Logo
Právě je 16. dub 2024 19:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 128Kw jeho oprava .
PříspěvekNapsal: 23. dub 2016 12:43 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2014 19:10
Příspěvky: 17
Bydliště: Pelhřimov
Můj mazel začal brát olej a foukat pod těsněním. :oops: Tyto motory karbonují a těsnící segmenty nevydrží celou životnost motoru. Mám najeto 84000km.Tak rozborka motoru a kompletní výměna dílů. Hlava může a nemusí být prasklá, vždy nechat test natlakováním, nečekejte prasklý blok, má tvrzené vložky a nevím co by se muselo stát aby měl trhlinu. I v těchto km byl motor zakarbonován. Doporučuji aditivum do benzínu, opravdu to pomáhá. Olej měnit určitě každý rok.

Broušení, tlakování hlavy včetně přetěsnění 4000,-
těsnění pod hlavu BMW 2680,- (druhovýroba od 800 do 1500) zde jsou dvě varianty, rozdíl v síle 0.9 a 1.3mm. Ta druhá je když brousíte hlavu o více jak 0,5. To vám řeknou na brusírně zda je zkroucená či nikoli, také těsnění je dražší o 1500,-
rozvodový řetěz BMW 2300,- (druhovýroba 1100)
šrouby hlavy BMW 1600,- (druhovýroba 900)
napínák řetězu BMW 409,-
sada pístních kroužků BMW 4100,-
těsnění vany a víka hlavy BMW 1200,-

Na této stránce najdete přesné díly na kompletní MINI zadáte posledních 5 čísel Vinu http://www.realoem.com/bmw/cs/select včetně objednacích čísel a cen. Díly lze objednat pře BMW , Brno zasílá poštou domů na dobírku, nebo přes nějaký servis kde budete platit marži. U druhovýroby doporučuji objednávat přes nějaký servis, když nebude pasovat nebo bude horší kvalita.
Pochopitelně práce rozborka montáž atd. Bez servisní knihy a přípravků to nepůjde.




Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


_________________
Červená je skvělá 160Kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 128Kw jeho oprava .
PříspěvekNapsal: 23. dub 2016 17:32 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. dub 2013 22:38
Příspěvky: 101
Bydliště: Chlum u Třeboně
Pěkně ty! Já dělal GO ve 125t km, tzn. Pístí kroužky, rozvody, všechny těsnění, pár ventilů, sedla ventilů, gufera, hlavový šrouby, hlava a spojka :D Taky jsem si užil, ale teď jede jako víno! :)

_________________
06' Mini Cooper S R56 JCW by OKCZ, 17'' OZ, Katt-Off, Forge Blow Off, Alta CAI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 128Kw jeho oprava .
PříspěvekNapsal: 24. dub 2016 08:53 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2014 19:10
Příspěvky: 17
Bydliště: Pelhřimov
Ahoj,

doufám že bude jezdit opět úžasně. Co jsem četl a slyšel od nezasvěcených ka je tento motor špatný, vím že nemají pravdu. Kdo má přehled o motorech a dělá servos , ví že dnes není motor bez problémů. Dokonce nové motory se rozpadají daleko dříve. Čím menší obsah, tím méně vydrží. Ještě že do nové verze opět začali dávat 2T. To bude poježděníčko. 288k je prostě ůžas.

Pavel1247 :banana:

_________________
Červená je skvělá 160Kw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 128Kw jeho oprava .
PříspěvekNapsal: 24. dub 2016 09:10 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. dub 2013 22:38
Příspěvky: 101
Bydliště: Chlum u Třeboně
V práci jsem už nějakej ten motor udělal a je jedno, od koho je. Hlavní je měnit olej po 10t km, nechat auto zahřát a pak i vychladit. Potom si myslím vydrží cokoliv a nebude problém :)

Filip

_________________
06' Mini Cooper S R56 JCW by OKCZ, 17'' OZ, Katt-Off, Forge Blow Off, Alta CAI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 128Kw jeho oprava .
PříspěvekNapsal: 24. dub 2016 14:11 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. pro 2015 21:38
Příspěvky: 25
Bydliště: Zbiroh
fajn že jsi to sem hodil, někomu to určo pomůže, ale jestli dobře koukám je to 2.gen miniho, hodil jsi to do špatný sekce.

Jinak nechci tu rozpoutávat flame, ale měli by jste si přiznat pravdu a to je že tenhle motor se nepovedl a je úplně jedno v kterym autě se ukáže, to že brutálně trpí na zakarbonování (jako většina přímovstřikovejch motorů) je jen první z mnoha věcí který ho dokážou vyřadit a co tak pozoruju tak většina lidí už si tu s nim bohužel užila nebo ještě úžívá svoje. :(

_________________
Obrázek
Mini Cooper R50 1,6l (115k) , Toyota Celica GT4 2,0l (230k)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 128Kw jeho oprava .
PříspěvekNapsal: 24. dub 2016 14:17 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Sekce upravena :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Motor 128Kw jeho oprava .
PříspěvekNapsal: 02. kvě 2016 17:48 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 21. úno 2012 10:03
Příspěvky: 141
Bydliště: Kladno
Motor má své mouchy, ale bohužel motor 1995 cm je na tom zřejmě hůře, jak ukazuje celá řada vozidel BMW.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz