úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
05. bře 2015 21:10
Zdravim Panove
Mam takovy dotaz mam R56 S s kterym jezdi pritelkyne do prace .
Onehda sem resil vymenu napinaci kladky + obyc kladky + klinaku to se vyresilo v poradku.
Ted k problemu pritelkyni se stalo ze rano jak sla do prace -5 stupnu pul 5 rano nastarovala auto jako obvykle a sla skrabat celni sklo a v mezi case motor sam chcipnul tak ho zase nastartovala a zase nez to stihla odskrabat chcipl
neresil sem to rikal sem si asi ta zima mu nedela dobre (udelalo to 2x)
Ted to je v takovem stadiu ze to od toho -5 asi mesic neudelalo a ted to zase zacina ale neudela ji to rano ale odpoledne o pul 3 prijde k autu (motor studeny) a nastartuje a za 15 vterin chcipne :/ to ze motor sem tam nenastartuje nebo se jakoby trapi ale chytne sem zatim neresil - nekdy nechytne .
Tenhle vikend si to auto vezmu ja a budu s nim jezdit tak snad zjistim vice , jestli se neco rozsviti apod , bohuzel zatim sem to nemohl popsat jinak nez takhle ( znate ty baby
)
zatim diky
06. bře 2015 08:06
Ja som raz mal takýto problém u predošlého auta a príčinou bolo že som jazdil až príliš do palivovej rezervy a natiahlo to bordel z dna nádrže. Neviem či to bude ono však keď tak napíšeš ďalšie svoje zistenia a hádam poradí aj niekto kompetentnejší.
20. bře 2015 17:51
Čau, taky se mi to stávalo na Mini... Bylo to způsobeno zkondenzovanou vodou v nádrži. Kup aditiva na odstranění a natankuj plnou. Rozhodně to pomůže a když tě to někde nechá, tak nastartuj a trošku mu šlápni. Jednou jsem takhle zůstal ve Vídni a jednou ve 2h ráno v Praze. Vždy pomohlo a zkus brát oktany někde jinde
22. bře 2015 23:05
Mnoo a nech chcípne, tak koktá? A kdyz hned po nastartovaní ho drzi pod plynem 2-2,500 otacek asi 30 sekund, tak uz to neudela a pak jede naproto v pohode do dalsích delsiho staní?
Pokud ano, tak to není zadny bordel v nadrzi, ale neco jinyho. Co presne nevim, ale me to dela taky. Tipuju nejake teplotní cislo, které ridi sitic, nebo tak neco. Uz se stim snazim dostat do servisu.
24. bře 2015 22:27
Dovolím si nesouhlasit, zapoměl jsem dodat, že na palubovce svítilo nadměrné množství škodlivých látek ve výfukovém potrubí
Od vyčištění nádrže a soustavy naprosto v pořádku i po 14dnech stání
25. bře 2015 13:05
U tebe ano, ale to co psal Tichac, na to nevypada. Kazdopadne pouzitim aditiv tak jako tak nic nezkazi.
26. bře 2015 19:28
Čert to vem, tak má prostě v pytli termostat se sytičem
26. bře 2015 19:41
Snad to příští středu už budu vědět, tak písnu.
21. čer 2016 17:18
Zdravím pánové. Také mi to začalo dělat, když je motor studený i teď v létě, tak jednou chcípne, když ho zahřeju tak potom už ok. A jěště dotaz, je normální, že mi na volnoběh kolísají otáčky, to bez ohledu na teplotu motoru tedy....
P.S. berete někdo natural 100 u MOL? Je to OK pro R56 s ? Diky
21. čer 2016 17:40
MiniKami píše:P.S. berete někdo natural 100 u MOL? Je to OK pro R56 s ?
Ano, bez problému. Je to 98 oktanů s aditivy, obdobné jako Benzina Verva 100.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.