1) FMIC rozhodně placebo není, přináší víc výkonu než sání. A účinný je už od 2500 otáček.
http://www.altaperformance.com/hardtop/mini-r56-front-mount-intercoolerhttp://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=020102&product=FMINTR56http://www.altaperformance.com/assets/2012/01/06/dyno_intercooler_r56r56stg2int-fmic-test.jpgJasných 15-20 NM a 10-15 koní, u stockového MCS. Se sáním a čipem se nechá očekávat ještě víc. Forge bude mít obdobné výsledky.
Oba jdou v pohodě k standardnímu nárazníku.
(navíc lepší turbo si samo říká o lepší chlazení)
2) O Akrapoviči jsem nic nepsal, down-pipe je v ČR nelegální a způsobuje Check Engine Lights (nutný zásah na diagnostice).
Nárůst výkonu není velký, u cat-backu víceméně žádný, jen trochu krouťáku.
U všech výfuků je to hlavně o zvuku, ne o výkonu.
3) Ladění čipu jsem myslel spíš u klasických ECU čipů, ne u powerboxu. Powerbox jako takový má akorát lazení ve smyslu +/- 0-15%, tuším.
JCW turbo pracuje může pracovat s větším tlakem, ale MCS ECU mu neřekne, že má použít větší tlak, protože neví, že tam je JCW turbo. (tohle možná není problém)
Powerbox na JCW zase nelze použít, protože tam je MCS motor, který se od JCW motoru přece jen liší.
4) Já bych těm údajům z válcové zkušebny +- věřil, nedávají tam nějaká hausnumera a lidi s tím zkušenosti mají.
Není vůbec složité si to nechat u nás přeměřit, měření před už mám, tak uvidím v létě, až bude sání a inlet hard-pipe
Je fakt, že JCW factory čipneš na 255 koní a s dalšími díly se na těch 300 koní dostaneš. Starší MCS obvykle uzávěrku diferenciálu nemají a EDLC je až po faceliftu od 2010. JCW factory ho má.
No a kombinace čip + CAI + inlet hard-pipe + FMIC těch +-250 koní dá, tím jsem si jistej. Já vidím prostě víc plusů v tomhle, než ve výměně turba.