, tzn. Pístí kroužky, rozvody, všechny těsnění, pár ventilů, sedla ventilů, gufera, hlavový šrouby, hlava a spojka :D Taky jsem si užil, ale teď jede jako víno! :)

Re: Motor 128Kw jeho oprava .

24. dub 2016 08:53

Ahoj,

doufám že bude jezdit opět úžasně. Co jsem četl a slyšel od nezasvěcených ka je tento motor špatný, vím že nemají pravdu. Kdo má přehled o motorech a dělá servos , ví že dnes není motor bez problémů. Dokonce nové motory se rozpadají daleko dříve. Čím menší obsah, tím méně vydrží. Ještě že do nové verze opět začali dávat 2T. To bude poježděníčko. 288k je prostě ůžas.

Pavel1247 :banana:

Re: Motor 128Kw jeho oprava .

24. dub 2016 09:10

V práci jsem už nějakej ten motor udělal a je jedno, od koho je. Hlavní je měnit olej po 10t km, nechat auto zahřát a pak i vychladit. Potom si myslím vydrží cokoliv a nebude problém :)

Filip

Re: Motor 128Kw jeho oprava .

24. dub 2016 14:11

fajn že jsi to sem hodil, někomu to určo pomůže, ale jestli dobře koukám je to 2.gen miniho, hodil jsi to do špatný sekce.

Jinak nechci tu rozpoutávat flame, ale měli by jste si přiznat pravdu a to je že tenhle motor se nepovedl a je úplně jedno v kterym autě se ukáže, to že brutálně trpí na zakarbonování (jako většina přímovstřikovejch motorů) je jen první z mnoha věcí který ho dokážou vyřadit a co tak pozoruju tak většina lidí už si tu s nim bohužel užila nebo ještě úžívá svoje. :(

Re: Motor 128Kw jeho oprava .

24. dub 2016 14:17

Sekce upravena :bigups:

Re: Motor 128Kw jeho oprava .

02. kvě 2016 17:48

Motor má své mouchy, ale bohužel motor 1995 cm je na tom zřejmě hůře, jak ukazuje celá řada vozidel BMW.
Odeslat odpověď