OKCZ - vypadá to parádně! Osobně bych to bral hned. K různým názorům na tvoji adresu stylu "to je ale blbost" nebo "ničemu to neuškodí" můžu doplnit toto (a přeberte si to jak chcete
).
1) krom Miníka mám ještě druhé auto "na hraní". Má komplet postavený motor včetně
na zakázku sestavované turbíny. K ní mi byl důrazně doporučen použít tento tepelný štít.
Jde o obal turba vyrobený z titanového vlákna, který výrazně snižuje teplotu pod kapotou + pomáhá tomu aby turbo po vypnutí motoru
chladlo rovnoměrně. Nerovnoměrné chladnutí způsobuje nežádoucí pnutí materiálu (chladnější vs tepleší konec) a to turbíně moc neprospívá...
2) jeden z kroků sestavování turbíny byla i
výměna ložiska. Výrobce sportovních turbín z nepochopitelného důvodu používá u turbíny dimenzované na 450HP plastové ložisko (?!). A aby turbína vydržela dlouhodobý zápřah muselo pryč.
Pokud se ložisko nevymění, může turbína dopadnout při troše smůly i takto:
https://www.youtube.com/watch?v=du3tOIxMAdQTedy...
- Čím nižší teplota pod kapotou tím lépe = každé odstínění zdrojů tepla je jen dobře (mám pocit že mi někdo říkal že platí "každý stupeň vzduchu v motorovém prostoru dolů znamená 1% výkonu nahoru").
- Vysoká teplota turbíně opravdu nevadí, ALE bez "přípravy" (nebo solidního provedení již od výrobce) nevydrží plný zápřah věčně (dobrý sprinter neznamená také dobrý maratonec).
p.s.: Jak je na tom turbo u Miníků opravdu nevím (co se týká ložiska). To budete vědět spíš vy tady
.