NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Diagnostika - čísla chyb
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=5930
Stránka 11

Autor:  pramenn [ 30. říj 2013 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Diagnostika - čísla chyb

již 3x, opravdu 3x na stejném místě a to po vyjetí z podzemních garáží v centru a zařazení do kolony před světly na křižovatce (motor běží na neutrál) se mi rozsvítila kontrolka, motor v nouzovém režimu. Po restartu motoru chyba zmizí. Tak jsem zajel do servisu a bez vypnutí motoru nechal auto připojit na diagnostiku. Chybové hlášení na diagnostice "auto com" -číslo 2880 vysokotlaký systém-trvale, a chyba 2745 multiplikativní adaptace směsi-trvale.

Máte někdo ponětí co to může být??? :shock:

Autor:  pampeago [ 30. říj 2013 21:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

indicie ukazuji na vstriky, tlak paliva ale diagnostika nekdy vede uplne jinam nez je problem
... nejaky cistic pal. systemu uz jsi urcite daval vid :?:

edit: chod na volnobeh stabilni necukne si ??

Autor:  pramenn [ 30. říj 2013 21:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

pal systém jsem nečistil, jen výměna pal filtru

řekl bych , že chod na volnoběh je plynulý. ale před poruchou opravdu malinko kolísaly otáčky, téměř neznatelně, ale už jsem věděl, že se chyba objeví

vstřiky jsem čistil "dekarbonizací vodou"

Autor:  pampeago [ 30. říj 2013 21:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

kdyz to čtu jak to popisujes napadají mě 2 věci ... zpětné vedení paliva /možný způsobený přetlak /a naklonění auta při výjezdu ale nemusí to spolu souviset ale i může.

kolik benzinu bylo beňa v nadrži ??

Autor:  pramenn [ 30. říj 2013 21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

3/4 nádrže

nějak to souvisí s procedurou garáže - výjezd-volnoběh

Autor:  speedygon79 [ 30. říj 2013 22:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

pozri na toto
http://www.mini-power-forum.ch/attachme ... 1322230494

zadaj cislo chyby a veci co treba pozriet...
je toho celkom dost...

celkom ma zaujal oil feed a ten kryt co tam nejaku dobu mas.
no snad to bude nieco ine

Autor:  pramenn [ 29. lis 2013 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

tak diagnostika hlásí (hladký běh válce) 1,2,3, válec hodnota -0,4 až 0,0. A 4. válec +0,3 až +1,2 Jednotky 1/s

tak že? vstřiky? a které 1-3 nebo ten 4.?

Autor:  speedygon79 [ 30. lis 2013 09:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

nepravidelný chod nemusí byť len vstrekom...viď. napr. tu
http://www.aboutminicars.com/2011/06/ho ... -fuel.html

skús niekoho, kto sa vyzná a prejde to na aute systematicky krok po kroku.

Autor:  pramenn [ 29. pro 2013 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

asi budu opravdu muset sehnat někoho kdo se opravdu vyzná. vyměnil jsem vstřik co vykazoval odlišné parametry od ostatních a chyba se ještě tentýž den opakovala. tak jsem zajel na "lepší " diagnostiku a je prý špatný senzor tlaku na vstřikovací liště paliva, no a ten je v prodeji jen s lištou vstřikování. No a v tuto chvíli mne přestává bavit nakupovat díly, co mi budou ležet v garage. Máte pls někdo nápad jak pořídit senzor bez lišty ?

No a nebo pumpa. Dá se opravovat pumpa? (vysokotlaké čerpadlo)

Autor:  speedygon79 [ 29. pro 2013 22:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

ešte pár symptómov
http://www.brrperformance.com/blog/?p=2420

So, what is the issue? The HPFP dies. But, it doesn’t just die all at once. It prolongs the issue, confusing the owner. Some have been reported to die all at once, with some having the pump die while driving the car on the freeway, and this is a scary event. But most have a series of events that gives some hints that the HPFF is starting to have issues (although most owners don’t know that these symptoms are signs of the HPFF dying). The car will start having some surging when driving. Then it will have difficulty starting when cold. Finally, it will run, but feel like a diesel truck, and when you get to this stage, the “check engine light” (CEL) will also come on for “massive misfires”

asi takto vyzerá posledné štádium
http://www.youtube.com/watch?v=zAFfsCZVhjw

stav sa u kamila, myslím, že ak nepremerá tak ťa aspoň navedie v LBC na niekoho kto sa vyzná...
http://www.youtube.com/watch?v=gfAyti805GE

k pumpe samotnej, je to darda - trvalo 4modifikácie kým sa problém vyriešil.
zjavne je problémov daleko viac v US, asi súvisí s palivom - preto to predlženie záruky na 10rokov tam.
http://www.minitorque.com/forum/f845/fu ... lem-18949/

Autor:  pramenn [ 30. pro 2013 18:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

to prodloužení záruky je zajímavé, co na to europa? se zeptáme.

Autor:  pramenn [ 13. kvě 2015 06:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

Tak po výměně všeho možného jsem se jal vyměnit vysokotlaké čerpadlo paliva (chyba 2880) a JIŽ TÝDEN jezdíme bez kolísání při volnoběžných otáčkách a přepínání motoru do omezení. Hurá hurá hurá :banana:
Tímto děkuji za zprostředkování přepravy a tak... Modří již vědí

Autor:  Wojtiiik [ 16. led 2017 17:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diagnostika - čísla chyb

Akurat mi vyhodilo tu istú chybu. Pomohlo teda vysokotlake čerpadlo? Pripadne orientačná cena opravy a náhodou číslo dielu? Dosť by mi to uľahčilo život :))


pramenn píše:
Tak po výměně všeho možného jsem se jal vyměnit vysokotlaké čerpadlo paliva (chyba 2880) a JIŽ TÝDEN jezdíme bez kolísání při volnoběžných otáčkách a přepínání motoru do omezení. Hurá hurá hurá :banana:
Tímto děkuji za zprostředkování přepravy a tak... Modří již vědí

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/