úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
06. bře 2014 20:19
Ahoj bando, nevíte kdo je výrobce motoru u mini (od roku 07')?
Všimnul jsem si ze se dávají i do Peugeotu
06. bře 2014 20:27
Máš pravdu - dávajú sa aj do Peugeotov. Motor bol vyvinutý za spolupráce BMW a PSA.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine
06. bře 2014 21:17
Myslím ze se tak da dobře řešit ladění motoru,viz Peugeot, turbo atd....
06. bře 2014 22:10
Mnoo tak to drzím palce.
06. bře 2014 22:18
bonbon píše:Myslím ze se tak da dobře řešit ladění motoru,viz Peugeot, turbo atd....
Není náhodou víc R56 MCS než těch Peogeotů s turbem?
06. bře 2014 22:27
Jo je, ale ten žabožrout ma 147kw v serii
06. bře 2014 22:32
no to bych si nebyl uplne jisty Pug to cpe uplne vsude a vypada to ze i Citroen se pridal
- Přílohy
-

- Citroen_C5_1_6THP_enginebay.JPG (132.47 KiB) Zobrazeno 12381 krát
06. bře 2014 22:53
nesnaším globalizaci!!!
06. bře 2014 23:58
přesně, v Anglickém autě z Oxfordu (doufám, že jste si všichni na youtube prohlídli výrobní linku
http://youtu.be/n0xVreOUCOg ), kterou vlastní němčouři, mám motor od francouzů. Počítám, že kola dělá Ronal v Jičíně, světla Hella v Mnichově Hradišti.....
no, ale pořád to není Aston Martin, co je vlastně Ind (Tata)
07. bře 2014 00:17
bonbon píše:Jo je, ale ten žabožrout ma 147kw v serii
JCW má 155 kW v sérii. Tak buď mají taky trochu větší turbo nebo stejné a třeba to je jen nastavením ECU, 15 kW je jen 10%.
07. bře 2014 07:00
JCW ma rovnakú turbínu, jemne vačší kompresor ale to vcelku stači na ten vyšší výkon...
07. bře 2014 10:04
No jsem zvedavy co bude zac mk3, ten jejich dvoulitr pro esko
31. bře 2014 19:09
Peugeot RCZ R ma 271ps, je třeba ladit
31. bře 2014 22:09
Ano tento motor používá i Citroen do své prémiové DS řady
01. dub 2014 18:18
Ji přesně tak, ale jak u peugeotu udělali tech 271ps?elektronika,turbo?.....a co dal?
01. dub 2014 19:44
Neviem ako to ma ten Peugeot, ale nejaké kone dostaneš zo športového katalyzátoru, výfuku, väčšieho intercooleru...
01. dub 2014 22:23
už sme to tu riešili...u PSA nacpali dosť peňazí aj do železa, nejde len o SW...ale ta finálna cena uprav pre MINI asi nestojí za to, lebo to auto by sa posunulo do výšin, kde by nepredali ani limitovanú seriu ako GP2...

a asi posledné čo potrebujú je aby mali ďalší model, kt. sa nepredáva tak ako je zvykom.
je pekne vidieť ako vrámci DE šlape A1 v jednej variante MINI celkove v 8mich variantach na krk, myslím že tam bol relatívne malý rozdiel v predajoch, asi 10%
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.