Uz stara diskuze, ale ted jsem na to narazil, tak napisu. Nemame teda E85 v Mini, ale v Octavii 1,6 (74 kW) z 2000.
Nechal jsem tam dat tu dostavbu, co si kontroluje sama pripadne smiseni s benzinem. Je tam pridana ridici jednotka a na vedeni paliva jednotka, ktera kontroluje pomer benzin/ E85. Jinak nic.
Palivo je sice o 10Kc levnejsi, ale spotreba stoupla o zhruba 2 litry
Sice nam to ve finale neco usetri, ale nic zasadniho. Je sice pekne tankovat plnou nadrz o 500 Kc levneji, jenze ta spotreba je pak na prd. Protoze toho moc rocne 'nenalitame', kolem 8.000 km/ rok, tak navratnost investice vychazi nejak kolem az 3- 4 roky.
Bohuzel auto startuje o dost hur. V lete se to da (tocis dele starterem), ale v zime az na podruhe (a po ujeti 200 metru musis obcas i na potreti). Na benzin chyta hnedka. Ono je teda neco na vrub toho VW motoru, ktery ma 14 let a 120.000 km... Nemci se moc nesnazili udelat extra 'drzak' - cely blok je od oleje, sani se take hnedka zaplni olejem...
Uz bych si to nedaval. Mozna pokud najezdis pres 20.-30.000 km rocne anebo jestli to E85, ktere ma pres 100 oktanu, muze pridat neco na vykonu (nemelo by to hned tak klepat)... teoreticky by to melo i cistit od karbonu... Ale asi bych do toho nesel znova...