Můj mazel začal brát olej a foukat pod těsněním.
Tyto motory karbonují a těsnící segmenty nevydrží celou životnost motoru. Mám najeto 84000km.Tak rozborka motoru a kompletní výměna dílů. Hlava může a nemusí být prasklá, vždy nechat test natlakováním, nečekejte prasklý blok, má tvrzené vložky a nevím co by se muselo stát aby měl trhlinu. I v těchto km byl motor zakarbonován. Doporučuji aditivum do benzínu, opravdu to pomáhá. Olej měnit určitě každý rok.
Broušení, tlakování hlavy včetně přetěsnění 4000,-
těsnění pod hlavu BMW 2680,- (druhovýroba od 800 do 1500) zde jsou dvě varianty, rozdíl v síle 0.9 a 1.3mm. Ta druhá je když brousíte hlavu o více jak 0,5. To vám řeknou na brusírně zda je zkroucená či nikoli, také těsnění je dražší o 1500,-
rozvodový řetěz BMW 2300,- (druhovýroba 1100)
šrouby hlavy BMW 1600,- (druhovýroba 900)
napínák řetězu BMW 409,-
sada pístních kroužků BMW 4100,-
těsnění vany a víka hlavy BMW 1200,-
Na této stránce najdete přesné díly na kompletní MINI zadáte posledních 5 čísel Vinu
http://www.realoem.com/bmw/cs/select včetně objednacích čísel a cen. Díly lze objednat pře BMW , Brno zasílá poštou domů na dobírku, nebo přes nějaký servis kde budete platit marži. U druhovýroby doporučuji objednávat přes nějaký servis, když nebude pasovat nebo bude horší kvalita.
Pochopitelně práce rozborka montáž atd. Bez servisní knihy a přípravků to nepůjde.
Příloha:
20160405_145753 (800x600).jpg [ 296.1 KiB | Zobrazeno 5313 krát ]
Příloha:
20160405_151140 (600x800).jpg [ 258.73 KiB | Zobrazeno 5313 krát ]
Příloha:
20160405_151357 (600x800).jpg [ 303.1 KiB | Zobrazeno 5313 krát ]
Příloha:
20160408_165107 (600x800).jpg [ 276.18 KiB | Zobrazeno 5313 krát ]
Příloha:
20160408_165219 (600x800).jpg [ 324.74 KiB | Zobrazeno 5313 krát ]