úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
01. pro 2014 09:41
Ahoj, mám problém s Cooperem S (128kW), automatická klima. Nejdřív jsme si všimli, že jde z topení na spolujezdcové straně studený vzduch. Pak nám došlo, že obecně topí jenom tak vlažně. Zkoušel jsem pak nastartovat studené auto (-1,5C) a pozorovat. Po 3 minutách na volnoběhu se rozjel ventilátor, po dalších 3 minutách začal být vlažný chladič. Včera se navíc rozsvítila žlutá kontrolka motoru. Je to termostat? Nebo i něco jiného? Poradí někdo? Nebo alespoň kde v ostravě a okolí do servisu s mini? Cartec nejdříve příští týden a já to potřebuji vyřešit hned
01. pro 2014 13:26
se servisem Mini je celkem problém všeobecně.. ti co dělají BMW servis s Mini nemají moc zkušeností a celkem neradi se do těhle neBMW pouštějí.. co jsem se ale bavil s lidma z Ostravska, někdo jezdí mimo Cartecu do BMW Sotea v Ostravě-Muglinově.
01. pro 2014 22:25
Možná blbý dotaz. Kolik máš chladící kapaliny a zkusil si odvzdušnit chladící systém?
08. pro 2014 22:11
Dnes jsem auto vyzvedl ze Sotei s vyměněným termostatem. Situace se o dost zlepšila. Auto topí, ale... pořád jde z pravé strany trochu chladnější vzduch než z levé. Při teplotě nastavené na 26-28C je v autě příjemně, ale zdaleka ne přetopeno. Trochu už uvažuji o vlastní paranoii, ale místo si užívat jízdy v novém autě, tak pořád kontroluji teplotu výdechů...
U aut, která jsem měl před Mini (bmw e39 a 2x e46) jsem nikdy s topením neměl problém. Léto-zima, automatika pořád na 21-22C a v autě příjemně. Nevím jak zjistit jestli je to ok nebo je chyba ještě někde jinde. Jelikož bylo chlazení nově naplněno po výměně termostatu, tak zavzdušnění asi nebude problém.
08. pro 2014 22:50
Pokud je tady někdo z ostravska s Mini Cooper S r56, budu rád, pokud by si našel v sobotu chvilku času a dal by si se mnou srazík.
10. pro 2014 07:45
Včera večer, po cca 20km jízdy normálním tempem s pár rychlejšími akceleracemi jsem po zastavení zaznamenal, že fouká ventilátor. Je to normální při teplotě kolem 0°C? Ten chybějící ukazatel teploty vody je opravdu skvělá věc
10. pro 2014 08:18
Jaký ventilátor myslíš? Pokud ventilator v aute, tak na to je takovej čudlík.
Pokud saharu (tj. na chladiči), tak to je normální. To auto je tak postaveny. Musi se rychle ohrat, aby prezilo zachazeni majitelu
a tak se taky musi vic chladit. Pokud normalne topi a sahara se po chvilce vypne, tak v poho. Pokud by jela porad, tak to muze byt chyba spinace, cidla teploty, nebo az treba termostat.
10. pro 2014 08:46
Díky za reakci. Mám na mysli samozřejmě saharu. A vypla se hned po vypnutí motoru, takže z toho usuzuji, že není důvod k obavám. Díky.
10. pro 2014 09:02
JJ na 99% je to bezny stav. Taky mi to dela. V lete prakticky porad, v zime malo, ale kdyz jedu ostreji a pak treba jedu na dilnu, nebo do vytapene garaze, tak si taky zahuci.
10. pro 2014 13:55
Dnes přítelkyni zase krátce problikla žlutá kontrolka motoru, ale zase zhasla. Mini u nás nezačíná zrovna dobře...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.