NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Porucha motora
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=5136
Stránka 11

Autor:  makos [ 12. lis 2012 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Porucha motora

Ahojte,
Neviete mi niekto poradiť v čom presne môže byť chyba pri tejto kontrolke keď sustavne svieti?
Příloha:
IMAG0064_BURST001.jpg
IMAG0064_BURST001.jpg [ 114.7 KiB | Zobrazeno 5448 krát ]


V návode je písané že:
Porucha motora so zvýšeným obsahom škodlivín.

Autor:  Peppino [ 12. lis 2012 21:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha motora

Na 1. generaci jsem mel v haji snimac tlaku v sacim potrubi, ale chce to na diagnostiku nechat vycist chybove kody... A pak se uvidi...

Autor:  mikimini [ 12. lis 2012 21:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha motora

mě se třeba toto rozsvítilo když mě odešla cívka a auto jelo na tri válce,což by jsi asi poznal,auto by se ti klepalo a nejelo by...diagnostika ti rekne více

Autor:  pampeago [ 12. lis 2012 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha motora

obecna kontrolka problemu motoru jak pise peppino napichnout a zjistit chybu ..pak resit dale

Autor:  makos [ 12. lis 2012 22:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha motora

Vdaka za pomoc. Zajtra to pôjdem skontrolovať.

Autor:  makos [ 19. pro 2012 00:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha motora

Neviete čo znamená pri diagnostike:
Systém príliš bohatý pri voľnobehu.

Stále nám vyhadzuje túto chybu a mám pocit že motor vôbec netahá. Ako keby nezapínal turbo.

Autor:  Mrňous [ 19. pro 2012 05:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha motora

zkus sundat hadici ze vstupu do kompresoru (od vzduchovýho filtru) a rukou zkus jestli se turbo točí. To by mělo ukázat, jestli za to může turbo. Jinak příčin může být mnohem víc...

Autor:  speedygon79 [ 20. pro 2012 10:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha motora

to si myslím, že nemusíš ani skušať, a keď tak hlavne nie pri bežiacom motore...

začal by som asi tu
skus popísať čo sa deje trochu viac...
ake boli chyby co ste mazali? čo sa deje alebo nedeje ad chod motora?
co bolo v poslednej dobe na aute robene? po zmene vsetko ok?

ad turbo
počuješ blow off ako otvára zatvára? keď ideš z 1 na 2.prevod.stupeň?
je to plus minus to na co zvyknuty? ide blow off a páčka k nemu aj rukov alebo je to pohyblive alebo zapečené?

lambdy davajú signál ako majú? na diagnostike sa tvári, že vsetky vstupy vystupy idu v pho?

škrtiaca klapka čistá? cistena kedy?

každopádne by som sa zamyslel na zmenou mechanika...nič z toho hore nie je ich denný chleba a na vačšinu musí nájsť odpoveď do pár hod po tom čo ma auto na dielni...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/