Zdravím, chtěla bych se podělit a zároveň jestli by mi nemohl někdo poradit co dál. V červenci minulého roku jsem si v Eutoesa pořídila Mini One 2008 1,4 70kW. To už asi mluví za vše
. Po přivezení auta jsem hned nechala vyměnit olej a filtry a vzhledem ke stavu předních brzd jsem si do měsíce nechala vyměnit i ty. Asi 14 dní poté co se auto přivezlo začalo chcípání. Nejdříve to bylo jednou do týdne a během měsíců se stav zhoršil natolik, že auto chcíplo i několikrát do dne. Občas vyskočila kontrolka motoru. Diagnostika ukázala na čidlo na vačce. Vyměnily se obě čidla i čidlo na klice. Ke konci už motor cukal i za jízdy. Nakonec se v lednu auto odvezlo do Inveltu, kde se zjistila chyba na magnetickém ventilu a lambda sondě. Oboje se vyměnilo a byl měsíc klid. Až doteď. Opět padají otáčky, někdy motor chcípne jindy se to chytne. S výjimkou toho, že už nevyskakuje check engine.
S autem sem do opravy najela 6tisíc a po opravě má najeto 4 tisíce. Chci radu jeslti se s tím už někdo setkal, jak dál pokračovat, shodit to z útesu?
Do opravy si auto vzalo 1l oleje na 1 000 km. Po opravě mi přijde, že to žere méně nicméně pořád dolévám (což je asi u těchto aut normální). Jestli to může být olejem, palivem... Auto bude mít zachvilku 100 tisíc km najeto.