NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Čerpadlo paliva / Tlak paliva
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=5350
Stránka 11

Autor:  pramenn [ 06. úno 2013 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Čerpadlo paliva / Tlak paliva

Máte někdo povědomí jaký má být tlak čerpadla paliva? R56 TURBO, motor N14,

Autor:  pampeago [ 06. úno 2013 20:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo paliva

zlobi ??

kdyz zadas do goooglu fuel pressure R56 vyskakuje toho celkem dost a vsici meni pumpy jak o zavod :?

Autor:  pramenn [ 06. úno 2013 21:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo paliva

ráno to stále po nastartování a po "vytočení" chcípá, dokud se motor neohřeje, tak jdu po stopách :? tady v bazaru měli JCW a taky měl problémy se startem, po ohřátí v pohodě, tak výměna rozvodů a nic, nakonec zjistili že čerpadlo nemá správný tlak.

Autor:  pampeago [ 06. úno 2013 21:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: čerpadlo paliva

tohle rozhodne nezni zdrave

Youtube

Autor:  speedygon79 [ 06. úno 2013 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

pred výmenou pumpy, palivový filter je na tom ako?
bol menený?

MINI síce vraví, že bezudržby ale to čo sa bežne vyberie z nádrže svedčí o opaku...

Autor:  pramenn [ 07. úno 2013 11:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

palivový filtr -měněno před cca 6tis km

Autor:  miras [ 05. zář 2014 14:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

Koukam, ze uz je to pres rok :lol: Jak to dopadlo?
Dost mozna mam stejny problem :? Po vymene palivoveho fitru jsem uz nenastartoval a ted mi to stoji uz 14 dni na dvorku (nemam na to cas).
V kazdem pripade to vypada na problem s tlakem paliva vs. elektronika. Kdyz jsem poprve odpojil vedeni od toho domecku s filtrem v nadrzi, tak byl benzin pekne natlakovany - budu si to dlouho pamatovat, protoze me to slusne ohodilo a mel jsem benzin pekne v ksichte 8)
No a ted uz natlakovano nic neni (nic mi nestrika do ksichtu) :( a pritom to ukazuje na diagnostice, ze ma rozvodna lista dostatecny tlak... :cry: Budu na tom jeste delat. Nasel jsem, ze ma byt tlak 5 baru, zjistil jsem kde to merit a tlakomer je na ceste...

Autor:  pramenn [ 08. zář 2014 08:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

Už jsem vyměnil skoro "celý motor", naposledy písty, termostat, trubičku chlazení od turba :lol: tak uvidím co bude další :lol:

Autor:  miras [ 08. zář 2014 09:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

a sakra... :shock: to s tim radeji asi nebudu jezdit a spis se na to na dvorku jen koukat, sednout si obcas a hladit tvary... :blink:
Teda predevsim ty pisty bych nezvladl a musel to nekam davat... Asi ne do znackoveho servisu. Uplne mam strach z jejich hodinovych sazeb... :roll:
Termostat se stava no a s trubickou mne uz taky nahlodal MiniMike tady:
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=4552&start=60
MiniMike píše:
duvod tepelneho stitu je ten, ze ma odstinit teplo z turba od trubicky (hadice) pro mazani turba, ktera je spatne navrhnuta a praskne - takze spravnejsi reseni by bylo vymenit / nahradit spatnou hadici a ne vymejslet na to tepelnej stit - a tim, ze u jetyho auta je ta hadice samozrejme uz casem "zahrata" tak proste ten tepelnej stit nic neresi.... tepelnej stit ma smysl u novyho auta, kdy ta hadice je nova....
:wink:

Autor:  pramenn [ 08. zář 2014 10:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

termostat a trubičku jsem měnil, protože přístup je příšerný a tak jsem to vyměnil pro jistotu


viewtopic.php?f=79&t=4967&p=54201#p54201

Autor:  miras [ 08. říj 2014 23:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

miras píše:
...Po vymene palivoveho fitru jsem uz nenastartoval a ted mi to stoji uz 14 dni na dvorku (nemam na to cas).
...

Tak uz jsem nastartoval :)
Trvalo mi na to prijit, ale zkracene. Palivovy filtr jsem koupil BOSCH a nahradni tesnici O-krouzek byl o dost tlustci nez puvodni. Na obrazku nize je videt puvodni vlevo a od BOSCH vpravo. To se tam samozrejme nedalo dostat, takze jsem vzal puvodni origo O-krouzek a smontoval - a uz nenastartoval... Az po mnoha pokusech a zkoumani jsem prisel na to, ze se ten krouzek kousnul a netesnil. Tim padem to dostatecne netlakovalo benzin.
Novy O-krouzek stal 7 korun (skutecne slovy 7 Kc!) a jeste mi pani rikala, ze ten stary byl uz ztvrdly, tak ze to kousnuti uplne nemusi byt mou nesikovnoti. Za tu cenu jsem nemohl odolat a musel jsem koupit 2 kusy i kdyz nevim k cemu... :D

Přílohy:


Autor:  Kashpi [ 25. pro 2014 23:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

Chtěl bych se zeptat vážně se to vyřešilo jen tím kroužkem protože řeším úplně stejný problém po výměně filtru od Bosche auto nejde nastartovat a s palivového čerpadla jde benzin jen malým čurkem děkuji za rady

Autor:  miras [ 27. pro 2014 00:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

Jo, jo ;)
Zadne jine potize a jezdim uplne bez problemu.
Ono i kdyz tam nechas origo krouzek a pekne namazes vazelinou pri montazi, tak se tento problem muze vyskytnout. Jak je stary, tak se muze pri montazi zpet snadno poskodit.

Autor:  Kashpi [ 27. pro 2014 22:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

A není možné že bych mohl nějak odrovnat čerpadlo protože se mi zdá že mi při startu nesepne

Autor:  miras [ 28. pro 2014 23:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

Tak presne v tehle fazi jsem byl take ;) Rikal jsem si, jestli neodeslo cerpadlo a nekolikrat s nastrazenyma usima zamykal/ odemykal, oteviral dvere a spinal zapalovani - hlidal jsem, jestli uslysim cerpadlo...
Ve finale jsem privedl napajeni primo na cerpadlo. Odpojil jsem konektor k cerpadlu nahore na nadrzi, na krytu cerpadla. Tam je 6 pinu (2 rady po 3) a oba prostredni (v kazde rade) jsou +/- 12V na cerpadlo. Melo by byt jedno, co je + a co -. Takhle jsem to pripojil k napajeni a uslysel cerpadlo jet. Takze jsem predpokladal, ze je cerpadlo OK. Samozrejme je potreba davat bacha, aby nemohla pripadna jiskra zapalit vypary.
Ohledne tlaku paliva jsem zjistil, ze i kdyz bylo vsechno vypnuto a poprve jsem odpojil hadicku vedeni benzinu vedouci z krytu filtru, tak byl benzin natlakovany az tak, ze mi to vystriklo snad az do kalhot.
Po vymene filtru a spusteni cerpadla s primym napojenim napajeni, bez zpetneho napojeni hadicky, jsem si overil, ze cerpadlo 'cerpa'. ALE - Po napojeni hadicky a dalsim spusteni a vypnuti cerpadla, mi to uz nikdy nevystriklo benzin po sundani hadice, coz dokazuje, ze to nebylo natlakovano tak jako poprve.
V mezicase jsem zkousel nadobu s filtrem dotesnit pastou, ktera mela vydrzet tlak a byt odolna benzinu, ale vydrzelo to pouze par minut.

Autor:  Kashpi [ 29. pro 2014 09:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čerpadlo paliva / Tlak paliva

Přímo tak jak to popisujes se to dělo i u mě zkoušel jsem snad všechno co šlo ale pořad jsem neměl dostatečný tlak paliva už jsem byl snad na pokraji zhroucení :biggrin: :biggrin: a chtěl jsem dneska vyzkouset tvoji radu a koupit novou gumicku a nevim jestli to od mého prdoli byl novoroční dárek ale přišel jsem ráno k němu a vůbec nic jsem neudělal řekl jsem si zkusim ho ze srandy startnout a on chytil :banana: :banana: nevím jak si tohle mám vysvětlit ale jsem šťastný jak blecha :biggrin: :biggrin:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/