Prepnout do plneho zobrazeni
úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

Chiptuning na ONE

08. led 2014 12:06

Ahoj všem. Mám Clubmana ONE s výkonem 72kW. Bohužel nikde jsem nenašel nějakého schopného úpravce a jen slintám nad částí fóra pro 1. generaci, kde píšou o bluefinu apod. Rád bych si také upravil výkon jako oni na 130koníků... Víte někdo o úpravě i na 2.generaci? Auto mám necelý rok, najel jsem s ním cca 3000km, takže je jako nové, akorát zajeté a připravené na chipek :D

Re: Chiptuning na ONE

08. led 2014 14:45

Bohužel zatím to nerozlouskl ani machr Ondra. Zkouseli sme to u me, vsechno slo SW i sme vnutili RJ myslenku, ze VIN patri verzi Cooper, ale skoncili sme na nejakym finalnim kodu, ktery snad rozlouskli rusove, ale tady zatim neni. :cry:

Je to tedy už nějaký patek a dál sem se po tom nepidil.

Re: Chiptuning na ONE

13. led 2014 09:11

Hm.. To je pěkný.. A nějaká verze powerboxu, nebo něco takového?

Re: Chiptuning na ONE

13. led 2014 12:08

Na atmosférický motor asi těžko.

Podle mě si lidi musí dobře rozmyslet před koupí, co chtějí.

Re: Chiptuning na ONE

20. led 2014 23:29

Nick píše:Na atmosférický motor asi těžko.

Podle mě si lidi musí dobře rozmyslet před koupí, co chtějí.



Ano, tyhle odpovědi mají velký smysl.. Děkuji za radu.

Někdo konstruktivnější?

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 01:26

A co bys chtěl slyšet? Powerbox na atmosférický motor One/Cooperu neexistuje, co by dělal, když tam není turbo a výkon čipnutím zvýšíš maximálně o 2-3%?
To je třešnička na dortu po všech ostatních možných úpravách motoru (sání, výfuk, kompresor - který nemáš atd.).
A zázračná krabička, která odemkne One na Cooper na druhou generaci jako Bluefin zjevně zatím neexistuje.

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 08:40

Chtěl jsem slyšet :
Na stránce www.one_beast_chip_450hp.com, kde si objednám zázračnou krabičku za pár tisíc ;)

Já jsem dělal dizajny interiérů přestaveb aut. Je pravda, že jsem nezasahoval přímo do motoru a fakt dělal jen interiér. Vím, ale co to obnáší - sám jsem si na jednom autě nechal dělat ostrou vačku, leštěné kanály, sníženou hlavu, lehčené řemenice, odlehčený setrvák, náporové sání a pár dalších věcí. Nakonec odladění na brzdě. Stálo mě to spoustu peněz a výsledek? Motor se lépe točil, posunuli jsme otáčky o cca 1t výše a výkon mi narostl o cca 30hp. Ale jelo to jako drak, protože to bylo auto vyladěné pro mě. Tak jak to mám rád - výkon až nahoře, kolem 6-7t rpm a troufám si říct, že jsem s tím autem uměl.. A dokázal jsem na okruhu i okreskách zpráskat nejednoho machýrka s výkonem jednou takovým. Pak si kamarád koupil stejné auto, nechal si udělat chip za pár tisíc, výkon vzrostl o cca 17hp a když jsem se svezl, zjistil jsem, že těch téměř 200t Kč za tu úpravu nestálo, protože už jen ten chip - pár koní a úprava charakteristiky motoru na něj stačilo k tomu, aby auto jelo pocitově lépe. Nečekám zázrak, ale každý kůň ve spřežení navíc se hodí... To asi tak..

Navíc nic s takovým účinkem jako bluefin asi na moje autíčko nebude, protože jestli to chápu správně, předchozí generace one nebyla atmosférická, ale měla kompresor.

Takže díky za každou informaci, pokud někdo něco budete vědět, že někde po Evropě jsou schopní autíčko odladit :)

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 09:59

Ce1234 píše:
Navíc nic s takovým účinkem jako bluefin asi na moje autíčko nebude, protože jestli to chápu správně, předchozí generace one nebyla atmosférická, ale měla kompresor.

Takže díky za každou informaci, pokud někdo něco budete vědět, že někde po Evropě jsou schopní autíčko odladit :)


Nič v zlom, ale Nick má pravdu...

Ešte aj toto čo si napísal, iba dosvedčilo že síce vyberal auto srdcom (lebo MINI :inlove: ), ale absolútne nič si si o Mini predtým nezistil.. Vedel by si totiž, že predchádzajúca generácia Mini, od r. 2001, modeli ONE a COOPER sú atmosféry a až S-ko malo kompresor. S-ko druhej generácie dostalo turbo.

Ja keď som vyberal Mini, tak som chcel 1 gen. Po diskusii s členmi fóra som sa rozhodol pre auto vyrobené až po facelifte. A keďže mi bolo jasné, že auto bude na 99% dovezené zo zahraničia a "vďaka" poplatkom pri prihlasovaní auta v záviskosti od výkonu motora v kW som radšej uprednostil One (66kw). Pretože už Cooper má vyššiu sadzbu za prihlásenie (nad 80 kW do 86 kW - 167,00 €), čo sa dá ešte prelúsknuť, nehovoriac o pálke za prihlásenie dovezeného "S"ka - nad 121 kW do 132 kW - 657,00 € :twisted: a za JCW - nad 143 kW do 154 kW - 957,00 €

Samozrejme že ešte pred kúpou auta som si zistil, že aná, dá sa One prečipovať/preprogramovať na vyšší výkon, takže nebolo veľmi čo riešiť... Samozrejme bavím sa stále o atmosfére, ďalšími úpravami podobnými ako si spomínal ty na tvojom predchádzajúcom aute by som s vedel dostať na cca 95-100kW, ale za tie peniazoe to nestojí.. To už radšej predám moje auto a doložím to čo by úpravy stáli a kupujem S-ko, ale to je už o inom.

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 11:01

Díky moc za názor. Určitě máte pravdu s Nickem oba. Ale dřív mi to prostě přišlo zbytečné takový výkon pro ženu, v tak "křehém" autě. Výkonný motor má v autě na zimu, což je slušný tank, tam se nebojím, že to někam, nebo někdo do ní pošle.

Motor jsem podcenil... Stará generace mě azajímala, kupuji si nová auta. Ovšem jaktože má předchozí generace ONE až 136hp? Atmosferická 1.6?

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 11:08

Odkial si vycital ze stara verzia one ma 136hp? Po uprave mapy v RJ ma auto vykon. Nuz co sa tyka toho, ono to nieje tak ako sme si vsetci mysleli ;), ze staci auto len nachipovat. Ale o tom zas niekedy inokedy...

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 11:36

Patrik145 píše:Odkial si vycital ze stara verzia one ma 136hp? Po uprave mapy v RJ ma auto vykon. Nuz co sa tyka toho, ono to nieje tak ako sme si vsetci mysleli ;), ze staci auto len nachipovat. Ale o tom zas niekedy inokedy...


No četl jsem příspěvky pro první generaci - one + bluefin = 136 koní. Však se to tam řešilo.

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 11:50

Na Cooper 1.generácie (atmosféra, nie Cooper S s kompresorom, ten tu neriešim) sa dal za neskutočné peniaze dokúpiť JWC kit. Ale opať pozor - boli 2 kity. Nemyslím teraz "Sound Kit", ale Tuning kit (ale to asi nie je oficiálny názov). Niekto zo starších členov možno napíše ako sa to presne volalo..

Viac o ňom je napr. tu: http://www.motoringfile.com/2006/03/06/ ... it-review/
Brožúra - http://motoringfile.com/files/JCW_Tunin ... COOPER.pdf

tá úprava čo Ondro robí, je vlastne nahratie iba toho softu riadiacej jednotky, takže pri Mini One 1.gen zo 66 kW dostaneš sa na 85 kW + možno niečo, bez ostatných úprav...

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 12:37

Nezlobte se, ale mě zase tak moc netrápí, jak je to s první generací. Mě sobecky zajímá jen druhá generace. Ondra mi psal, že bohužel na novou generaci zatím úpravu neumí.. :(

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 13:21

Co zkusit dealera, zda tam ty kone neumi nahnat oficialne?

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 13:28

Neumí...

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 13:50

Už jsem to zkoušel - žádný paket Performance, ani chip, nic....

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 14:14

A koupit kod od rusaku?

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 14:18

Peppino píše:A koupit kod od rusaku?



как и где ?

Re: Chiptuning na ONE

21. led 2014 15:35

Peppino píše:A koupit kod od rusaku?

Žádný kód nejde sehnat. Kdyby šel, tak už ho mám.

Re: Chiptuning na ONE

23. led 2014 10:29

Konstrukcia MINI ONE a COOPER je v podstate identicka. Rozdiel je ale hned v niektorych veciach (aspon teda na mojom aute to tak bolo):

Diely v prevodovke sa lisia medzi COOPER a ONE a este sa delia na diely po 2004.

Velkost uchytov brzdovych hadiciek na ONE su mensie.

Dalsie veci si chcem este overit ci to je tak.

Cize aby som to zhrnul pri 2. gen. bolo konstruckne vyrobene auto tak, aby to nebolo take jednoduche ako pri prvej generacii, podla toho co som sa docital na MINI2 fore.
Odeslat odpověď