úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
29. pro 2015 00:09
logický krok pre rok
2016 je posunut automat na 8st.byť majitelom F56 a pod. v automate so 6st. tak by som z tejto správy asi nadšený nebol.
otázka @ radim & martin
je znatelný rozdiel medzi 8st. od ZF a Aisinom?
29. pro 2015 08:49
No pokud bych se držel jen čísel uvedených v článku, tak rozdíl 2.1% ve spotřebě a 2.5% ve zrychlení, mi jako revoluce nepřijde.
Co se týká jízdy samotné, musíme počkat až se někdo sveze
29. pro 2015 13:43
To asi nie aj ked:
- 2% spotreby mozu niekedy rozhodnut v pripade pokuty za CO2 dost
- 8st zase oproti 6st manualu i automatu zlepsi/dosiahne lepsie pruzne zrychlenie tym ze su tie prevody kratsie, tase viac radi
Realna skusenost z bmw s tymi dvoma 8st a rovnakkym motorom?
Naposledy upravil
speedygon79 dne 30. pro 2015 21:11, celkově upraveno 1
29. pro 2015 13:58
8st. automat od Aisin se aktuálně nabízí již od startu F54 Clubman na 2,0 l motorech v benzínu a dieselu, tzn. Cooper S, Cooper D a SD. Další modely zatím nejsou na pořadu. Tento automat používají i některé základní modely BMW jako Active Tourer, Gran Tourer, new X1, je to z důvodu uložení motoru napříč, automat ZF je použit na modelech s podélným uložením motoru. Zásadní rozdíl je v ovládání, Aisin používá "fofr klacek", manuální nastavení režimů P-R-N-D, kdežto ZF má joystick, na jízdu je to podobné, více stupňů = plynulejší řazení.
29. pro 2015 15:11
jak je na tom ALL4 pre clubbyho? špekulácie sa zakladajú na pravde?
nejake info kedy bude JCW u clubbyho alebo 5dv.?
29. pro 2015 19:04
F54 Clubman:
- ALL4 od výroby 3/2016
- JCW podzim 2016
F55 5dv JCW zatím nemám info
29. pro 2015 23:15
Z mojho pohladu je 6 stupnovy v F56 tak vyladeny, tak odskusany a tak dobre v realnej premavke funguje (je to Mini, motokara, nie sametova limuzina s 8 valcom...), ze sice fajn, technicka evolucia a naklady (vyrabaju masovo 8 stupnovy a tym padom je lacnejsi...)..... ale ako nic klucove to nevnimam.
Pri castom dialnicnom pouziti ano, tam 8 stupnov ma velky zmysel, kedze turbo motor ma vysoky krutiaci moment, moze udrziavat rychlost na nizsich otackach pri vyssom stupni a spotreba ide dole.
V meste ale na 6 stupnovom jazdim na 5tke, otacky kam klesnut nemaju.
30. pro 2015 21:13
Ano mas pravdu, pre par uzivatelov to moze byt zasadny rozdiel = ako ja 90-95% dialnica, pre par ludi co jazdia po meste ani moc nie...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.