Stránka 1 z 1
Blow off ventil na R56
Napsal: 26. kvě 2013 23:06
od Heidy01
Nějaké zkušenosti ?
Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 26. kvě 2013 23:19
od Nick
Zkus to a dej nám vědět

Málokdo, kdo má auto na normální ježdění a ne jako závodní speciál, se toho odváží a slyšel jsem, že lidi i pravý blow-off ventil vrací, protože dělá dost kravál, i s otevřeným sáním je odfuk slyšet mnohem míň

Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 27. kvě 2013 09:08
od Pumik9
co viem tak speedy to ma ci mylim sa
A mne to celkom rezalo ked som to pocul
A odfuk sa da aj regulovat byzou ktora je na ventile ale nema ju kazdy
Skus napisat speedymu
Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 27. kvě 2013 22:41
od Heidy01
Chtěl bych to kvůli zvuku, hrozně se mi líbí, když turbo "odfukuje"....
Na zkoušku by stačilo tohle, není to za tolik peněz....
http://www.forgemotorsport.com/content. ... ct=FMDVMCS
Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 27. kvě 2013 22:45
od Blacky
Hmm kdyz ti jde o zvuk, nebylo by jednoduzsi tam dat reprák?

Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 28. kvě 2013 19:44
od speedygon79

reprák asi bežný užávateľ moc ľahko nedá...
BoV má každé turbo v R56 benzíne...
pri otvorenom sání úplne vystačís s OEM BoV...
na Forge keď preštuduješ pár fór majú niekt.užívatelia roznorodé názory...je ich pár čo po pár km tuto fičúru radšej nechali skalným...
Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 28. kvě 2013 19:55
od Nick
Jen doplním, že standardní je by-pass adaptér, je to uzavřený obvod a přebytečný tlak neodpouští do atmosféry (jako pravé BOV např. od Forge) ale zpět do cold-side trubky.
Řekl bych, že lepší způsob, jak nechat více vyniknout odfuk je otevřeným sáním, pravý BOV ventil (Forge) je už dost hlasitý mazec. Výkon nepřidá, jde čistě o zvuk.
Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 28. kvě 2013 20:15
od speedygon79
no neviem, s pojmom by-pass adapter som sa moc nestretol keď neberiem toto...
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... apter.htmlale to je jedno...
proste volaj to jak xceš
- diverter valve
- solenoid valve
- blow off valve nemusí isť nutne do atmošky...a vačšinou to nerobí...
naopak pri odpušŤaní do atmošky a la forge, možeš dostať CEL kontrolku, pretože lambda dostane falošné data...
nie je neriešiteľný problém...ale moc nečakaj že to tam práskneš a pohoda...
pri nesprávnom odpúšťaní na kompresorovej strane hrozí turbu zbytočná axiálna zaťaž, a dosť často teda kratší život...
Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 28. kvě 2013 20:49
od Nick
Já to většinou všude viděl ve významu blow-off valve do atmosféry a by-pass valve/adapter jako ten klasický, co ve standardu na většině aut s turbem.
Ale je to jen slovíčkaření

Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 28. kvě 2013 21:15
od pampeago
vetsina radoby racing blow-offu neni stavena na promenlive podminky zima/ mraz atd obzlast ty membranove nejsou rozhodne tak bezudrzbove jako OEM.
Je to jen tresnicka na dortu u velmi dobre poladeneho motoru...jako hracka na efekt spis na skodu jak psal Speedy

Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 28. kvě 2013 21:22
od Peppino
Kamarad mel na celkem slusne poladenem Evu a bylo to super - ten zvuk odfouknuti je genialni. Chtelo by to nejaky zvukovy projev pri odfouknuti pro kompresor v R53

Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 28. kvě 2013 21:56
od speedygon79
Re: Blow off ventil na R56
Napsal: 28. kvě 2013 22:00
od Peppino
Masakr!
