úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
28. zář 2012 16:06
TAk príma den začal, když jsem zjistil, že mi vykradli garáž, kterou jsem si nedávno pořídil, protože mi ukradli auto před domem. Škoda cca 10k , ale Miník v pořádku.
V týdnu by oslava 60k km.
Tak a zpět k motoru. V INVELTu mi doporučili výměnu npínacího šroubu rozvodového řetězu a na fóru se psalo o výměně řemenu alternátoru, OK tak jdem na to, chtěl jsem to udělat dohromady před srazem.
Těsnění kolem šroubu prosakovalo a olej se dostával na řemenici a hnací kolo vodního čerpadla. Po výměně řemmene a šroubu se začal ozývat hrozný zvuk od motoru, no bouchání. Závada nebyla tak hrozná jak to znělo. Zřejmě olej pomohl degradaci gumového lemu na hnacím kole čerpadla, které se úplně rozpadlo a skákání převodové kladky přez rozpadlé kolo bouchalo. Díl jsem samozřejmě neměl, tak v pondělí objednám v CARTEC LIBEREC a v úterý tu snad bude. Ale zřejmě lepší než kdyby se to rozpadlo v Jeseníkách.
- DSC_0374II.jpg (45.07 KiB) Zobrazeno 16133 krát
28. zář 2012 17:59
jooo s napínákem mám své zkušenosti
jedno dělány celé rozvody(záruka) podruhé už jen napínák(reklamace už měněného)...
http://www.auto.cz/citroen-peugeot-mini ... etez-69973
28. zář 2012 18:04
objednavali Ti napinak asi podľa VIN...zobrali ti ten posledny dizajn dizajn, myslim, ze to je rok 2011?
tak jak to pisu na linku od mike?
28. zář 2012 18:30
speedygon79 píše:objednavali Ti napinak asi podľa VIN...zobrali ti ten posledny dizajn dizajn, myslim, ze to je rok 2011?
tak jak to pisu na linku od mike?
..objednal jsem si 11314609483 předchozí skončil 9/2011 794kč vč.DPH
Naposledy upravil
pramenn dne 28. zář 2012 19:37, celkově upraveno 1
28. zář 2012 19:10
Zajímavé, že u mě nebyl během 38 tisíc měněn ani jednou, ani žádné chrastění (cold start issue) jsem nikdy neměl... Nejspíš to je o štěstí...
28. zář 2012 20:15
uz kvuli tomu ze zmenili design bych to videl na konstrukcni chybu a v tvem pripade stesti na sarzi dobrych materialu Nicku
Vyplati se naposlouchat si svuj motor.
mam zkusenost s VW benzinem 1.4 mel vydrzet 120TKm min. a na 100 se mi kladka od rozvodaku doslova rozpadla v ruce kdybych neposlouchal motor tak se to potkalo.
28. zář 2012 21:42
I tak se někdy stane ze když nastartuju tak první vteřinu zachrasti...ale stejně nechávám motor tak deset vteřin běžet a mezitím se napinak natlakuje..pry je toto normální-dle mého známého z inveltu.je to proste hydraulicky napinak
ale možna jsem příliš posedlý poslouchanim zvuku a pazvuku, tak i pulvterinove zachrasteni je pro mě smrt v ocich
přemýšlím do budoucna ze i kdyby nic tak napinak vyměním občas-nestojí to tolik a pro klid v duši to udělám
28. zář 2012 22:15
mikimini píše:I tak se někdy stane ze když nastartuju tak první vteřinu zachrasti...ale stejně nechávám motor tak deset vteřin běžet a mezitím se napinak natlakuje..pry je toto normální-dle mého známého z inveltu.je to proste hydraulicky napinak
ale možna jsem příliš posedlý poslouchanim zvuku a pazvuku, tak i pulvterinove zachrasteni je pro mě smrt v ocich
přemýšlím do budoucna ze i kdyby nic tak napinak vyměním občas-nestojí to tolik a pro klid v duši to udělám
..jj, to chroupnutí po ránu, než se to natlakuje stojí za to, dám vědět jestli se to po výměně změnilo.
28. zář 2012 23:05
Ji dej vědet a držím palce ať mas VŠE brzy v pořádku!jinak já měl rozvody měněny komplet v lete 2009-najeto22000km-za údajně vylepšeny model..no a za cca tři mesice znovu napinak
vtipný..ale teď uz je klid,jen sem tak po ránu na vteřinku trošičku zachrasti,nic hroznyho jako dřív
03. říj 2012 18:17
tak "vše" vyměněno. ráno start již bez kraťoučkého zachrastění. celkem 1500kč + ND 1500Kč
03. říj 2012 20:34
good
07. říj 2012 12:18
Vzhledem k poklesu teplot jsem si koupil nový napínák řetězu - v AutoBenex za necelou tisícovku. Zítra dávám miníka k mechanikovi a snad už nikdy neuslyším ten hrozný zvuk při studeném startu.
Firma BMW/MINI u mě velmi klesla - u auta za 3/4 milionu Kč nenechat vyměnit součástku za necelou tisícovku (MOC s DPH - velkoobchodní je podstatně nižší) - tedy nereagovat na výrobní/technologickou vadu je fakt pěknou vizitkou této firmy.
Kdyby vada nebyla avízována jěště v záruce v autorizovaném servisu, tak bych mlčel ale "oprava" provedená tak tak, že do protokolu napíší že po zahřátí zvuk ustane (Invelt Plzeň) -tak to je opravdu vizitka profesionálního odborného přístupu.....
Přikládám foto napínáku:
- Přílohy
-
- napinak.jpg (106.54 KiB) Zobrazeno 15901 krát
07. říj 2012 14:07
no je divné, že sa mení pumpa a napinák nie...
to súhlas...
07. říj 2012 15:08
Jste si jistí, že ta oprava "Cold Start / Death Rattle issue" spočívá jen ve výměně napínáku rozvodového řetězu? Četl jsem, že často měnili i celý rozvodový řetěz a to se pak pěkně prodražilo.
Pokud to je jen napínák, tak si ho objednám taky, pro klid duše.
07. říj 2012 15:21
no, lepší vyměnit i řetěz, ale jak poznám, že je to již třeba? napínací šroub není taková operace
07. říj 2012 15:45
Prý je to nová konstrukce napínáku (již třetí) a ta teprve tento problém řeší - jestli je už ale "načatý" řetěz, tak to jen napínák nespraví - uvidím co mi pak řekne mechanik. Tak uvidím a kdyby to nepomohlo, tak dám vědět že problémy přetrvávají a budu řešit dále.
Krosna
07. říj 2012 15:58
Jak je toto reseno u 1. Generace?
07. říj 2012 16:33
@pramen> na reťaz musí mať gage-mierku presne ako na bikoch, kedy to prirovná na pár bodoch a vedia, či je vyťahaná a na výmenu alebo nie...
@nick>ak to odchytíš skoro, myslím, že to je jediné čo treba riešiť...ak s tým niekto jazdí dva roky, tak žiaľ nepojde potom už len o reťaz ale k tomu aj ozubené kolečka...= celý rozvod, kt. reťaz poháňa...
presne ako na bikoch...len o par nul viac...
masakr...preto to moje začudovanie skor dnes, pretože zhorených aut som toľko nepočul...toto ale bude bumerang na povesť motorov, kt. sa už začína vracať...
07. říj 2012 17:05
Objednám se a snad mě v Inveltu nepřekvapí, radši vyměnit teď, než bude pozdě. Přecijen milník 40k se blíží.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.